Nous avons trouvé pour vous: 227 jobs dans keerbergenpour 'dossierbeheerder'
Dossierbeheerder
Start People
Description
Voor onze klant in de verzekeringssector, een agentschap met kantoren in Vilvoorde, Zemst en Grimbergen, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder:
Zorg jij voor de opvolging van de kantoormailbox
Ben jij het eerste aanspreekpunt bij telefonische contactname en klanten die zich aanmelden op kantoor
Sta jij in voor de screening van klanten en de opvolging van hun vragen
Dossierbeheerder
Synergie
Heb je ervaring als dossierbeheerder en ben je enthousiast om je te specialiseren in tenders? Beheers je zowel het Nederlands als het Frans uitstekend? Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!
In de rol van dossierbeheerder/tender specialist ben je een cruciale speler in het verkoopproces, met een speciale focus op aanbestedingen. Je zorgt ervoor dat het offertetraject vlekkeloos verloopt door:
Een team samen te stellen dat je helpt je offerte om te
Dossierbeheerder
Kadress & Rubels
Van het beheer van boekhoudkundige dossiers en gegevensinvoer , tot fiscale aangiftes en administratieve ondersteuning : jij kan het allemaal!
Onze diverse klantenportefeuille bestaat uit vennootschappen, bedrijfsleiders en vrije beroepers. Jij biedt deskundig fiscaal en juridisch advies aan ons cliënteel om ze te helpen groeien en hun financiële doelen te bereiken.
Je communiceert proactief en direct met collega's en vennoten om een efficiënte en effectieve
Administratief medewerker
Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar!
Jouw takenpakket:
Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst
Aanvragen van diverse vergunningen
Beheren van administratieve mailbox
Voorbereiden van facturatie
Voorbereiden van loonverwerking
Opmaken van sociale documenten
Je staat klanten en medewerkers vlot
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is deze job als Administratief Bediende in Sint-Katelijne-Waver ideaal voor jou! Interesse? Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de afdelingsverantwoordelijke op alle vlakken van administratie
Je schrijft de verschillende rapporten uit
Je werkt cijfermatig en controleert of alle data correct staat
Je beheert
Administratief medewerker
Synergie
Ben jij een administratieve duizendpoot?
Haal je voldoening uit het gestructureerd en nauwkeurig afwerken van taken?
Wil je zowel administratieve taken op je nemen alsook in contact blijven met externen?
Lees dan zeker verder!
Een greep uit je takenpakket:
Telefonie
Administratie
Orders ingeven in hun systeem (dienst Frankrijk)
Nagaan of orders correct zijn
Je denkt mee over de optimalisatie van het systeem en
Administratief medewerker
Synergie
Als administratief medewerker productie heb je een tweeledige opdracht: administratieve taken én ondersteuning bieden in de productie.
Enkele concrete taken:
Planning opmaken voor productie a.d.h.v. binnenkomende bestellingen
Bestellingen versturen via externe partners
Ontvangst van de goederen
Opmaken planningen voor de chauffeurs
Stockbeheer
Meewerken in productie: verpakken en etiketteren van de vleeswaren
Administratief bediende
Start People
Description
Voor onze klant te Kampenhout , een leuk familiebedrijf en groothandel van horecaproducten , zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende.
Wij zijn op zoek naar een medewerker die het klantenservice DNA voor de volle 100% in zich draagt. Je gaat dus steeds voor een onberispelijke service met de nodige glimlach.
Het takenpakket van een Administratief Bediende ziet er als
Teamlead Administratie
Bright Plus
Omschrijving:
Als Teamlead Administratie in de autosector ga je op een positieve manier het team motiveren. Zo ontwikkel je samen met de collega’s dagelijks efficiënte oplossingen en je behoudt een overzicht over het hele werkingsproces.
Jouw takenpakket bestaat daarnaast voornamelijk uit:
• Je draagt de verantwoordelijkheid voor de totale administratieve opvolging van onze diensten.
• Je Coördineert de leveringen aan klanten in verschillende landen.
Administratief Assistent
Start People
Description
Zijn de volgende taken echt iets voor u? Dan ben jij de Administratief Assistent dat we zoeken:
Je controleert de ontvangen transportopdrachten op volledigheid en juistheid;
Ontbreekt er informatie? Dan neem je contact op met de klant;
Je zorgt voor een tijdige, correcte en nauwkeurige administratie van de transportopdrachten;
Je maakt per transportopdracht een dossier op;
Je rapporteert problemen of onregelmatigheden
Administratief Bediende
Start People
Description
Wij zijn op zoek naar een degelijke administratief bediende met een stevige talenkennis.
Voel je je aangesproken? Dan kan deze job wel iets voor jou zijn.
Je zal instaan voor het beheren van de mailbox en allerlei administratieve taken.
Tevens zal je gevraagd worden om tekstjes en verslagen te vertalen uit het Nederlands naar het Frans.
Company
Al bijna 150 jaar biedt onze
Administratief bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Kijk jij uit naar een gevarieerde functie als administratief bediende te Kontich, dan is dit een mooie opportuniteit!
Als administratieve duizendpoot ben jij de spil van het kantoor.
Je bent het eerste aanspreekpunt in het kantoor, via telefoon en mail.
Je ondersteunt het management en de project leiders.
Je doet bestellingen en beheert de leveranciers.
Je verwerkt de payroll.
Je bent verantwoordelijk voor facturatie en
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes