Nous avons trouvé pour vous: 222 jobs dans sint truidenpour 'office manager'
Office Manager
Synergie
Heb je er al eens over nagedacht om je eigen kantoor te runnen binnen de uitzendsector? Als office manager of kantoorverantwoordelijke voor Synergie Zeebrugge LA, ben je verantwoordelijk voor de de goede interne werking en de coaching van je team van 2 recruiters. Jij zorgt - met een eigen flair en aanpak - voor een enthousiast team én tevreden klanten en uitzendkrachten in jouw regio.
Als branch manager Large Accounts bij Synergie zal jouw
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een job met impact en veel variatie? Heb je ervaring met personeelsadministratie? Dan is de job als Office Manager in Ruiselede iets voor jou!? Interesse? Solliciteer nu!??
Jouw takenpakket bestaat uit:?
Personeelsbeleid en -administratie : je staat in voor de loonverwerking, rekruteringen, organisatie van opleidingen en allround personeelsadministratie.
Beheer van het wagenpark : opvolging keuringen en onderhoud, je zorgt
Office Manager
Synergie
Ben je een geboren peoplemanager met een commerciële drive? Haal je energie uit het opbouwen en onderhouden van samenwerkingsverbanden? Ben je daarbovenop klaar voor een job waar je zowel operationeel als structureel aan de slag kunt? Dan is onze openstaande functie als office manager misschien wel iets voor jou.
Als kantoorverantwoordelijke:
Stuur je jouw team van consulenten aan.
Onderhoud je de klantencontacten en stem je de service van jouw kantoor op
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail? Hou je van verwantoordelijkheid en variatie? Dan zijn we op zoek naar jou! We zijn momenteel op zoek naar een ervaren en proactieve officemanager om ons team te versterken.
Jouw takenpakket bestaat als volgt:
Je beheert de agenda van de CEO
Je bereidt powerpointpresentaties en documenten voor
Je beheert de post ( ook aangetekende zendingen)
Je zrogt voor de nodige
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je op zoek naar een gevarieerde job waarbij je samen met je collega het reilen en zeilen van een advocatenkantoor beheert? Solliciteer hier!
Je takenpakket ziet er als volg uit:
Je verzorgt het onthaal en beantwoordt telefoons -ook in het Frans of Engels
Je ondersteunt een team van 8 advocaten bij hun administratie en agendabeheer
Je notuleert bij vergaderingen en stelt mee de kantoornieuwsbrief op
Je bent verantwoordelijk
Office Manager - thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een gedreven administratieve duizendpoot? Hou je van cijfermatig werken? Dan is deze job als Office Manager in Ruiselede iets voor jou. Je komt terecht in een ambitieuze en moderne werkomgeving. Interesse? Solliciteer snel!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je volgt verschillende dossiers op en biedt hierbij ondersteuning aan het managementteam.
Je beantwoordt de binnenkomende eerstelijnstelefonie.
Je staat in
Tijdelijke Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
In deze tijdelijke job als Office Manager ben jij verantwoordelijk voor het volledige reilen en zeilen van een hip advocatenkantoor in Antwerpen! Geen dag is saai in deze rol. Zoek jij nog een leuke voltijdse uitdaging van mei tot februari 2025? Lees dan snel verder!
Jouw gevarieerd takenpakket bestaat onder andere uit:
Je bent verantwoordelijk voor allerlei administratie zoals het invoeren van uren, opmaken van contracten of
Back Office Coordinator
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij sterke administratieve vaardigheden en werk jij graag met klanten? Wil je deel uitmaken van een gezellig team waar open communicatie en een leuke sfeer samenkomen? Solliciteer dan nu voor de rol van Back Office Coordinator!
Hoe ziet jouw dag als Back Office Coordinator er nu exact uit?
Je neemt telefonisch contact op met klanten
Je overlegt met externe partijen zoals verzekerden, tegenpartijen,
FRONT OFFICE MANAGER
Synergie
Pour notre client, reconnu dans le secteur de l'hébergement, les soins et la restauration, nous sommes activement à la recherche d'un FRONT OFFICE MANAGER
En tant que tel, voici quelles seront vos responsabilités :
Gestion du back office : relations SAV, commandes diverses, supervision des shifts, et du département call center, ...
Social : suivi des plannings de formation, gestion des maladies et remplacements, suivi et gestion du
Office Manager Bouw
IRC Daktechniek
Je functie
Je ondersteunt de bedrijfsleider en de projectleider op administratief vlak
Je helpt bij het opstellen van offertes, facturen (obv vorderingsstaat) en andere documenten
Je verwerkt de aankoop- en verkoopbonnen met behulp van het ERP-pakket
Je verwerkt inkomende en uitgaande correspondentie en documentatie
Je assisteert bij het beheer van voorraden en materiaalbestellingen
Je ondersteunt
Office manager fleet & facility
Bright Plus
Omschrijving:
Als Office Manager sta je in voor de facility van het gebouw, in combinatie met tal van andere taken. Zo neem je ook de verantwoordelijkheid van de fleet voor je rekening. Interesse? Solliciteer nu!
Je staat in voor het facilitybeheer van de verschillende verdiepingen.
Je waakt mee over het onderhoud en herstellingen van het gebouw.
Je neemt de nodige acties, zodat alles optimaal verhuurd kan worden.
Je staat in voor het
Office Manager HR
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij administratief sterk? Ben je op zoek naar een gevarieerde job met veel groeipotentieel? Twijfel dan niet en solliciteer nu voor Office Manager HR in Maaseik!
In de rol van Office Manager HR in Maaseik heb je een erg gevarieerd takenpakket, onder andere bestaande uit:
Je biedt ondersteuning bij de payroll van alle werknemers en verzorgt de bijhorende personeelsadministratie.
Je
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes