Nous avons trouvé pour vous: 158 jobs dans machelen brabpour 'office manager administration'
ADMINISTRATION MANAGER
Synergie
Ben jij klaar om jouw carrière naar het volgende niveau te
tillen in de wereld van logistiek? Zin in een uitdagende leidinggevende rol
waarin je een topteam aanstuurt? Dan ben jij de Administratief Manager die wij
zoeken!
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
Het leiden van een team van 10 à 15 medewerkers.
Zorgdragen voor een vlotte verwerking van inkomende en
uitgaande facturatieflows.
Het optimaliseren van
Teamlead Administratie
Bright Plus
Omschrijving:
Als Teamlead Administratie in de autosector ga je op een positieve manier het team motiveren. Zo ontwikkel je samen met de collega’s dagelijks efficiënte oplossingen en je behoudt een overzicht over het hele werkingsproces.
Jouw takenpakket bestaat daarnaast voornamelijk uit:
• Je draagt de verantwoordelijkheid voor de totale administratieve opvolging van onze diensten.
• Je Coördineert de leveringen aan klanten in
Administratief bediende
Synergie
Je staat in voor de voorbereiding van laadorders in het ERP pakket, (SAP) en volgt de correcte afhandelingen op in het ERP-systeem (SAP) & TMS Software.
Je bent communicatief en helpt graag mensen verder aan een balie.
Je doet administratieve taken voor teamleaders & supply chain manager van de sites.
Je rapporteert aan de supply chain manager van de site.
Je bent het aanspreekpunt van externen.
Administratief medewerker
Synergie
Zoek je een veelzijdige functie binnen sales en logistiek? Heb jij een commerciële mindset en ben je een echte teamspeler? Ben je klaar om te schitteren in een dynamische omgeving? Dan ben jij misschien wel onze ideale kandidaat!
Een greep uit het takenpakket:
Assisteren van de Commerciële Manager bij offertes en verkoopactiviteiten, inclusief leadopvolging en klantrelatiebeheer.
Optreden als back-up van de Commercieel Manager bij afwezigheid.
Administratief Bediende
Start People
Description
Voor AGSO Knokke-Heist zijn we op zoek naar een administratief medewerker (m/v/x):
Als administratief bediende bied je algemene administratieve ondersteuning aan de Algemeen Manager & aan de twee afdelingsmanagers:
agendabeheer en opvolging agendapunten, brieven opmaken, brieven klaarzetten om te ondertekenen, deadlines opvolgen voor agendapunten, …
registratie van inkomende brieven
Je werkt ook aan
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is deze job als Administratief Bediende in Sint-Katelijne-Waver ideaal voor jou! Interesse? Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de afdelingsverantwoordelijke op alle vlakken van administratie
Je schrijft de verschillende rapporten uit
Je werkt cijfermatig en controleert of alle data correct
Administratief bediende
Synergie
Ben jij rechttoe en rechtaan? Weet jij van aanpakken? Heb jij een technische achtergrond? Lees dan zeker verder!
Voor een olieproducent zijn we op zoek naar een administratieve medewerker die de productieadministratie voor zich neemt.
Dit voor een periode van 2jaar.
Takenpakket:
Je ondersteunt de shiftoverste of afdelingsverantwoordelijke met hun administratieve taken.
Je onthaalt de nieuwe medewerkers en zorgt voor de achterliggende
Administratief Bediende
Start People
Description
Voor onze klant, een gerenommeerde Business School in centrum Gent, zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Concreet sta je in voor:
Het verlenen van administratieve ondersteuning in het kader van verschillende activiteiten van het Service Center en ook bij strategische projecten.
Het ondersteunen van interne medewerkers en onderzoekers bij het organiseren van workshops en meetings (het reserveren van
Sales Administration
Start People
Description
Create new customer master data, register contracts in the foreseen data management system (SAP), update where needed and take action in case of discrepancies, to ensure optimal data management.
Provide sales with relevant (commercial) information and support when needed, to optimally perform the sales activities.
Handle purchase orders, following the set procedures, to ensure a good follow-up and timely completion of that purchase order
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij op zoek naar een uitdagende job met veel afwisseling? Dan is de functie van Administratief Bediende in Brussel perfect voor jou. Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw job eruit?
Je organiseert zowel de interne als externe vergaderingen
Je onderhoudt ons digitaal platform (Sharepoint)
Je beheert het agenda van het afdelingshoofd
Je beheert de aanwezigheidsregistratie van techniekers over de hele afdeling
Je voorziet de
Administratief bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Kijk jij uit naar een gevarieerde functie als administratief bediende te Kontich, dan is dit een mooie opportuniteit!
Als administratieve duizendpoot ben jij de spil van het kantoor.
Je bent het eerste aanspreekpunt in het kantoor, via telefoon en mail.
Je ondersteunt het management en de project leiders.
Je doet bestellingen en beheert de leveranciers.
Je verwerkt de payroll.
Je bent verantwoordelijk voor facturatie en
Administratief Bediende
Start People
Description
Als administratief bediend neem je volgende taken op u:
U staat in voor het opmaken van technische verslagen in het kader van de Vlaamse grondverzetsregeling.
U beheert (in overleg met de collega's binnen de afdeling) zefstandig projecten vanaf de offertefase tot het afleveren van het eindrapport.
U denkt pro-actief mee met de klant en bent dan ook het rechtsstreeks aanspreekpunt voor de opvolging van het dossier.
Je
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes