Nous avons trouvé pour vous: 7006 jobs pour 'orde'
Vliegende receptionist (regio zaventem-Vilvoorde)
Synergie
Als vliegende receptioniste sta je in voor de vervangingen van de collega's en de receptionistes van onze klanten.
Na een opleiding bij verschillende klanten wordt er van jou verwacht dat je de receptie op een professionele manier draaiende houdt.
Je werkt in de ruime omgeving van Zaventem Airport en in flexibele werkuren. Deze werkuren situeren zich tussen 7u en 20u (38 uren-werkweek).
Onthaal van de bezoekers
Beheer van de telefonische
Teamleader Customer Service
Synergie
Ben je een enthousiaste en klantgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden? Beheers je zowel het Nederlands als het Frans op een hoog niveau? Ben je zowel een teamspeler als een teamleader? Lees dan zeker verder!
Momenteel zijn we op zoek naar een Teamleader Customer Service voor één van onze klanten.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Dagelijkse taken verdelen en opvolgen tussen verschillende afdelingen
Targets bepalen voor de
Magazijnier (combinatie met Reachtruck)
Synergie
Onze klant is op zoek naar een magazijnier met reachtruckattest of ervaring hiermee. Je zal in het magazijn tewerkgesteld worden als orderpicker en ook instaan voor het besturen van de reachtruck. Het zal dus een afwisselende job zijn in 2 ploegen.
Transport Coordinator
Synergie
Als Transport Coordinator ben je verantwoordelijk voor:
De dagelijkse opvolging van nationale en internationale transporten;
Alle transport-administratieve handelingen om inkomende en uitgaande zendingen tijdig en correct te versturen;
Het aanmaken van documenten zoals checklijsten, laadloggen, exportfacturen, CMR's en douanedocumenten;
De contacten met vervoerders, chauffeurs en collega's.
Je werkt in afwisselende shiften: van 06u00 -
TEAMLEADER BAKKERIJ NACHT
Synergie
Ben je stressbestendig, ordelijk en vlot in de omgang?
Bent een nachtraaf? Starten om 19.00 uur? Laat maar komen! Ook weekendwerk schrikt je niet af?
Orde en netheid draag je hoog in het vaandel?
Ben je zelfstandig, denk je oplossingsgericht en weet je van aanpakken?
Supply Chain Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Hou jij van een variërende job? Ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging binnen Logistiek? Solliciteer dan voor de job als Supply Chain Medewerker in Vilvoorde!
Hoe ziet jouw job eruit?
Bijhouden van de externe voorraad en organisatie van de herverpakkingen
Coördineren en navolgen van het transport
Factureren en opvolgen bij de klanten
Nauwe samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen
Je bent
Verantwoordelijke boekhouding
Synergie
Als verantwoordelijke boekhouding zal je:
Aankoopfacturen inboeken
BTW-aangiftes doen en opmaken maandelijkse resultatenrekening
De kredietverzekering beheren
Debiteurenbeheer en betalingsopdrachten voorbereiden in Isabel
Correcte tijdsregistratie doorgeven van de medewerkers aan het sociaal secretariaat
Personeelsdossiers opvolgen
Contact met de interimkantoren
Aanvullende administratieve taken zoals (nazicht werkkledij, post,…)
Supervisor productie
Synergie
Als supervisor productie:
Organiseer je en stuurt je een ploeg aan van een 15-tal operatoren rekening houdend met de gestelde productietargets, kwaliteitsvereisten en HSE-richtlijnen.
Zorg je voor de inwerking en opleiding van uitzendkrachten in je ploeg
Sta je in voor het oplossen van operationele problemen en neemt de nodige initiatieven hiervoor.
Doe je voorstellen om terugkerende problemen structureel aan te pakken en stuurt hiervoor zelf de nodige
Marketing en communicatie manager
Bright Plus
Omschrijving:
Bright Plus is bezig aan een stevige opmars. Onze professionele, open en persoonlijke aanpak maakt ons dan ook tot een ‘Plus’ voor zowel jobkandidaten als bedrijven. Om dit verder te zetten, zoeken we een Marketing en communicatie manager in Vilvoorde.
Als marketing & communicatie manager geef je ons bedrijf en ons merk samen met het marketing team mee vorm.
Jouw taken als marketing & communicatie manager
Magazijnier VASTE LATE PLOEG
Start People
Description
Als magazijnier bij Komatsu zal je instaan voor volgende taken:
Je verzamelt onderdelen en wisselstukken met behulp van een BT
Je bent verantwoordelijk voor het tijdig klaar zetten van bestellingen
Je zorgt dat inkomende goederen netjes gesorteerd en gestockeerd worden
Je doet een controle op klaargemaakte bestellingen
Samen met je
Kantoorverantwoordelijke bpost (mobiele ploeg)
Start People
Description
Als vervangend kantoorhouder ben jij de redder in nood voor de vaste kantoorhouders. Jij zorgt in zijn of haar afwezigheid (verlof, 4/5e, ziekte,…) dat het postkantoor blijft draaien. Dankzij jou krijgen de klanten de professionele en kwaliteitsvolle dienstverlening die ze gewend zijn, blijft het team gemotiveerd en worden de commerciële doelstellingen behaald.
Jouw taken:
Je realiseert de commerciële doelen van het
Management Assistant - Bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een uitdagende job als Management Assistant met een gevarieerd takenpakket? Solliciteer nu om te werken in een dynamische omgeving in Kortrijk waar elke dag anders is. De bedrijfswagen krijg je er bovenop.
Lees hier wat je gaat doen:
Je gaat mee naar beurzen en organiseert team meetings en personeelevents.
Je bent verantwoordelijk voor verschillende HR taken. Zo beheer je de personeelsadministratie van de
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes