Nous avons trouvé pour vous: 26 jobs dans sint jans molenbeekpour 'social assistant'
Marketing Assistant
Synergie
Om ons Marketing Team te versterken, zijn we op zoek naar een gemotiveerde Assistant Brand Manager.
Het gaat om een deeltijdse (3 dagen/week) en tijdelijke (t.e.m. 31/5/2024) functie.
Wat staat er op jou te wachten?
Je duikt diep in de wereld van data, zowel kwantitatief als kwalitatief (Nielsen/GFK-data), blijf op de hoogte van de nieuwste markttrends en draag actief je steentje bij aan ons periodieke business meeting proces.
Je helpt onze merken naar
Marketing Assistant - Thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een passie voor marketing? Zet jij je organistische skills graag in voor het bedenken van nieuwe campagnes en organiseren van beurzen? Solliciteer dan nu voor deze job als Marketing Assistant in Menen!
Hierbij een greep uit jouw takenpakket als Marketing Assistant in Menen:
· Je bent verantwoordelijk voor de planning en uitvoering voor alle social media posts & - campagnes.
· Je ondersteunt
Marketing Assistant - Tijdelijk
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Dan is de tijdelijke job als Marketing Assistant in Ardooie iets voor jou! Interesse? Solliciteer nu!
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je plaatst orders, volgt ze op en beheert de voorraad.
Je biedt administratieve ondersteuning aan collega's, op vlak van social media en mailings.
Je leidt het afstemmen en afleveren van publicatiemateriaal aan magazines, en volgt ze op.
Je
Office en Marketing Assistant - Bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij administratief sterk en wil je tegelijk ook graag je creativiteit ten volle inzetten? Dan hebben wij de ideale job voor jou als Office Assistant met marketing taken regio Kuurne!
Hoe ziet jouw takenpakket als Office & Marketing assistant regio Kuurne eruit?
Je creëert content voor verschillende social media kanalen en onderhoudt de website
Je stelt zowel interne als externe nieuwsbrieven op
Je
Assistant marketing
Bright Plus
Description:
Vous êtes à la recherche d'une fonction d'Assistant marketing du côté de Juprelle ? Vous êtes trilingue français, néerlandais et anglais ? Vous êtes passionné par le marketing digital et la vente ? Postulez maintenant !
En qualité d' Assistant marketing , vous serez amené à effectuer les tâches suivantes :
Vous êtes en charge de la gestion, du suivi et de l'encodage des offres
Assistant Marketing
Start People
Description
Afin d'occuper le poste d'assistant marketing (h/f/x), vos tâches seront les suivantes :
- Effectuer les actions de maintenance et d'optimisation des divers outils digitaux;
- Professionnaliser le captage et le montage des vidéos, tant publicitaires, de notoriété, que de support à la formation digitale et claissique.
- Développer les supports d'enquêtes/concours en
Commercial interne secteur social - CDI
Synergie
Notre client est acteur majeur de l'économie sociale sur Namur et travaille avec des grands noms du secteur de la production industrielle.
L’assistant commercial veillera au maintien et à la consolidation du portefeuille clients en support au responsable commercial à qui il rapportera. Il transmettra les commandes et exigences clients en production et s’assurera de la bonne exécution de ceux-ci.
o Compléter les dossiers clients
existants ;
Payroll Assistant - met ervaring
Bright Plus
Omschrijving:
Als Payroll Assistant draag je bij tot een correcte en tijdige verloning van alle medewerkers. Je beantwoordt sociaal juridische vragen en volgt de personeelsdossiers op. Dit doe je in nauwe samenwerking met je HR collega's. Interesse in een hard HR rol in Antwerpen? Solliciteer nu!
Je staat, samen met je collega's, in voor een correcte én tijdige loonsverwerking.
Je beantwoordt alle HR en sociaal juridische vragen.
Je houdt
Assistant(e) RH
Synergie
Nous engageons un(e) Assistant(e) RH
En tant qu’Assistant(e) RH, vous aurez les tâches suivantes :
Gestion administrative du personnel (engagements, Dimona, DRS, contrats, avenants, encodage des prestations, gestion des paies, attestations diverses, gestion dossiers de congés thématiques et crédit-temps, …)
Communication avec les différents partenaires RH (secrétariat social, intérims, Forem, ONEM,
HR Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Als HR Assistant ben je verantwoordelijk voor verschillende HR taken. Zo neem je naast de HR administratie ook de rekrutering en de sociaal juridische vragen voor je rekening.
Je staat in voor de loonsverwerking van de medewerkers. Dit zijn zowel bedienden als arbeiders. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat.
Je organiseert mee personeelsevenementen en geplande opleidingen.
Je houdt de personeelsdossiers
Assistant logistique
Synergie
Accueil des intervenants et téléphonique
Gestion administrative des différents documents
utilisés en interne
Encodage dans la base de données
Contrôle de scellés et gestion administrative des
réceptions
Communication des absences au niveau rh
Getion administrative des documents de transport
Communication et suivi du transport auprès des intervenants internes et externes
Purchasing Assistant
Start People
Description
For our client, a renowed medical manufacturer, we are looking for a Purchasing Assistant. Your responsibilities will be:
Handle purchase requests from internal customers:
Manage internal customer ordering requests and maintain precise transaction records.
Establish new vendors in the ERP system according to established procedures.
Facilitate communication between vendors and suppliers to guarantee prompt delivery of goods
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes