Nous avons trouvé pour vous: 19 jobs dans mellepour 'office assistant'
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je op zoek naar een uitdagende, administratieve job? In deze job als Deeltijds Office Assistant in regio Gent kom je terecht in moderne omgeving waar professionaliteit hoog in het vaandel wordt gedragen. Iets voor jou? Solliciteer snel op deze vacature!
Een greep uit jouw takenpakket als parttime Office Assistant
Je staat in voor het agendabeheer en volgt de mailbox
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een uitdagende job als Office Assistant in de medische sector in Melle? Je komt terecht in dynamisch en innoverende werkomgeving. Klinkt dit jou interessant? Solliciteer snel!
Jouw takenpakket bestaat uit 2 grote luiken, namelijk hospitality & travel management:
Travel Management voor klanten en partners: vluchten boeken, hotelovernachtingen vastleggen, transfers regelen, et cetera.
A-Z coördinatie van cursussen: registratie
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij klantvriendelijk? Ben je proactief ingesteld en kan je je prioriteiten stellen? Dan is de job als Office Assistant in Roeselare iets voor jou! Interesse? Solliciteer nu!
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je behandelt inkomende en uitgaande post.
Je voert verschillende administratieve taken uit, waaronder het ontvangen van betalingen.
Je bent het aanspreekpunt voor bezoekers en patiënten, zowel telefonisch als aan het
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij geboeid door de onderzoekswereld? En ben jij op zoek naar een uitdagende job waar administratie en planning centraal staan? Dan is deze job als Office Assistant in Nevele misschien wel iets voor jou. Solliciteer snel!
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je zorgt voor administratieve ondersteuning van het team
Je organiseert vergaderingen
Je staat in voor de ontvangst van bezoekers
Je fungeert
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Heb je een passie voor bouw & vastgoed? Ben je een krak in administratie? Solliciteer dan zeker voor onze job als Office Assistant in dit familiebedrijf in Nevele!
Je boekt de aankoopfacturen in
Je staat in voor de telefonie en de mailbox
Je stelt een opleidingsplan op en zorgt voor de inschrijvingen van opleidingen van de werknemers
Je waakt over de database en maakt dat de klanten-en leveranciersgegevens steeds up-to-date zijn
Office Assistant
Samsonite Europe Nv
The Office Assistant is part of the finance team and reports to the VP Finance Europe.
Key Responsibilities
Contract negotiation and administration for
Telecom solutions, office printers and copiers in co-operation with our IT department
Postal and Parcel services
Consumer payment solutions for our retail stores
Coordination within the company of mail and parcel services.
Assist in non-financial reporting
Secretary / Office Assistant
Start People
Description
Onze klant in Evergem is op zoek naar een gedreven 'Secretary / Office Assistant'.
Ben jij de persoon die wij zoeken, aarzel dan niet om te solliciteren.
Je maakt deel uit van het administratieteam en verzorgt o.a.
De receptie en het telefonisch onthaal
De correspondentie
Administratieve aankoop zoals bestellingen, aankoopfacturen...
Administratieve verkoop zoals
Office Assistant | Juridische dienst | Deeltijds
Samsonite Europe Nv
Samsonite is opgericht in 1910 en is wereldleider in bagage, met een rijk verleden in het creëren van trendsettende reisoplossingen. Het merk staat bekend om zijn baanbrekende research, zijn ontwikkeling en zijn streven naar innovatie. Samsonite heeft zijn vooraanstaande positie bevestigd met talloze primeurs, waaronder het gebruik van revolutionaire materialen. Samsonite is er voor iedereen, met een bijzonder uitgebreid gamma reis-, business-, kinder-, vrijetijds- en persoonlijke
HR-Officer / Assistant Manager
Start People
Description
Wij zoeken een HR-medewerker / personal assistant manager.
U bent verantwoordelijk voor het hele HR gebeuren van zo’n 110 werknemers (arbeiders en bedienden). De klemtoon ligt op hard HR in combinatie met selectie en rekrutering.
U zorgt voor een perfecte loonadministratie (aanwezigheden controleren, ziekte, arbeidsongevallen, verlof, loonvoorbereiding in samenwerking met sociaal secretariaat, loonstaten controleren, Dimona,
Management Assistant
Start People
Description
Voor onze klant, een advocatenkantoor met specialisatie fiscaal recht, zijn we op zoek naar een Management Assistant. Door jouw ondersteuning, draag je bij aan een vlotte werking van het kantoor:
Je zorgt voor een professioneel en enthousiast onthaal van klanten.
Je staat in voor de opvolging van telefonie en het mailverkeer.
Je beheert de agenda en de kantoorplanning.
Je verwerkt inkomende en uitgaande post.
Je
Commercial Assistant Non-Food | Cat 4+ | Supermarkt
Carrefour Belgium
Opdracht
Als Commercial Assistant in onze winkels animeer en coördineer je de dagelijkse operationele werking van het team. Je organiseert de goederenstroom op het verkoopoppervlak en past de werking van het NON FOOD team toe. Je zorgt voor het aanvullen van de rekken en het uitstallen van de promoties, rekening houdend met het easy shopping-principe. Je werkt polyvalent met de andere assistenten Front Office van hun afdelingen. Bij afwezigheid
Freelance - Executive Assistant
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als Executive Assistant in Lembeke. Gedurende enkele maanden, versterk jij voltijds het team van management assistants. Je komt terecht in een productiebedrijf actief binnen in de voedingssector.
Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt.
Als Executive
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes