Nous avons trouvé pour vous: 127 jobs dans zeebrugge bruggepour 'customer care'

CUSTOMER CARE

Synergie
Ben jij een technisch talent met een passie voor klantenservice? Wil je deel uitmaken van een internationaal team dat zich toelegt op het leveren van hoogwaardige technische oplossingen voor de voedingsmiddelenindustrie? Dan is dit jouw kans! Als technisch customer care medewerker zul je een cruciale rol spelen bij het ondersteunen van onze klanten en het zorgen voor hun tevredenheid. Belangrijkste taken: Met jouw technische kennis en na een grondig

CUSTOMER CARE

Synergie
Ben je een enthousiaste professional die op zoek is naar een uitdagende carrière als Helpdesk Engineer? Wij hebben de perfecte kans voor jou! Sluit je aan bij een dynamische team en draag bij aan een vlotte en professionele klantenservice. Lees verder om meer te weten te komen over deze boeiende mogelijkheid! Als Helpdesk Engineer: Ben je het eerste aanspreekpunt voor klantenoproepen en zorg je voor een efficiënte afhandeling. Beantwoord je functionele vragen van klanten

Zorgcoördinator Customer Care

Synergie
Je maakt deel uit van ons Customer Care Team. Je werkt nauw samen met je directe collega’s, het opstartteam en het magazijn en rapporteert aan de Teamcoördinator van Customer Care. Als zorgcoördinator Customer Care werk je op onze klantendienst en ben je het aanspreekpunt voor onze patiënten. Contact met de patiënten verlopen zowel telefonisch als per mail. Je staat in voor

Customer Care Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Help je mensen graag verder? Zie je sneller oplossingen dan problemen? En heb je zin in een boeiende job binnen een smaakmakend bedrijf met internationale activiteiten? Solliciteer voor deze job als Customer Care medewerker in Drongen! Als Customer Care Medewerker ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Klanten kunnen met hun vragen over hun bestellingen steeds bij jou terecht! Je helpt hen met veel plezier

Customer Care Specialist

Synergie
Taken en verantwoordelijkheden: Leveren van 'first class' technische ondersteuning via de telefoon Oplossen van VoIP-netwerkproblemen en nauwgezette documentatie Effectief beheren van inkomende ondersteuningsgesprekken Fungeren als intern aanspreekpunt voor het ondersteuningsteam customer care -

Customer Care Medewerker

Synergie
Je staat terecht voor een combinatie tussen customer care (callcenter inbound en administratie. De ratio zal ongeveer 60%-40% zijn. Jij bent verantwoordelijk voor: Telefonisch contact met klanten en opdrachtgevers; Inschatten van de vraag en beslissen om deze zelf te behandelen of te dispatchen naar de correcte afdeling; Verwerken en behandelen van binnenkomende vragen telefonisch en per mail; Proactief klanten opbellen en vragen stellen.

Customer Care Medewerker

Synergie
Als Customer Care Medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratie van de orderinvoer en de follow-up van de orders van bestaande klanten en prospects. Jouw taken: Je bent verantwoordelijk voor alle after-sales support activiteiten en orderbeheer. Eveneens sta je in voor de ontvangst en verwerking van bestellingen en beheer van vragen van klanten in verband met de bestellingen. Je beheert serviceverzoeken en behandelt klachten. Je zorgt voor de

Customer Care Officer

Bright Plus
Omschrijving: Opzoek naar een nieuwe uitdaging in Neder-over-Heembeek? Om het team hier te versterken zoeken ze een Customer Care Officer . Interesse in deze job? Solliciteer dan nu! Als front like agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over elektronische beveiligingsproducten en -diensten. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Je communiceert met klanten via telefoon en e-mail. Vragen en problemen van klanten worden

Customer Care Medewerker

Start People
Description Als Customer Service Medewerker : - Sta je in voor de entry van transportorders (data-input) - Sta je in voor de opvolging van de orders en hou je de klanten op de hoogte van de leveringen (communicatie) - Heb je een creatieve blik hoe het efficiënter kan - Sta je in voor eventuele klachtenbehandelingen Company Onze klant is een van Europa's toonaangevende logistieke dienstverleners.

Customer Care Agent

Synergie
Heb je een dynamische persoonlijkheid en wil je graag terecht komen in een energiek team? Ben je een harde werker, maar vind je ontspanning minstens even belangrijk? Kan je een mondje Frans, maar sta je ervoor open om hierin bij te leren met hun taalcoach? Ben je een voetbalfan? LEES DAN ZEKER VERDER! Voor deze specialist die de energiecontracten van de klanten (allemaal ondernemers) beheert, analyseert en bovenal hun belangen op lange termijn behartigt,

Customer Care Advisor

Start People
Description Votre rôle En tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société. Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients et vous êtes, en grande partie, responsable de leur satisfaction. Vos tâches Vous répondez aux questions de nos clients par téléphone et par mail et vous leur donnez toujours la réponse

Customer Care Officer – Home & Lifestyle

Bright Plus
Omschrijving: Werk je graag in de trendgedreven sector voor een bekend en gerespecteerd merk? Hou je van contacten met klanten én collega’s ? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven. Als Customer Care Officer ondersteun je vertegenwoordigers en klanten op vlak van vragen, offertes, opvolging en orderadministratie. Je wordt omschreven als een klantgericht, nauwkeurig en organisatorisch persoon. Met jouw enthousiasme en teamspirit, ben je in staat om in

Nous sommes prêts pour vous!