Nous avons trouvé pour vous: 29 jobs dans rijkevorselpour 'medewerker aankoop'
Administratief medewerker aankoop
Synergie
Beheren van het volledige end-to-end orderverwerkingsproces voor grondstoffen, inclusief nauwkeurige controle en opvolging.
Zorgvuldig onderhouden van inkooporders en verzekeren dat prijzen, hoeveelheden en leverdata voldoen aan de hoge bedrijfsstandaarden.
Tijdig en volledig communiceren van alle wijzigingen die optreden op de productielocatie, om een soepele operationele gang van zaken te garanderen.
Proactief zoeken naar innovatieve oplossingen om te voldoen
Administratief medewerker aankoop
Buchen Industrial Services nv
Functieomschrijving
Administratief stevig in je schoenen? Geboeid door aankoop? Dan ben jij de administratief medewerker die wij zoeken voor onze aankoopafdeling in onze vestiging in Olen.
Taken en verantwoordelijkheden
Aanvragen van offertes voor de levering van goederen of diensten.
Bestellen van verbruiksgoederen, producten en diensten.
Onderhouden van relaties met onze leveranciers.
Opvolgen van klant-,
Commercieel medewerker binnendienst | Supply Chain
4Retail bv
Opdracht/Functieomschrijving/Taken:
In de rol van je deelfunctie van Personal & Commericiële Binnendienst verantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor
Het boeken en organiseren van reizen en deelname aan events;
Het contacteren van leveranciers en interne/externe medewerkers om benodigde zaken in de juiste vorm en op tijd binnen te hebben;
Het organiseren, voorbereiden en verzenden van juiste samples voor aankoopcontacten;
Het in
Purchase Manager
Synergie
Voor onze klant, een expert in het geleiden van media en energie, gaan wij op zoek naar een purchase manager.
Jouw takenpakket:
Je bent de leidinggevende van de afdeling purchase bestaande uit 2 collega's.
Coördineren, ondersteunen en je team aansturen.
Je beheert het strategische en tactische aspect van het inkoopproces.
Advies geven rond de productaankopen, standaardisatie van producten en productie, productontwikkelingen en de huidige
Expediteur - import
Start People
Description
Zoek jij een job met variatie en uitdaging? Heb je kennis van de maritieme wereld? Dan zijn wij misschien op zoek naar jou!
Voor onze klant in Merksem zijn wij op zoek naar een expediteur .
Import dossiers van meerdere klanten behandelen van A tot Z;
Planning van verschepingen verzorgen;
Commerciele taken;
Klantencontacten (per mail en telefonisch). ... en nog veel meer!
Company
Assistent aankoop
Synergie
Ben jij een expert in Excel? Heb jij daarnaast een goede kennis van zowel Engels en Frans? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor onze klant in Olen zijn wij op zoek naar assistent aankoop of aankoopmedewerker om het team te versterken.
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de volledige administratie van de aankoopafdeling: controle op correctheid van de gegevens - facturatie - leveringstermijnen - compliance
Als
Bediende Aankoop
Synergie
Factuurcontrole en Orderverificatie:
Voer zorgvuldige controles uit op facturen en verifieer nauwkeurig orderbevestigingen om een soepele financiële afhandeling te garanderen.
Bestellingen en Contracten Opstellen:
Demonstreer vaardigheid in het opstellen van bestellingen en contracten binnen het ERP-systeem om een efficiënte en gestroomlijnde workflow te handhaven.
Communicatie met Leveranciers:
Onderhoud actieve communicatie met leveranciers om
Purchase Manager
Synergie
Jouw takenpakket:
Je bent de leidinggevende van de afdeling Inkoop/
Coördineren, ondersteunen en je team aansturen.
Je beheert het strategische en tactische aspect van het inkoopproces.
Advies geven rond de productaankopen, standaardisatie van producten en productie, productontwikkelingen en de huidige marktsituatie.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het volledige inkoopplan.
Geven van interne trainingen rond nieuwe producten en
Supply Chain Assistant
Synergie
In deze functie van Supply Chain Assistant sta je in voor de administratieve ondersteuning van de afdelingen aankoop, logistiek en voorraadbeheer van voedingsgrondstoffen, verpakkingsmateriaal en kantoorbenodigheden.
Je gaat het aankoopteam ondersteunen met het plaatsen van bestellingen en het bewaken van de kwaliteit en de afgesproken levertermijnen
Als supply chain asssistant ben je de interface tussen de interne klanten en
Purchase Coordinator - bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Een groeiend bedrijf in Herentals met mooie werkomgeving en collegiale werksfeer, is op zoek naar een gedreven Purchase Coördinator.
Als Purchase Coördinator speel jij een essentiële rol bij het ondersteunen van de operationele en strategische doelstellingen. Jij bent verantwoordelijk voor het contact met leveranciers en zorgt ervoor dat bestellingen tijdig binnenkomen. Het beheer van de inkoopactiviteiten, waarbij de
Purchase Coördinator - bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Een bedrijf met een familiale, fijne werksfeer en vlakke structuur in Herentals is op zoek naar een Purchase Coördinator . Misschien ben jij de wél kandidaat die we zoeken!
Je speelt een belangrijke rol als schakel tussen aankoop, verkoop en onze leveranciers. Je beheert het volledige leveranciersnetwerk en bent verantwoordelijk voor de forecasting en voorraadplanning . Als spilfiguur draag jij bij aan de groei van een
Supply Chain Officer
Synergie
Ben jij een administratieve duizendpoot? Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Spreekt productieplanning en/of warehouse management jou enorm aan? Lees dan zeker verder!
Als Supply Chain Officer ben jij verantwoordelijk voor:
Bijdragen aan continue verbetering van productie- en logistieke processen.
Verantwoordelijk voor vlotte en nauwkeurige administratieve verwerking van operaties.
Centrale samenwerking met diverse interne teams, waarbij een
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes