Nous avons trouvé pour vous: 38 jobs dans drogenbospour 'contract beheerder'

Deeltijds administratief Bediende aanbestedingen m/v/x

Start People
Description Wat zullen jouw taken zijn als administratief bediende aanbestedingen? Je maakt deel van onze dienst ´Sales machines´. Je verzorgt het administratieve dossier horende bij openbare aanbestedingen (Jij beheert en verwerkt alle technische en administratieve gegevens voor de dossiers en zorgt dat de dossiers tijdig naar de aanbestedende dienst worden gestuurd). Je maakt offertes op. Je hebt veelvuldig

Administratief bediende publieke aanbestedingen

Synergie
Je staat in voor de invoer en het beheer van data in ons systeem. Daarboven ben jij ook verantwoordelijk voor het opmaken van brieven, presentaties en rapporten. Als administratief bediende projecten behoren volgende zaken tot je takenpakket: “het indienen van openbare aanbestedingen, verzorgen van de opmaak van getuigschriften en het actualiseren van referentielijsten.” Vervolgens behartigt onze administratief bediende ook de werfopvolging ter

Administratieve import medewerker

Synergie
Het opmaken van alle nodige documenten, gerelateerd aan luchtvrachtzendingen en transportopdrachten Opmaken van specifieke douane technische documenten en geven van begeleidende adviezen hieromtrent aan derden Het opvragen van inklaringsinstructies/ luchtvrachttarieven/details van specifieke commodities Het melden, registreren en oplossen van onregelmatigheden Geven van advies omtrent zendingen van klanten, buitenlandse partners of expediteurs

Beheerder onderhoudscontract

MIVB
Hoe zal je Brussel laten bewegen? Als Beheerder van Onderhoudscontracten in de afdeling Rolling Stock bestaat je opdracht erin de beschikbaarheid en de kwaliteit te garanderen van de middelen die nodig zijn voor het efficiënte onderhoud van het voertuigenpark en zo bij te dragen aan de mobiliteit in Brussel. Je werkt nauw samen met onze leveranciers en onze interne diensten voor het beheer van de contracten met betrekking tot het

Tijdelijke Customer service representative German

Synergie
What does your day look like? • Support in the coordination and follow-up across all CPChem departments including order input, product availability, delivery, invoicing and documentation handling • Responsible for timely and accurate processing of sales orders/quotations in SAP • Accurately and efficiently complete necessary export documents for custom/international purposes • Responsible for handling returns & complaints and maintaining contact with

Dossierbeheerder nalatenschappen

Start People
Description Als dossierbeheerder « Nalatenschappen », is uw opdracht gevarieerd en omvat deze een hele reeks taken met betrekking tot het beheer van nalatenschappen. Uw belangrijkste taken zijn de volgende: Zorgen voor het administratieve beheer van de rekeningen en contracten van overleden klanten met inachtneming van de verschillende operationele, juridische, fiscale procedures (blokkering van tegoeden, betaling van facturen,

Kalytech Consulting - Senior Python Developer

Kalytech Consulting
Location: Brussel Midi Work office/Hybrid - 2/3 Days On site Start Date: ASAP End Date: 31-05-2029 Contract: Freelance OR CDI Estimated hours: 9.000 Our partner, a renowned Leader in the Benelux Railway Industry is fully committed to expanding application control. Operations assist other ICT departments in determining what has already been done today and what further improvements are possible. Primary tasks & responsibilities You work as a Python programmer in an

Administratief Medewerker Meldkamer

Start People
Description Functie Administartief medewerker meldkamer Ben jij een administratieve duizendpoot die niet schrikt van cijfers en deadlines? En die vlot klanten telefonisch bijstaat? Ja, lees dan verder. Samen met je collega’s sta je in voor het dagelijks contractbeheer en facturatieproces van onze klanten en bied je ondersteuning in commerciële dossiers. Te verwachten taken: Aanmaken klanten en contracten in het

Administratief Medewerker Facturatie met 50% thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Als Facturatie Medewerker in Diegem ga je vooral administratieve ondersteuning bieden . Interesse? Solliciteer dan snel! Je bent verantwoordelijk voor de controle van de facturatiegegevens. Je bent de contactpersoon voor klanten voor vragen omtrent de facturatie. Je zorgt voor administratieve opvolging met betrekking tot de facturatie. Je stelt creditnota’s en/of supplementaire facturen op. Je verwerkt

Administratief bediende

Synergie
Aanmaken van klantendossiers en contracten in het CRM-facturatiesysteem. Beheren van prijsaanpassingen in lijn met dossierwijzigingen. Onderhouden van klantgegevens en informatie Verwerken van tickets van de Customer Desk voor aanpassingen in klantinformatie. Voorbereiden van facturatie en maandafsluitingen binnen gestelde deadlines maakt deel uit van je takenpakket als administratief bediende Opstellen en onderhandelen van kredietnota's conform

Verkoopcontractanalist - Benelux

Start People
Description Spreek je vloeiend Nederlands en Frans? Ben je nauwgezet, detailgericht en georganiseerd? Lees dan snel verder! Als Sales Contract Analyst, speel je een centrale rol in het beheer van openbare aanbestedingen en commerciële contracten binnen Baxters Benelux-organisatie. Je hoofdverantwoordelijkheid is het ontwikkelen, onderhouden en garanderen van productieve relaties met belangrijke administratieve en

Cream Consulting - .NET Developer

Cream Consulting
What is a .NET Developer at Cream? As Marc, .NET Developer, come and work on the latest .NET technologies. You will have the opportunity to work on various types of projects Internet and mobile applications Business administration tools (pricing, contracts management, billing...) Electronic document management solutions (medical prescription, notarial deeds...) Intelligent apps ... Your tasks Communicate with business analysts for understanding

Nous sommes prêts pour vous!