Nous avons trouvé pour vous: 102 jobs dans mechelenpour 'boekhouder'

Boekhouder

Synergie
Samen met je collega's van de boekhouding verzeker je een correcte A tot Y boekhouding van verschillende handelsvennootschappen. Als boekhouder heb je het volgende takenpakket: Je staat in voor de algemene boekhouding Het boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen Je bent verantwoordelijk voor de voorbereidingen van betalingen aan leveranciers Als boekhouder zal je assistentie verlenen aan

Boekhouder

Synergie
Heb je ervaring met jaarafsluitingen en ben je geïnteresseerd in projectmatig werken? Dan zou jij wel eens de ideale kandidaat kunnen zijn voor onze klant. Als boekhouder op projectbasis krijg je projecten toegewezen bij boekhoudkantoren die zich binnen een uur reisafstand van jouw woonplaats bevinden. En het beste is, je kunt deze verplaatsingen doen met een bedrijfswagen ! Dankzij jouw ervaring en expertise als boekhouder kan je meteen aan de slag en bied je

Boekhouder

Start People
Description Voor onze klant te Heist-op-den-Berg zijn wij opzoek naar een boekhouder (m/v/x). Samen met jouw collega's sta je in voor een correcte A tot Y boekhouding. Takenpakket: Inboeken van aan- verkoopfacturen Inboeken van bankverrichtingen Voorbereidingen betalingen aan leveranciers Verlenen van assistentie aan maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen Voorzien van maandelijkse BTW-aangifte

Boekhouder

Lokaal bestuur Edegem
Je werkt mee aan de dagelijkse boekhoudkundige verwerkingen van het lokaal bestuur Edegem. Je beheert de financiële gegevens en rapporten met betrekking tot de terugvorderbare steun in nauwe samenwerking met de sociale dienst van het OCMW. Ben je sterk in het analyseren van cijfers maar heb je ook affiniteit met maatschappelijke dienstverlening van de sociale dienst van een OCMW? Dan is deze functie iets voor jou! Open onderstaande link om de infobundel van

Billing Officer

Synergie
Heb jij een passie voor facturatie en administratie? Krijg jij het warm van de logistieke sector? En werk je graag in een havenbedrijf met een collegiale sfeer? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken! Voor onze klant in Beveren zijn wij opzoek naar een Billing Officer. Als Billing Officer sta je in voor de volledige afhandeling en afrekening van alle schepen binnen het bedrijf. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit: Opmaken

Medewerker Boekhouding

Synergie
Als boekhoudkundig medewerker sta je in voor: Het opvolgen van klanten en leveranciersrekeningen Het opvolgen van stockbeheer voor nieuwe en tweedehands voertuigen BTW aangifte , BTW listings, intrastat en intracommunautaire listing Debiteurenbeheer Controleren en registreren van investeringen Uitvoeren tussentijdse en jaarlijkse afsluitingen Intercompany facturatie Boeken van financiële verrichtingen en facturen

Boekhouder/dossierbeheerder

Synergie
Wat zal je mogen uitvoeren als boekhouder/dossierbeheerder Dossiers van A tot Z ( vnl kleine KMO's) Jij gaat als senior boekhouder taken toewijzen aan de junior dossierbeheerders Je krijgt de verantwoordelijkheid over het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten Balansen opmaken / jaarrekeningen De opmaak van het financiële luik zoals Btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale

Financial Assistant

Start People
Description Als Financial Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve en financiële ondersteuning van de hele business unit. Maar wat ga je dan concreet moeten doen? Een greep uit je takenpakket: Contract Managers ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse project reviews. De Business Unit Manager ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse business reviews. Administratief en financieel

Financial controller

Synergie
Om het huidige team van 3 personen te versterken zoeken we een goede match die zijn handen zet onder het financiële takenpakket. De uitdagingen voor de financial controller liggen bij volgende taken. Beheer van de balansrekeningen. Maandafsluitingen en ondersteuning jaarafsluit. Opvolgen van de openstaande debiteurenportefeuille. Onderhouden van contact met interne afdelingen, om de inning van openstaande vorderingen te verbeteren. Financieel

FINANCIAL ASSISTANT

Bright Plus
Omschrijving: Hou jij ervan om administratieve en financiële ondersteuning te bieden zodat de business unit op wieltjes loopt? Dan is de functie van Financial Assistant je op het lijf geschreven! Je ondersteunt zowel op administratieve als op financieel vlak. Je controleert uurtarieven en facturen. Je stelt facturen op en boekt facturen in. Je maakt rapporten in Excel. Je controleert de betalingen en doet de

Finance administrator

Synergie
Als boekhoudkundig medewerker sta je in voor: Het beheren van betalings- en facturatiestromen en deze op een correcte manier verwerken in het systeem Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen Vragen van onze klanten en leveranciers beantwoorden omtrent facturen Het opvolgen van rappels van de leveranciers Betalingen opvolgen

Verantwoordelijke boekhouding

Synergie
Als verantwoordelijke boekhouding zal je: Aankoopfacturen inboeken BTW-aangiftes doen en opmaken maandelijkse resultatenrekening De kredietverzekering beheren Debiteurenbeheer en betalingsopdrachten voorbereiden in Isabel Correcte tijdsregistratie doorgeven van de medewerkers aan het sociaal secretariaat Personeelsdossiers opvolgen Contact met de interimkantoren Aanvullende administratieve taken zoals (nazicht werkkledij, post,…)

Nous sommes prêts pour vous!