Nous avons trouvé pour vous: 88 jobs dans mechelenpour 'teamcoach admin'

Verantwoordelijke boekhouding

Synergie
Als verantwoordelijke boekhouding zal je: Aankoopfacturen inboeken BTW-aangiftes doen en opmaken maandelijkse resultatenrekening De kredietverzekering beheren Debiteurenbeheer en betalingsopdrachten voorbereiden in Isabel Correcte tijdsregistratie doorgeven van de medewerkers aan het sociaal secretariaat Personeelsdossiers opvolgen Contact met de interimkantoren Aanvullende administratieve taken zoals (nazicht

Teamlead Administratie

Bright Plus
Omschrijving: Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een gerenommeerd orthopedisch familiebedrijf? Wij zijn op zoek naar een Teamlead administratie die een essentiële rol zal spelen in ons administratie team. Je verwerkt de Input van orders voor specifieke orthopedische producten. Je behandelt fysieke voorschriften en onderhoudt het contact met orthopedische techniekers. Je bent betrokken bij het invoeren van

HR Manager

Synergie
Voor een internationaal bedrijf in de farmaceutische sector ben ik op zoek naar een HR Manager Geeft advies aan management en medewerkers over alle aspecten van HR-processen Treedt op als sparringpartner van de MT-leden inzake operationele HR-zaken Adviseert en ondersteunt bij arbeidszaken, zoals arbeidsconflicten en ontslagzaken. Houdt de We People tool up to date en zorgt ervoor dat dossiers worden aangevuld Coördineert

HR Manager

Synergie
Als HR Manager speel je een cruciale rol in het vormgeven van het HR-beleid van het bedrijf, een sleutelaspect om onze bedrijfsdoelen te bereiken. Je beheert een uitgebreid scala aan HR-activiteiten over drie entiteiten, zowel op strategisch als operationeel niveau. Je werkt nauw samen met het management en bent verantwoordelijk voor aspecten die de organisatie ondersteunen en medewerkers in staat stellen hun volledige potentieel te benutten.

Finance en Accounting Manager

MIVB
Hoe zal je Brussel laten bewegen? Als Finance & Accounting Manager werk je binnen het departement Finance (afdeling Finance & Services) en rapporteer je aan de Finance Director. Jouw hoofdopdracht bestaat erin de activiteiten Finance & Accounting te ontwikkelen, te sturen en te coördineren om zowel op tactisch als operationeel vlak de kwaliteit en efficiëntie voor de MIVB te

Finance et Accounting Manager

STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ? En tant que Finance & Accounting Manager, vous travaillez au sein du département Finance et vous rapportez au Director Finance. Votre mission principale est de développer, piloter et coordonner les activités Finance & Accounting afin d'assurer tactiquement et opérationnellement l'atteinte des objectifs de qualité et

HR Project Coordinator

Synergie
Pour l'un de nos clients situés à Neder-over-Heembeek, nous sommes à la recherche d'un coordinateur de projet en RH. Passionné(e) par les RH, vous cherchez une fonction variée dans laquelle vous pourrez mettre à profit votre expertise HR tant dans le déploiement de projets que dans le conseil et le support à l’entreprise. Votre mission consiste, d’une part, à collaborer étroitement aux projets soft-HR et d’autre part, à accompagner les filiales du Groupe

Belfius Bank & Verzekeringen - Credit Risk Manager

Belfius Bank & Verzekeringen
Binnen de afdeling Credit Risk Management staat het team Business Competence & Expertise in in voor het sturen en het opvolgen van het kredietrisico van de portefeuilles kredieten aan Particulieren, Ondernemingen en Publieke Sector. Als Credit Risk Manager bekijk je de portefeuilles vanuit de recente economische en maatschappelijke evoluties (Covid, klimaatimpact, energieprijzen, inflatie, ...) en vanuit verschillende dimensies

Teamleader

Synergie
Als teamleader ben je verantwoordelijk om jouw team op een professionele manier aan te sturen en op te volgen. Je staat in voor de opleiding van de medewerkers en dagdagelijkse coaching. Daarnaast word je mee betrokken bij de administratieve opvolging en evaluatie van jouw medewerkers. Uiteraard dien je de nodige werkprocessen goed in de vingers te hebben. Kennis van logistieke processen en interne systemen is een absolute meerwaarde, maar geen must.

Teamleader

Synergie
Ben je een geboren leider? Wij zoeken jou voor een nieuwe functie als Teamleader. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit: Medewerkers motiveren en laat hen groeien door nieuwe taken/verantwoordelijkheden o.b.v. hun interesses. Organiseren van werkposten en efficiënte taakverdeling. De nodige administratie nauwkeurig verzorgen. Je onderhoudt nauw contact met klanten.

Shop Manager

Synergie
Pour faire face à sa croissance et à son expansion, Eggo recrute un(e) shop manager pour la région de Bruxelles. Envie de rejoindre une entreprise dynamique et innovante dans son secteur? Ce job est pour toi ! Les tâches d’un Shop Manger: Manager une équipe de vendeurs et la fédérer autour de l'enseigne se former continuellement et connaitre les produits vendus Assurer le suivi administratif, financier du showroom

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot op zoek naar een nieuwe uitdaging in Brussel? In deze job als Management Assistant komt je terecht in een dynamische omgeving. Interesse? Solliciteer vandaag nog! Je bent verantwoordelijk voor de Travel management van de CEO Je bereidt documenten en correspondentie voor Je bereidt presentaties voor Je beantwoordt de inkomende telefoons Je bent de contactpersoon met

Nous sommes prêts pour vous!