Nous avons trouvé pour vous: 45 jobs dans villers le bouilletpour 'consultant rh back office'
BUSINESS CONTROLLER
Synergie
We zijn op zoek naar een deskundige in boekhouding en administratieve processen. Je zal de financiële harmonie in deze bloeiende onderneming bewaken!
Als financiële rechterhand, zal je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boekhouding van ons bedrijf.
Dit omvat het verwerken van facturen en banktransacties, voorbereiden van betalingen en opvolgen van klantenvorderingen.
Daarnaast ondersteun je de financieel manager met diverse
Adviseur Verzekeringen
Start People
Description
Voor onze klant, een zelfstandig bank- en verzekeringsagent, zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen / Dossierbeheerder Verzekeringen.
- Je staat in voor het opmaken van BOAR-offertes en polissen waarbij je onderhandelt met de maatschappijen. Je bespreekt het voorstel met de klant en zorgt voor de verdere afhandeling. Je volgt tevens schadedossiers op en je bent aanwezig bij expertises. Zo bouw je
Freelance Sales Advisor
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als Sales Advisor in Geel. Voor een project van minstens 3 maanden versterk jij op voltijdse basis het salesteam . Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt.
Als Sales Advisor bestaat jouw job uit:
Je bent op salesvlak de rechterhand van
Employé Administratif d'Exécution h/f/x
Start People
Description
Algemene administratieve en logistieke ondersteuning
Notuleren van vergaderingen, voorbereiden van ondersteunend materiaal voor commissies en management
Gegevensinvoer
Beheer van documenten
Vertalingen en tekstverwerking
Company
Onze partner is een bedrijf dat actief is in de banksector.
Profile
Sterke communicator, diplomatiek en klantgericht
In staat
Administratief medewerker productie
Start People
Description
Als Administratief medewerker voor een tof bedrijf in Hoogstraten heb je volgende verantwoordelijkheden:
All round ondersteuning bieden aan de Manager;
Verzamelen, registreren en controleren van allerhande productiegegevens;
Bestellen van productiemateriaal en contacten met leveranciers;
Opvolgen van bestelbons en leveringen;
Mailbeheer, postverdeling, telefonie;
Ondersteuning bij
Administratief bediende met commerciële ingesteldheid
Start People
Description
Als Administratief bediende heb je een zeer uitgebreid takenpakket, je zal verantwoordelijk zijn voor zaken zoals:
Administratieve zaken zoals contracten opmaken, planningen opvolgen, mailbox en telefoon beheren,...
Verkopen van verzekeringspakketten
Promoten van artikelen
Poetsen van de wagens eb afleveren
Informeren aan de klanten over verhuurmateriaal
Company
Het bedrijf is
Allround administratief bediende
Start People
Description
Voor onze klant, een familiaal bedrijf regio Sint-Truiden zijn wij op zoek naar administratieve ondersteuning op de commerciële binnendienst. Zoek jij een job op lange termijn ? Ben jij commercieel ingesteld en houd je van administratief werk ?
Lees dan zeker verder!
Als administratief bediende fungeer jij als rechterhand van je
Administratief Bediende (Tijdelijke opdracht)
Start People
Description
Voor een klant van ons zijn wij dringend op zoek naar een administratieve duizendpoot :
Je staat in voor all-round administratieve ondersteuning
Je volgt de contracten van de consultants op en voert de vernieuwingen er van uit, waar nodig
Je boekt reizen
Je volgt de projectadministratie op
Company
Het bedrijf ontwerpt, integreert en onderhoudt logistieke
Administratief Bediende
Start People
Description
Voor Gemeente Huldenberg zijn we op zoek naar een administratief medewerker (m/v/x) voor de Dienst Omgeving:
Ondersteunen van de deskundigen bij het behandelen van vergunningsaanvragen, dossiers en attesten:
in ontvangst nemen van vergunningsaanvragen, verkavelingsdossiers en attesten m.b.t. de ruimtelijke omgeving
volledigheid van ontvangen dossiers nakijken en eventueel ontbrekende stukken melden aan de deskundige
Administratief Medewerker
Start People
Description
Als administratief medewerker zal je terechtkomen op de Parcels Business Care afdeling terechtkomen bij bpost. Deze afdeling staat in contact met bedrijven die pakketen versturen via bpost. Je zal voor de Key Account klanten werken en zal voornamelijk schriftelijke klachten van klanten behandelen .
Je krijgt via mail klachten binnen van onze grote klanten. Je controleert eerst in het systeem of deze al werd
Administratief logistiek bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een internationaal bedrijf in Nazareth zoeken wij een administratief logistiek bediende die graag zijn talenkennis in de strijd gooit! Op zoek naar een vaste job in een internationale omgeving? Solliciteer nu!
Als administratief logistiek bediende kom je terecht in een aangenaam team waar je in een rotatiesysteem zit met wekelijks een wisselend uurrooster. Variatie verzekerd!
Een greep uit het takenpakket:
Je
Gestionnaire administratif HR local BUM | CDD 6mois
STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ?
En tant que gestionnaire ressources humaines, vous intégrez notre Business Unit Métro. Vous assurez la gestion de la situation administrative du personnel principalement ouvrier au sein d’une équipe RH locale.
De quoi sera composé votre quotidien ?
Rassembler et transférer les informations
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes