Nous avons trouvé pour vous: 77 jobs dans mechelenpour 'office manager'

Office Manager

Synergie
Ben je een geboren peoplemanager met een commerciële drive? Haal je energie uit het opbouwen en onderhouden van samenwerkingsverbanden? Ben je daarbovenop klaar voor een job waar je zowel operationeel als structureel aan de slag kunt? Dan is onze openstaande functie als office manager misschien wel iets voor jou. Als kantoorverantwoordelijke: Stuur je jouw team van consulenten aan. Onderhoud je de klantencontacten en stem je de service van jouw kantoor op

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail? Hou je van verwantoordelijkheid en variatie? Dan zijn we op zoek naar jou! We zijn momenteel op zoek naar een ervaren en proactieve officemanager om ons team te versterken. Jouw takenpakket bestaat als volgt: Je beheert de agenda van de CEO Je bereidt powerpointpresentaties en documenten voor Je beheert de post ( ook aangetekende zendingen) Je zrogt voor de nodige

Tijdelijke Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: In deze tijdelijke job als Office Manager ben jij verantwoordelijk voor het volledige reilen en zeilen van een hip advocatenkantoor in Antwerpen! Geen dag is saai in deze rol. Zoek jij nog een leuke voltijdse uitdaging van mei tot februari 2025? Lees dan snel verder! Jouw gevarieerd takenpakket bestaat onder andere uit: Je bent verantwoordelijk voor allerlei administratie zoals het invoeren van uren, opmaken van contracten of

Office manager fleet & facility

Bright Plus
Omschrijving: Als Office Manager sta je in voor de facility van het gebouw, in combinatie met tal van andere taken. Zo neem je ook de verantwoordelijkheid van de fleet voor je rekening. Interesse? Solliciteer nu! Je staat in voor het facilitybeheer van de verschillende verdiepingen. Je waakt mee over het onderhoud en herstellingen van het gebouw. Je neemt de nodige acties, zodat alles optimaal verhuurd kan worden. Je staat in voor het

Infirmier(ère) de nuit ( temps plein et temps partiel) | De La Pa

Vulpia
Surprenez, créez des liens et construisez votre carrière chez Vulpia ! Nos résidents de la Résidence de la Paix cherchent un(e) infirmier(ère) de nuit et attentionné(e) ! Vous aimeriez faire partie de notre équipe et contribuer à un encadrement optimal pour nos résidents ? Découvrez ci-dessous pourquoi ce défi est fait pour vous. En tant qu'infirmier(ère) de nuit,

Management assistent

Start People
Description Voor een familiebedrijf in Wijnegem zijn wij op zoek naar een Management Assistent . Als directie-assistent zal jij fungeren als: rechterhand van het management; beheerder van de elektronische agenda; persoon die instaan voor de aanwervingen; contactpersoon voor externe partners in rekrutering, voor de huurders etc. Ook zal je instaan voor de administratie, het organiseren van

Project Manager Support Officer

Bright Plus
Omschrijving: Opzoek naar een nieuwe functie in Diegem.Om het team hier te versterken zoeken ze een Project Manager Support Officer die de administratieve taken van onze Project Managers uit handen kan nemen. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Je zal goede administratieve ondersteuning bieden aan de Project Managers zodat het project vlot verloopt van A-Z. Je zal richtlijnen en standaard procedures implementeren om consistente input

Assistent manager stockbeheer | Supermarkt

Carrefour Belgium
Opdracht De Assistant Manager Stockbeheer verzekert dat alle goederen die langs de receptie binnenkomen worden gecontroleerd op vlak van kwantiteit, kwaliteit en administratie. Hij/zij staat ook in voor de terugzending van goederen naar de depots en leveranciers. Hij/zij stelt de in de winkel te behandelen goederen ter beschikking van het front office team. In deze functie rapporteer je aan de Back Office

Gestionnaire administratif HR local BUM | CDD 6mois

STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ? En tant que gestionnaire ressources humaines, vous intégrez notre Business Unit Métro. Vous assurez la gestion de la situation administrative du personnel principalement ouvrier au sein d’une équipe RH locale. De quoi sera composé votre quotidien ? Rassembler et transférer les informations

Manager klanten market | Supermarkt

Carrefour Belgium
Opdracht Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en beslissingen om de winkel goed te

Teamleader

Synergie
Als teamleader ben je verantwoordelijk om jouw team op een professionele manier aan te sturen en op te volgen. Je staat in voor de opleiding van de medewerkers en dagdagelijkse coaching. Daarnaast word je mee betrokken bij de administratieve opvolging en evaluatie van jouw medewerkers. Uiteraard dien je de nodige werkprocessen goed in de vingers te hebben. Kennis van logistieke processen en interne systemen is een absolute meerwaarde, maar geen must.

Teamleader

Synergie
Ben je een geboren leider? Wij zoeken jou voor een nieuwe functie als Teamleader. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit: Medewerkers motiveren en laat hen groeien door nieuwe taken/verantwoordelijkheden o.b.v. hun interesses. Organiseren van werkposten en efficiënte taakverdeling. De nodige administratie nauwkeurig verzorgen. Je onderhoudt nauw contact met klanten.

Nous sommes prêts pour vous!