Nous avons trouvé pour vous: 26 jobs dans ghentpour 'boekhouder'
Boekhouder
Synergie
Verifiëren van aankoopfacturen en het registreren ervan in ons interne systeem.
Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting.
Voorbereiden van de audit.
Administratieve ondersteuning, inclusief telefoonbeantwoording en het beheren van e-mails.
Finance Trainee
Synergie
Als Finance Trainee werk je samen met de Controllers binnen de afdeling Finance als Operations. Dit maakt het een dynamische omgeving waarbij je frequent contact hebt met uiteenlopende afdelingen binnen de organisatie.
Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het mede opstellen/analyseren en presenteren van verschillende financiële rapportages. Het aanbrengen van meer efficiëntie met betrekking tot administratieve organisatie en interne controle behoren ook
Financial Controller
Start People
Description
Voor de functie als financial controller, ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie en rapportage:
Je voert volledigheidscontroles uit bij de periodieke rapporteringen.
Je onderhoudt interne en externe contacten met collega's, banken, accountants en crediteuren.
Je boekt de inkoopfacturen en verwerkt bankmutaties.
Je verwerkt de gegevens aangaande het wagenpark en je analyseert + controleert ook
Boekhoudkundig Medewerker
Synergie
Dit bedrijf, dat gespecialiseerd is in wegenis- en rioleringswerken, richt zich voornamelijk op het uitvoeren van projecten voor diverse openbare instanties, waaronder gemeentes, steden en provincies. Op dit moment kijken ze uit naar een ervaren boekhoudkundig medewerker voor een onmiddellijke indiensttreding.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden omvatten:
Uitvoeren van boekhoudkundige en administratieve taken voor drie verschillende vennootschappen.
Boekhoudkundige
Finance Administrator
Samsonite Europe Nv
Your basic key responsibilities are:
Daily posting of supplier invoices from our Far East vendors; Perform the relevant control with the purchase order; Report discrepancies to the purchasing and/or plant department;
Daily posting of plant maintenance and repair invoices
Follow up of plant investments; posting of related invoices; Closing investments projects; Posting of construction in progress to Fixed Asset accounts.
Cost accounting is
Administratief bediende - Facturatie
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je op zoek naar een boeiende job waar administratie en facturatie centraal staan? Dan is deze job als Administratief Bediende - Facturatie in Kruishoutem zeker iets voor jou. Solliciteer snel!
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je verzorgt de uitgaande facturatie
Je verstuurt verkoop en verhuurfacturen
Je bent verantwoordelijk voor de klantenopvolging
Je maakt diverse rapporten op Profiel
Ben jij de geschikte
Administratief boekhoudkundig bediende
Synergie
Heb jij een passie voor boekhouding en administratie? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Als Administratief boekhoudkundig bediende heb je een gevarieerd takenpakket. Van het controleren en inboeken van aankoopfacturen tot het beheren van correspondentie met leveranciers, Jij bent de spil in het financiële proces. Daarnaast spring je administratief bij waar nodig en ben je de back-up voor je collega van de verkoopboekhouding.
Taken:
Controleren en
Verantwoordelijke Boekhouding - HR
Start People
Description
Voor een bedrijf in de voedingsector, zijn we op zoek naar een verantwoordelijke boekhouding en HR (m/v/x). Gezien de combinatie HR en boekhouding, heb je een zeer uitgebreid takenpakket.
Personeelsadministratie en HR:
Beheer van een correcte loonadministratie conform sociale wetgeving en interne procedures
Beheer van de tijdsregistratie en aan- en afwezigheden
Opmaken, opvolgen van contracten en personeelsdossiers
Administratief medewerker Finance & HR
Synergie
Voor de administratieve ondersteuning van een firma binnen laswerken en plaatbewerking zijn we op zoek naar een administratief bediende (m/v) met de focus op Finance en HR.
Boekhouding neem je tot jouw verantwoordelijkheid; dit omvat ook de facturatie, de opvolging van de opstaande vorderingen, BTW aangiftes, enz.
Je staat in voor diverse rapporteringen met betrekking tot Finance. Je beheert daar bij ook de verschillende stocks en doet de
Office Assistant
Samsonite Europe Nv
The Office Assistant is part of the finance team and reports to the VP Finance Europe.
Key Responsibilities
Contract negotiation and administration for
Telecom solutions, office printers and copiers in co-operation with our IT department
Postal and Parcel services
Consumer payment solutions for our retail stores
Coordination within the company of mail and parcel services.
Assist in non-financial reporting requirements.
Administratief bediende
Synergie
Voor een gekende slagerij regio Deinze gaan wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste administratief medewerker die ook de marketing op zich wil nemen.
Een greep uit het takenpakket:
Facturatie van a tot z
Opvolgen van betalingen
Ondersteuning van de externe boekhouder
Onderhouden van de webshop
Bestellingen opvolgen
Digitale prijskaartjes aanpassen van de producten
Ingrediëntenlijsten opstellen
Opvolgen mailverkeer, prijzen
Accountant
Synergie
Ben jij een ervaren accountant en houd jij ervan om alles van a tot z in orde te brengen?
Heb je een mooie ervaring als boekhouder en ben je op zoek naar een nieuwe ervaring?
Ben je op zoek naar een fijn team in een internationale firma?
Zoek niet verder! Je hebt je toekomstige job gevonden!
Een greep uit het takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van jouw persoonlijke klanten
Je komt in contact met de commerciële en technische
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes