Nous avons trouvé pour vous: 53 jobs dans loenenpour 'coordinator customer service'

Teamleader Customer Service

Bright Plus
Omschrijving: Wil jij een sleutelrol spelen in het Customer Service Team van een groeiend energiebedrijf? Als Teamleader Customer Service in Harelbeke heb je een passie voor energie. Ben jij de geknipte persoon voor deze job? Solliciteer nu! Wat zullen jouw taken zijn? Je leidt het Customer Service Team en optimaliseert klantinteracties. Je wordt een energie-expert en

Teamleader Customer Service

Synergie
Ben je een enthousiaste en klantgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden? Beheers je zowel het Nederlands als het Frans op een hoog niveau? Ben je zowel een teamspeler als een teamleader? Lees dan zeker verder! Momenteel zijn we op zoek naar een Teamleader Customer Service voor één van onze klanten. Jouw taken en verantwoordelijkheden: Dagelijkse taken verdelen en opvolgen tussen verschillende afdelingen Targets

Teamleader Customer Service

Synergie
Jouw verantwoordelijkheden: Je draagt als leider van het klantenserviceteam de verantwoordelijkheid voor het coördineren en managen van het team. Op vaste momenten organiseer je bijeenkomsten voor het team om belangrijke zaken te bespreken en updates te delen. Je hebt de capaciteit om op een professionele wijze met de klant te overleggen over prestaties aan de hand van kritieke prestatie-indicators, vervolgens creëer je een plan van aanpak dat zorgvuldig

TEAMLEADER CUSTOMER SERVICE

Synergie
Hey jij, toekomstige logistieke rockstar! Klaar voor de volgende stap in je werkreis? Deze firma dé go-to voor alles wat met efficiënte, top-notch transport te maken heeft. Ze zijn als een geoliede machine die Europa verbindt, van haven tot haven. Benieuwd wat je er gaat doen als Teamleader? Je zal zeker en vast de show stelen in volgend takenpakket : Je wordt de held die het Customer Service Team managet, coördineert en opvolgt. Klanten worden blij

Teamlead Customer Service (met bedrijfswagen)

Bright Plus
Omschrijving: Op zoek naar een klantgerichte job waar je jouw people management skills kan inzetten? Als Teamlead Customer Service in Mechelen neem jij verantwoordelijkheid over het team van 20 à 30 personen. Solliciteer meteen! In jouw takenpakket als Teamlead Customer Service heb je volgende verantwoordelijkheden: Je staat in voor het coördineren van de dagelijkse

Customer Service Teamlead

Bright Plus
Omschrijving: Voor een dynamisch team in Bilzen zoeken we naar een gedreven Customer Service Teamlead . Dit bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige producten en toonaangevende klantenservice. Klinkt interessant? Solliciteer dan nu op deze job! Wat houdt je takenpakket als Customer Service Teamlead allemaal in? Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel

Customer Service Supervisor

Start People
Description Als Customer Service Supervisor heb jij enkele verantwoordelijkheden waaronder: Optimaliseren van je team en bijspringen waar nodig Verbeteren van werkprocesssen Je team inspireren maar voornamelijkk motiveren met jouw leidersschap Op de hoogte brengen van betrokken partijen bij belangrijke ontwikkelingen en wijzigen Onderhouden van klantencontacten Strategisch nadenken over groei van

Customer Service Teamleader

Start People
Description Voor onze klant in Harelbeke/Kortrijk zijn wij op zoek naar een CUSTOMER SERVICE TEAMLEADER. Jouw takenpakket als CUSTOMER SERVICE TEAMLEADER: je stuurt de orderverwerking van A tot Z. je waakt erover en stuurt bij opdat alle contacten met de klanten optimaal verlopen. je onderneemt proactieve acties om de goede relatie met de klanten te behouden en te verbeteren. je registreert klachten en

Customer Service Manager | Carrières

Bergerat Monnoyeur Belgium
En tant que Customer Service Manager Quarry vous êtes en charge (avec votre équipe) des opérations quotidiennes pour nos clients de notre activité ‘carrières’. Vous êtes également responsable de la satisfaction des clients concernés. Au quotidien, vous êtes le véritable coach de votre équipe et c’est votre responsabilité de réaliser les objectifs fixés (p. ex. le chiffre

Customer Service Manager | Steengroeven

Bergerat Monnoyeur Belgium
Als Customer Service Manager Quarry van onze after-sales voor steengroeven-klanten zorg je samen met jouw team voor de dagelijkse operaties. Je bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van jouw klanten. Naast het coachen van je team, zorg je voor het behalen van de vooropgestelde doelen (o.a. het vooropgestelde omzetcijfer, respect van de vooropgestelde budgetten blijven, naleven van de veiligheidsregels) om zo de groei van het bedrijf

Customer service manager | Sales market leader

Dematic
Ben jij een gedreven leider met een passie voor klantenservice en strategische groei? Dematic zoekt een ambitieuze Sales Market Leader Customer Service om onze verkoopactiviteiten binnen de customer service markt te leiden. Als Senior lid van ons managementteam speel je een sleutelrol in het vormgeven van de strategie voor EMEA Customer Service en het

Verantwoordelijke aftersales afdeling

Synergie
Een greep uit het takenpakket van onze aftersales verantwoordelijke: Verantwoordelijkheid over het aftersales team van het bedrijf Het organiseren van vergaderingen, aanbrengen structuur en procedures om kwaliteit van de aftersales te vergroten maakt ook deel uit van je takenpakket Als verantwoordelijke ga je zorgen voor klant en voor team, voor tevredenheid, efficiëntie, rendabiliteit, productiviteit Aanleren en bijsturen

Nous sommes prêts pour vous!