Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans la louvierepour 'comptable general'

Comptable

Synergie
Pour une entreprise dans la région de Charleroi, nous sommes à la recherche d'un comptable expérimenté. Vous serez responsable de plusieurs tâches: Encodage achats, ventes, financiers Approbation des paiements Clôtures mensuelles et annuelles Mise en place de procédures Gestion de la trésorerie Préparation du budget en collaboration avec le directeur financier Reporting mensuel

Comptable

Synergie
Au sein d'une équipe de 3 comptables et sous la responsabilité du directeur financier, vous êtes responsable de plusieurs tâches: Encodage achats, ventes, financiers Approbation des paiements Clôtures mensuelles et annuelles Mise en place de procédures Gestion de la trésorerie Préparation du budget en collaboration avec le directeur financier Reporting mensuel

Finance administrator

Synergie
Je ondersteunt de financieel directeur in de dagelijkse werking. Dit gaat voor een groot stuk over administratief werk maar je hebt zeker ook verschillende contacten met externe klanten of leveranciers. Intern werk je ook met verschillende afdelingen samen, onder andere operations en hr.

Boekhoudkundig bediende parttime

Synergie
Krijg je het warm van cijfers? Klinken de woorden solvabiliteit en liquiditeit als muziek in de oren? Ben je op zoek naar een deeltijdse functie? Assisteer je onze zaakvoerder op vlak van boekhoudkundige taken? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Een greep uit jou taken als boekhouder: Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen. Je zorgt voor de BTW aangiftes en doet het voorbereidend werk voor de jaarafsluit. Je boekt goederen in via

Employé administratif et Comptable

Start People
Description En tant qu'assistant administartif et comptable (h/f/x) et sous la supervision de la Directrice financière et administrative, vous serez responsable des domaines suivants : Accueil : Assurer un accueil chaleureux aux clients. Gérer les appels entrants et les rediriger vers les bonnes personnes ou départements. Administratif : Gérer la réception et la caisse. Traiter

Finance et Accounting Manager

STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ? En tant que Finance & Accounting Manager, vous travaillez au sein du département Finance et vous rapportez au Director Finance. Votre mission principale est de développer, piloter et coordonner les activités Finance & Accounting afin d'assurer tactiquement et opérationnellement l'atteinte des objectifs de qualité et

Executive Assistant and travel coördinator

Synergie
Voor de financiële afdeling van onze klant zijn we op zoek naar een Finance Controller executive. Actieve opvolging van openstaande facturen en proactief contact opnemen met klanten Beoordelen van kredietwaardigheid van de klant Opstellen en verzenden van betalingsherinneringen Nauwkeurig inboeken Basiskennis boekhouden Ondersteunen van het financiële team Samenwerken met het commerciële team Ondersteunen tijdens stockverkoop

General Ledger Accountant

Synergie
De taken die bij deze functie horen, omvatten: Je bent verantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren en vastleggen van nauwkeurige en tijdige maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen. Je houdt toezicht op de analytische boekhouding en voert boekhoudkundige controles uit. Je voert reconciliaties uit voor transacties tussen verschillende bedrijfsonderdelen. Je bereidt voor en voert berekeningen uit om interne afstemmingen tussen verschillende bedrijfseenheden te maken.

Employé administratif

Start People
Description En tant qu'assistant administartif et comptable (h/f/x) et sous la supervision de la Directrice financière et administrative, vous serez responsable des domaines suivants : Accueil : Assurer un accueil chaleureux aux clients. Gérer les appels entrants et les rediriger vers les bonnes personnes ou départements. Administratif : Gérer la réception et la caisse. Traiter

ACCOUNTANT

Synergie
Wil jij een sleutelrol spelen in het beheren van financiën? Dan hebben we de perfecte kans voor jou! Als general accountant krijg je de kans om jouw expertise in te zetten en bij te dragen aan het succes van een bruisende firma in de voedingswereld. Jouw verantwoordelijkheden: Je kan de touwtjes in handen nemen bij het beheren van financiële processen. Als onderdeel van dit team krijg je de unieke kans om de volledige boekhouding te leiden, van A tot Z.

Manager Procurement

MIVB
Hoe zal je Brussel laten bewegen? Als Manager Procurement coördineer je een team van drie managers die toezicht houden op een groep strategische en operationele inkopers verdeeld over verschillende domeinen (voertuigen, corporate en infrastructuur). Je werkt binnen de afdeling Finance & Services voor de afdeling Procurement, Logistics & Facilities (PL&F). Je rapporteert aan de Director

Belfius Bank & Verzekeringen - Data Non Life Value Actuary

Belfius Bank & Verzekeringen
Binnen de directie Financial Actuary Non Life maak je deel uit van een dynamisch team van actuarissen Non Life. Dat team is verantwoordelijk voor de analyses van de rentabiliteit van de diverse portefeuilles, de technische en boekhoudkundige provisionering, de economische rapportering en de becijferde prognoses, alsook voor het becijferd strategisch plan voor alle activiteiten niet-Leven van Belfius Insurance. Het bepaalt eveneens de technische guidelines die

Nous sommes prêts pour vous!