Nous avons trouvé pour vous: 15 jobs dans heusden zolderpour 'finance and administration manager'

Verantwoordelijke boekhouding

Synergie
Als verantwoordelijke boekhouding zal je: Aankoopfacturen inboeken BTW-aangiftes doen en opmaken maandelijkse resultatenrekening De kredietverzekering beheren Debiteurenbeheer en betalingsopdrachten voorbereiden in Isabel Correcte tijdsregistratie doorgeven van de medewerkers aan het sociaal secretariaat Personeelsdossiers opvolgen Contact met de interimkantoren Aanvullende administratieve taken zoals (nazicht

Verantwoordelijke boekhouding

Synergie
Word je enthousiast van het jongleren met getallen en het creëren van een georganiseerde administratieve flow? Ben jij een georganiseerde professional die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Dan ben jij geknipte persoon voor de vacature van boekhouder. Wij zijn een dynamisch bedrijf op zoek naar een ervaren financieel specialist om ons team te versterken. Als toonaangevende speler in onze sector streven we naar nauwkeurigheid en

BUSINESS CONTROLLER

Synergie
We zijn op zoek naar een deskundige in boekhouding en administratieve processen. Je zal de financiële harmonie in deze bloeiende onderneming bewaken! Als financiële rechterhand, zal je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boekhouding van ons bedrijf. Dit omvat het verwerken van facturen en banktransacties, voorbereiden van betalingen en opvolgen van klantenvorderingen. Daarnaast ondersteun je de

Financial Controller

STG
Jouw rol binnen onze organisatie Onze Finance afdeling zorgt voor een correcte financiële administratie zoals het verwerken van facturen, het voorbereiden en opmaken van de nodige periodieke rapportages in lijn met de geldende wetgeving en interne deadlines. Dankzij heldere financiële analyses, maandrapportages, forecasts en KPI’s zorg je als Financial Controller voor handvaten voor het

Financial Assistant

Start People
Description Als Financial Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve en financiële ondersteuning van de hele business unit. Maar wat ga je dan concreet moeten doen? Een greep uit je takenpakket: Contract Managers ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse project reviews. De Business Unit Manager ondersteunen in de voorbereiding van

Project Manager | Zandhoven

Aertssen
Wie zoeken we? Je bent als manager verantwoordelijk voor de planning en budgettering van de verschillende projecten binnen de bemalingssector. Je verzekert een goede opvolging van de verschillende projecten zowel op technisch, administratief als financieel vlak en stuurt bij waar nodig. Je verzorgt het algemeen toezicht op de uitvoering en timing van de werken. Je stuurt een team van arbeiders, werfleiders en administratief

Customer/ Finance Support

Synergie
Je vervult een gevarieerde rol , waarbij je zowel Customer Support als de Finance afdeling ondersteunt. Customer Support Actieve respons op klantvragen en opvolging van sampleverzoeken. Efficiënte verwerking van klantorders met proactieve communicatie over de status. Zorgvuldige behandeling van klachten met focus op verbeteringen voor toekomstige dienstverlening. Finance Ondersteuning van de

Parttime assistent HR - boekhouder

Synergie
Als HR Assistent sta je in voor de administratieve ondersteuning van de personeelsdienst. Je zet vacatures open en nodigt kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek, waarna je eventueel een proefdag organiseert. Je maakt contracten en verlofplanningen op, in samenwerking met de Office Manager. Je plant evaluatiegesprekken in en volgt deze administratief op. Daarnaast voer je als Assistent Boekhouder

Management Assistant

Synergie
Wij zijn op zoek naar een dynamische en veelzijdige rechterhand voor de Plant Manager. Als rechterhand ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder payroll, administratie, en klantenrelaties. Jouw taken: Controle van payroll en Boekhouding om voornamelijk debiteuren op te volgen. Administratieve Supervisie : Eindverantwoordelijk voor de administratie, inclusief controle van facturen,

Projectleider | West- en Oost-Vlaanderen

Aertssen
Wat word je nieuwe baan? Je rapporteert enerzijds aan de discipline manager en anderzijds aan de directie. Je organiseert en coördineert de uitvoering van de werkzaamheden op de toegewezen bouwplaatsen, zowel op technisch, administratief als financieel vlak. Je bereidt projecten voor en kijkt er nauwlettend op toe dat ze volgens jouw planning worden uitgevoerd. Je begeleidt de werfverantwoordelijke en houdt toezicht op de

Sales Support Medewerker

Start People
Description Voor onze klant gelegen in de haven zoeken wij een administratieve all rounder die ondersteuning biedt aan de Manager. Volgende taken behoren tot je takenpakket : Verwerken van transporten en gewichten van de ladingen; Correcte facturatie naar klanten; Administratieve behandelingen van dossiers; Klantencontacten; All round administratieve ondersteuning; ...

Contract Officer

Bergerat Monnoyeur Belgium
Als Contract Officer zorg je voor de administratieve opvolging van de contracten binnen de dienst after-sales. Je verleent dagelijks administratieve ondersteuning aan onze Contract Manager. Zo zorg je o.a. voor de rapportering in de CAT-systemen en hou je onze databases up-to-date. Ook volgende taken zijn part of your job : Het aanmaken en opvolgen van de facturatie en de administratieve

Nous sommes prêts pour vous!