Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans waregempour 'controller'

Credit Controller

Start People
Description Voor één van onze klanten in Meulebeke zijn we momenteel nog op zoek naar een Credit Controller. Als credit controller ben je verantwoordelijk voor: In jouw rol ben je actief in twee divisies, met elk hun specifiek klantenbestand (wat zorgt voor de nodige afwisseling) Financiële transacties beheren en de kredietwaardigheid van de klanten bewaken. Ervoor zorgen dat het

Accountant ITAA

Synergie
De rol van Accountant ITAA omvat diverse taken, zoals: Leiding geven en begeleiden van medewerkers Opstellen van balansen Creëren van jaarrekeningen Indienen van fiscale aangiften voor personenbelasting Voorbereiden van fiscale aangiften voor vennootschapsbelasting Vertegenwoordiging tijdens fiscale controles Besprekingen met cliënten Volledig dossierbeheer, van A tot Z

Financial controller

Synergie
Krijg je het warm van cijfers? Assisteer je met plezier onze financiële afdeling? Ben je communicatief sterk? Dan ben jij de geknipte persoon voor deze vacature! Je komt terecht bij een internationale speler met wereldwijd meer dan 9000 medewerkers. Als assistent financial controller speel je een belangrijke rol in het verschaffen van cruciale managementinzichten aan zowel het lokale management als het groepsmanagent. Jouw expertise in financiële analyse en zakelijk inzicht

Accountant | Cost

Samsonite Europe Nv
Founded in 1910, Samsonite is the world’s leading luggage brand with an extensive legacy in trendsetting travel solutions. Renowned for breakthrough research, development and its commitment to innovation, Samsonite has since its inception excelled in a number of industry firsts and offers an extensive range of travel, business, kids, casual and personal accessory products to help travellers journey further, with ever lighter and stronger products. Samsonite is represented in Europe

Accountant | Retail

Samsonite Europe Nv
The successful candidate will mainly provide accurate analysis on payment and product flows and perform accounting activities for a cluster of stores. He/she will build and maintain excellent relationship with all levels of the organisation and will deliver an excellent professional service to every internal and external stakeholder. The ideal candidate will: Do daily follow up and reconciliation of cash and bank

Finance Administrator

Samsonite Europe Nv
Your basic key responsibilities are: Daily posting of supplier invoices from our Far East vendors; Perform the relevant control with the purchase order; Report discrepancies to the purchasing and/or plant department; Daily posting of plant maintenance and repair invoices Follow up of plant investments; posting of related invoices; Closing investments projects; Posting of construction in progress to Fixed Asset accounts. Cost accounting is

BUSINESS CONTROLLER

Synergie
We zijn op zoek naar een deskundige in boekhouding en administratieve processen. Je zal de financiële harmonie in deze bloeiende onderneming bewaken! Als financiële rechterhand, zal je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boekhouding van ons bedrijf. Dit omvat het verwerken van facturen en banktransacties, voorbereiden van betalingen en opvolgen van klantenvorderingen. Daarnaast ondersteun je de financieel manager met diverse controlling taken, ad hoc analyses en

Administratief medewerker Finance & HR

Synergie
Voor de administratieve ondersteuning van een firma binnen laswerken en plaatbewerking zijn we op zoek naar een administratief bediende (m/v) met de focus op Finance en HR. Boekhouding neem je tot jouw verantwoordelijkheid; dit omvat ook de facturatie, de opvolging van de opstaande vorderingen, BTW aangiftes, enz. Je staat in voor diverse rapporteringen met betrekking tot Finance. Je beheert daar bij ook de verschillende stocks en doet de balansvoorbereiding. Je

Boekhouder A-Y | Berchem

Solutions30 Belgium
In een snelgroeiende organisatie is het essentieel om snel te kunnen schakelen schakelen om de duurzaamheid van onze activiteiten te waarborgen. Op dit moment zijn we op zoek naar een accountant om ons Finance-team te versterken. Als accountant vervul je een cruciale rol in het beheer van onze financiële activiteiten, waarbij je nauwkeurige financiële gegevens bijhoudt, rapporten voorbereidt en de lead accountant ondersteunt. Hoe ziet jouw dag

Office Assistant

Samsonite Europe Nv
The Office Assistant is part of the finance team and reports to the VP Finance Europe. Key Responsibilities Contract negotiation and administration for Telecom solutions, office printers and copiers in co-operation with our IT department Postal and Parcel services Consumer payment solutions for our retail stores Coordination within the company of mail and parcel services. Assist in non-financial reporting requirements.

Machine operator

Synergie
Machine operators wanted for a company in Meulebeke! Duties: - Controlling robots in charge of milling work. - performing quality checks - performing small finishings and assemblies - packing of finished parts - keeping the workshop clean - and so on

Administratieve hulpboekhouder

Synergie
Ben je op zoek naar een functie vol variatie, met de nodige verantwoordelijkheid en met ruimte voor eigen inbreng? Solliciteer dan nu voor de functie van 'Administratieve hulpboekhouder'. Een greep uit je toekomstig takenpakket : Controleren en inboeken van aankoopfacturen. Algemeen beheer van de Finance mailbox. Uitvoeren van financiële verrichtingen. Rapporteren aan de hoofdboekhouder. Uitvoeren van verschillende ondersteunende administratieve taken.

Nous sommes prêts pour vous!