Nous avons trouvé pour vous: 37 jobs pour 'telefonie'

Medewerker Receptie/Telefonie

Start People
Description Als pioniers in afvalbeheer en -verwerking, heeft ons onze klant sinds 1955 een sterke reputatie opgebouwd door effectieve oplossingen te bieden aan particulieren en bedrijven in West-Vlaanderen. Met een groei naar een dynamisch bedrijf van 125 medewerkers, verspreid over verschillende vestigingen, zijn ze momenteel op zoek naar versterking op de dienst telefonie en administratie. Hoe ziet jouw dag als Medewerker receptie en

Telecomtechnieker

Synergie
Ben jij gepassioneerd door alles wat met telecom te maken heeft? Wil je graag werken in jouw eigen regio? En staan jouw vrienden altijd bij jou aan te kloppen voor technische snufjes? Dan ben jij de perfecte kandidaat voor de functie van telecomtechnieker die wij zoeken! Als telecomtechnieker ben je verantwoordelijk voor de installatie en reparatie van Proximus-telecomdiensten, waaronder TV, internet en telefonie, bij particuliere klanten.

Administratief medewerker

Synergie
Planmatig sterk? Stressbestendig? Weekendwerk vormt geen probleem voor jou? Dan ben jij ongetwijfeld de administratieve duizendpoot die wij zoeken! Concreet sta je in voor volgende zaken bij onze klant: Het verzorgen van het onthaal: je staat zowel klanten als collega's te woord voor alle specifieke vragen (prijsaanvragen, promo-aanvragen, beschikbaarheid, ...) Je beheert de dagelijkse telefonie en behartigt het mailverkeer, je zorgt dat je het naar de

Commercieel administratief bediende

Synergie
Ben jij klantgericht ingesteld en help je graag mensen verder? Ga je daarbij graag commercieel aan de slag? Deins je niet terug van telefonie en administratie? Dan is dit misschien wel dé vacature voor jou! Voor een grote businesspartner van telecomgigant Orange, zoeken we nog een commercieel medewerker ter ondersteuning van het kantoor in Begijnendijk. Je taken als commercieel administratief bediende bestaan vooral uit: Telefonisch contacteren van klanten Vragen

Logistiek bediende

Start People
Description Ben jij een gedreven en op zoek naar een toffe job in de logistieke sector? Wel wij hebben dé opportuniteit voor jou. Als Back office medewerker heb je volgende verantwoordelijkheden: Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten Jij verwerkt de inkomende orders Telefonie en mailbeheer Jij hebt nauw contact met het magazijn om de logistieke flow te garanderen Jij zorgt

Gehoorconsulente

Synergie
Als gehoorconsulente heb je de volgende taken: Administratief: Op administratief vlak ben je als consulent(e) verantwoordelijk voor het agenda- en stockbeheer, opvolgen van dossiers, de mails en telefonie. Commercieel: Je bent een 1e aanspreekpunt voor de klanten, je luistert en identificeert hun noden om vervolgens een oplossing op maat aan te bieden. Technisch: Tot slot is er ook nog het technische aspect. Dit betreft het uitvoeren van hoortesten en het herstel en

Administratief Bediende - met kennis boekhouding

Start People
Description Kan jij vlot met de computer werken? Ben jij net afgestudeerd in een administratieve richting of heb je net al enkele jaren ervaring op de teller? Onze klant biedt iedereen de kans om deel uit te maken van hun topteam! Je taken zullen omvatten: Het behandelen van telefonie en mailverkeer (bv klanten die vragen hebben, klachten hebben, een bestelling willen plaatsen, ...) Inputten van gegevens in Excel

Administratief medewerker productie

Start People
Description Als Administratief medewerker voor een tof bedrijf in Hoogstraten heb je volgende verantwoordelijkheden: All round ondersteuning bieden aan de Manager; Verzamelen, registreren en controleren van allerhande productiegegevens; Bestellen van productiemateriaal en contacten met leveranciers; Opvolgen van bestelbons en leveringen; Mailbeheer, postverdeling, telefonie; Ondersteuning bij

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben je op zoek naar een uitdagende, administratieve job? Dan is deze job als Management Assistant in Gent centrum misschien iets voor jou. Solliciteer snel! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Je beheert zorgvuldig de agenda en de mailbox. Je bent verantwoordelijk voor het travelmanagement . Je biedt algemene administratieve ondersteuning: inschrijvingen seminaries, telefonie en onthaal. Je zorgt

Allround Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben je op zoek naar een gevarieerde job? Als Allround Administratief Bediende in Merelbeke kom je terecht in een enthousiaste en gedreven omgeving. Kan dit iets voor jou zijn? Solliciteer meteen! Jouw takenpakket omvat volgende verantwoordelijkheden: Je staat in voor het beheer van de mailbox en de telefonie Je noteert herstellingen geeft dit door aan de betrokken persoon Je plant afspraken in met klanten en volgt deze op Je vraagt

NETWORK ENGINEER

Synergie
Als network engineer word je ingezet voor de installatie, het beheer en de security van netwerk componenten zoals wifi, switching en session border controllers. Daarnaast neem je ook de correcte uitvoering en afhandeling van implementaties van MS Teams UC telefonie oplossingen. Je programmeert en configureert zowel hardware als software en voert de installatie bij de klant uit. Je installeert updates en bent verantwoordelijk voor het verrichten van interventies en het

Logistiek bediende

Synergie
Ben je op zoek naar een diverse functie met veel autonomie en klantencontact? Lees dan zeker verder! We zijn op zoek naar een Logistiek Medewerker voor een firma te Ninove. Wat houdt deze job nu in? Je staat in voor de opvolging van productengamma. Je kan de prijzen berekenen en vergelijken van verschillende transporteurs, fabrikanten, … Je staat in contact (mail & telefonie) met jouw klanten en leveranciers, internationaal gevestigd.

Nous sommes prêts pour vous!