Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans schaarbeekpour 'management assistant'

Management Assistant

Bright Plus
Description: Do you want to apply your organizational skills in the challenging role of Management Assistant within the Sales team? Then this job in Brussels is the perfect opportunity for you! Apply now and join our team! Your responsibilities as a Management Assistant include: Supporting the organization of sales events and incentives Managing administrative processes around sales closures Managing agendas and

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Wil jij jouw organisatorische vaardigheden inzetten in de uitdagende job van Management Assistant binnen het Sales-team? Dan is deze job in Brussel de kans voor jou! Solliciteer en versterk ons team! Jouw takenpakket als Management Assistant ziet er als volgt uit: Je ondersteunt bij de organisatie van sales evenementen en incentives Je beheert administratieve processen rondom verkoopafsluitingen Je

Management Assistant

Bright Plus
Description: Souhaites-tu mettre à profit tes compétences organisationnelles dans le poste stimulant d'Assistant(e) de Management au sein de l'équipe Sales ? Alors, ce poste à Bruxelles est l'opportunité qu'il te faut ! Postule et rejoins notre équipe ! Voici tes responsabilités en tant qu'Assistant(e) de Management : Aider à l'organisation d'événements sales et d'incitations Gérer les

Management Assistant ( 3 months)

Start People
Description For one of our customers we are looking for a Management Assistant for a period of 3 months, who will contribute to the smooth functioning of the team by providing administrative and operational support. Management Assistant to assist the department management, as well as to contribute to the smooth functioning of the department and the group members by offering support with the

Management Assistant met Bedrijfswagen

Bright Plus
Omschrijving: Als Management Assistant zorg je ervoor dat het dagelijkse reilen en zeilen van het kantoor op rolletjes loopt. Je takenpakket is veelzijdig en gevarieerd, waarbij je nauw samenwerkt met de advocaten en de vennoten. Interesse in deze vacature in Diegem? Solliciteer nu! Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere Je staat in voor de agendabeheer voor één of meerdere vennoten; Beheer van e-mails, waarbij je zorgt voor een

HR Management Assistant (Hybride)

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatorisch talent met ervaring in HR-ondersteuning en een passie voor structuur, communicatie en administratieve nauwkeurigheid? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Voor een van onze toonaangevende klanten zijn wij op zoek naar een Management Assistant met een duidelijke HR-focus. Je wordt de rechterhand van de Head of Social Relations en speelt een cruciale rol in de voorbereiding en opvolging van vakbondsvergaderingen en

Executive Assistant / Project Coordinator

Arcadius bv
Our client is a leading international consultancy specialized in executive search and leadership advisory. For over 50 years, they have helped organizations grow by identifying and assessing top executive talent. Their success is built on a strong service culture, deep expertise, and a collaborative team spirit that values long-term relationships with both clients and candidates. Office location: Brussels center - Quartier Léopold Executive Assistant / Project

Freelance Management Assistants / Office Managers

Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region. Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. You will work on site at

Office Assistant

Start People
Description Als Management/Office Assistant ben je een cruciale schakel in ons team. Je ondersteunt de werking van onze organisatie en draagt bij aan een optimale ledenervaring. Je zorgt voor een correcte en efficiënte administratie, beheert data, en bent een aanspreekpunt voor onze leden. Een greep uit je takenpakket: Je ondersteunt de directie bij de dagelijkse werking: agendabeheer, vergaderingen organiseren, zalen en tolken boeken,

Project Assistant 50% Deeltijds - Laken

Start People
Description Hou jij ervan om administratieve ondersteuning te bieden zodat je collega’s op het terrein kunnen zorgen voor de service die onze klanten verdienen? Dan is de functie van Project Assistant je op het lijf geschreven! Als Project Assistant ben je verantwoordelijk voor. Up-to-date houden FMIS (Financial Management Information System) van de klant en/of SharePoint voor de klant. Beheren van de shared mailbox

Executive Assistant

Bright Plus
Description: Are you a detail-oriented professional with a passion for precision and organization? Would you like to work in a dynamic international company? Then apply for this position as Executive Assistant ! You will be the personal assistant to the association’s Director General. Your responsibilities will include administrative support, prioritization of tasks and organisational skills Administrative & Diary Management

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij hands-on ingesteld en op zoek naar een organisatorische job? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een internationale en zéér dynamische omgeving. Solliciteer meteen! Jouw takenpakket als Office Assistant onder de loep: Je beheert de telefonie, mails en verzorgt ook het onthaal Je organiseert sales congressen en andere meetings Ook het travel management neem je voor jouw rekening Je bent het

Nous sommes prêts pour vous!