Nous avons trouvé pour vous: 142 jobs dans roeselarepour 'dossierbeheerder'

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Sta je te springen om aan de slag te gaan in een internationale omgeving? Kan je uitpakken met je administratieve skills? Jij bent de Administratief Medewerker waar deze organisatie in Kortrijk naar zoekt! Solliciteer vandaag nog! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Als Administratief Medewerker onderhoud je dagelijks contact met internationale klanten en andere betrokken partijen. Je takenpakket is heel divers.

Administratief bediende

Synergie
Ga je graag administratief te werk? Sta je ervoor open om in het weekend (zaterdag) te werken, waarna je één vrije dag in de week hebt? Sta je graag klanten te woord op een vriendelijke manier? Lees dan zeker verder naar je takenpakket als administratief medewerker: Ondersteuning bij de administratieve opvolging van leveranciers. Registratie van inkomende goederen aan de hand van orderbevestigingen, leveringsbonnen en facturen.

Administratief medewerker

Synergie
Hou je van een gevarieerd takenpakket als administratief bediende? Op zoek naar een fulltime of 4/5e functie? Kan zowel administratie als boekhouding je boeien? Dan ben jij de geknipte persoon voor deze vacature! Je komt terecht in een familiaal bouwbedrijf met jarenlange ervaring en expertise. Als administratief medewerker ziet jouw dag er als volgt uit: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van financiële verrichtingen. Je

Administratief medewerker

Synergie
Op zoek naar een administratieve job? Kom je graag terecht op een aankoopafdeling ? Wil je graag ondersteuning bieden op logistiek en administratief vlak? Dan hebben wij de gepaste uitdaging voor jou! Je komt terecht bij een familiale onderneming en je fungeert als rechterhand van de aankoper. Als administratief medewerker ziet jouw dag er als volgt uit: Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen en opvolgen van aankooporders. Je zorgt

Administratief medewerker

Synergie
Beschrijf je jezelf als een administratief talent? Heb je een passie en/of ervaring binnen de bouwsector? Ben je leergierig en bruis je van energie? Dan ben jij de geknipte persoon die we zoeken! Je komt terecht bij een bouwbedrijf in volle groei. Als administratief medewerker ziet jouw dag er als volgt uit: Je zal onze werfleiders en projectleiders ondersteunen op administratief vlak. Je maakt werfdossiers op en volgt deze ook op. Je bent

Administratief medewerker

Synergie
Ga jij altijd nauwkeurig te werk? Heb je een passie voor administratieve taken en ben je ook nog eens goed in communiceren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij dit bedrijf ga je van start als administratief bediende projectadministratie. Hieronder vind je een greep uit je toekomstig takenpakket: Zorgen dat de aangeleverde documenten correct worden geplaatst en geordend worden in de management tools. Administratieve ondersteuning bieden bij

Dossierbeheerder accounting

Synergie
Wat is jouw taak als senior dossierbeheerder? De rol van senior dossierbeheerder omvat diverse taken, zoals: Opstellen van balansen Creëren van jaarrekeningen Indienen van fiscale aangiften voor personenbelasting Voorbereiden van fiscale aangiften voor vennootschapsbelasting Volledig dossierbeheer, van A tot Z

Administratief bediende

Synergie
Ben jij communicatief sterk? Een echte teamplayer? Interesse in de transportsector? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Als administratief bediende ziet jouw takenpakket er zo uit: Offertes opmaken. Dossiers opmaken. Het organiseren en opvolgen van het transport. De facturatie van de aankoop en verkoop. Bijkomende administratieve taken.

Administratief Bediende

Synergie
Ga je graag administratief te werk? Heb je een Bachelor in een wetenschappelijke richting of gelijkaardig door ervaring? Ben je graag communicatief bezig? Lees dan zeker verder! Na een intense interne opleiding, kan je volgend takenpakket uitvoeren om het sales-team te ondersteunen: Staat mee in voor de dagdagelijkse opvolging van de klantenportefeuille. Ondersteunt de technical accountmanagers in administratieve taken. Maakt technische verlagen

Administratief bediende

Synergie
Ben jij bedreven in administratie en heb je een sterke interesse in de bouwsector? Beheers je zowel het Nederlands als het Frans uitstekend? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker in de bouwsector zul je een gevarieerd takenpakket hebben: Beheren van aanbestedingsdossiers en uitvoeringsprojecten, inclusief het opstellen, beheren in ERP-systemen en indienen van documenten. Samenwerken met de calculatieverantwoordelijke voor

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Synergie
Als administratief medewerker(ster) word je een onmisbare schakel op de calculatieafdeling, waar je de calculators ondersteunt in hun werk. Je krijgt de verantwoordelijkheid over diverse administratieve taken, zoals: Het opstellen en verzenden van prijsaanvragen. De verwerking van inkomende offertes van onderaannemers en/of leveranciers, waarbij je deze toetst aan het lastenboek. Het invoeren van gegevens in het calculatieprogramma. Het voorbereiden van de

Administratief planner

Synergie
Ben jij planmatig ingesteld, hou je van contact met verschillende partijen (particulieren, bedrijven, collega's)? Kan je goed administratief werk verrichten? Dan hoef je niet langer verder te zoeken! Als administratief bediende bestaat je takenpakket uit: Je zal in contact staan met onze klanten (particulieren en professionelen). Je takenpakket zal bestaan uit: Binnenkomende opdrachten betreffende storingen en onderhoud van centrale verwarming, sanitair

Nous sommes prêts pour vous!