Nous avons trouvé pour vous: 29 jobs dans liegepour 'sales administration supervisor h f'

Sales Administration

Start People
Description Create new customer master data, register contracts in the foreseen data management system (SAP), update where needed and take action in case of discrepancies, to ensure optimal data management. Provide sales with relevant (commercial) information and support when needed, to optimally perform the

Commercieel administratief bediende

Synergie
Ben jij een echte teamplayer, sterk in administratie en coördinatie? Dan is de job als Service Operations Administrator zeker iets voor jou! Hieronder een greep uit het takenpakket: Dagelijkse opvolging van herstellingen, terugbetalingen, omruilingen en kwaliteitsbevragingen dit in samenwerking met andere afdelingen. Mails beantwoorden m.b.t. prijzen, reparatie statussen,

Sales manager

Synergie
Ben je graag het aanspreekpunt van onze klanten? Zit sales in bloed? Spreek je vloeiend Nederlands en Frans? Dan is deze job echt iets voor jou! Je komt terecht in een KMO met meer dan 30 jaar ervaring en een hecht team van 6 collega's. Als sales representative ziet jouw dag er als volgt uit: Je biedt klantenondersteuning Je volgt order op van A tot Z, dit

Administratief medewerker

Synergie
Zoek je een veelzijdige functie binnen sales en logistiekHeb jij een commerciële mindset en ben je een echte teamspeler? Ben je klaar om te schitteren in een dynamische omgeving? Dan ben jij misschien wel onze ideale kandidaat! Een greep uit het takenpakket: Assisteren van de Commerciële

Administratief Bediende Artikelbeheer

Start People
Description Als Administratief bediende Artikelbeheer ben je verantwoordelijk voor het: Creëren en onderhouden van artikelen in NAV en PIM-systemen. Verzamelen en valideren van productinformatie om ervoor te zorgen dat deze accuraat en compleet is. Samenwerken met datamanager, inkoopmedewerkers en Category Manager om hen te assisteren bij

Sales & Logistics Officer

Start People
Description Onze klant is op zoek naar een gemotiveerde collega voor de de afdeling 'Sales en Logistics'. Assisteren van de Commerciële Manager in het opstellen van offertes en verkoopactiviteiten, waaronder het opvolgen van leads, het voorbereiden en het onderhouden van klantrelaties Als back-up optreden van de

Gestionnaire de Sinistres

Start People
Description En tant que gestionnaire de sinistres (h/f/x), vos tâches sont les suivantes: Analyser le conflit sous l’angle juridique (stratégie, gestion amiable, recours aux modes alternatifs de résolution des conflits); Administratif (suivi informatique du dossier); Economique, commercial (les relations avec les

Verantwoordelijke Carrosserie

Start People
Description Als lid van ons team zal je verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Dagelijkse supervisie van de carrosserieafdeling. Zorgen dat alle procedures correct worden nageleefd. Naast het waarborgen van een commerciële benadering, ben je ook verantwoordelijk voor nauwkeurige administratie en het opvolgen van dossiers. Beheer van het

Customer Solutions Manager

Synergie
Voor onze klant, die zich specialiseert in het spoorgoederen vervoer, zijn we op zoek naar een Customer Solutions Manager. Als Customer Solutions Manager ben je verantwoordelijk voor: Beantwoorden en implementeren van commerciële klantenvragen Klantenprospectie Administratieve opvolging (facturatie, extra services, ...) Oplossingen zoeken waar nodig om onze klant een goede service te

Project Manager Support Officer

Bright Plus
Omschrijving: Opzoek naar een nieuwe functie in Diegem.Om het team hier te versterken zoeken ze een Project Manager Support Officer die de administratieve taken van onze Project Managers uit handen kan nemen. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Je zal goede administratieve ondersteuning bieden aan de Project Managers

Technical sales support

Synergie
Do you have knowledge of electricity and mechanics? Do you have strong administrative and communication skills? Are you customer-oriented? Then you might be the technical sales support we are looking for! In this position you will have contact with different peole, both internal and external,

Sales Assistant - Thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Hou jij van een afwisselende job met veel interne en externe contacten? Voor deze job als Sales Assistant in Estaimpuis ben jij de spilfiguur tussen de klanten en de interne werking. Solliciteer nu voor deze job als je klaar bent om dit team te versterken! In je nieuwe rol als Sales Assistant in Estaimpuis sta je in voor volgende taken: je ondersteunt key account

Nous sommes prêts pour vous!