Nous avons trouvé pour vous: 45 jobs pour 'bibliotheek'

INFORMATIEBEHEERDER

Vlaams Parlement
Hier maak je het mee Het Vlaams Parlement is een open en gastvrij huis. Als informatiebeheerder word je ingeschakeld in de dienst Archief: je zorgt er voor het duurzaam beheer en de ontsluiting van informatie. Ben jij gebeten door digitaal informatiebeheer? Dan is deze uitdaging iets voor jou! Als informatiebeheerder heb je de volgende verantwoordelijkheden : Je bent mee verantwoordelijk voor de data-archivering en organiseert en beheert grote

INFORMATIESPECIALIST

Vlaams Parlement
Hier maak je het mee Het Vlaams Parlement is een open en gastvrij huis. Als informatiespecialist maak je deel uit van een team van een vijftiental medewerkers van het Parlementair Informatiecentrum en Archief. Je bent het unieke aanspreekpunt voor alle informatie voor de commissies die aan jou zijn toegewezen en ondersteunt mee het informatiebeheer. Je begeleidt gebruikers in hun zoektocht naar informatie, met als doel hun een optimale dienstverlening te

Programmator Erfgoed

Start People
Description Start People rekruteert in samenwerking met Poolstok een Programmator Erfgoed bij Openbare Bibliotheek Stad Brugge . De Openbare Bibliotheek Brugge (OBB) is een erkende Erfgoedbibliotheek. Ze werd in 2023 door de Vlaamse overheid ingedeeld als cultureel-erfgoedorganisatie van landelijk niveau. Hoofdbibliotheek Biekorf huisvest onder meer kostbare middeleeuwse manuscripten, incunabelen en oude drukken, een

Customer service medewerker

Synergie
Als customer service officer heb je een breed takenpakket en fungeer je als essentiële schakel tussen interne afdelingen en professionele klanten. Hier zijn de belangrijkste taken van jouw job: Communicatie tussen interne afdelingen en klanten. Aanspreekpunt voor toegewezen klanten. Ondersteuning van chauffeurs met documentatie door hen te voorzien van de benodigde documentatie en informatie om hun taken uit te voeren. Verwerking van activiteiten in SAP,

Chauffeur CE met ADR

Synergie
Veilig vervoeren van diverse goederen, met name gespecialiseerd in chemicaliën. Zorgen voor een nauwkeurige administratieve afhandeling van documentatie en vrachtbrieven. Op tijd en volgens planning leveren van de goederen.

Expediteur export

Start People
Description Onze klant in Antwerpen is gespecialiseerd in zeecontainertransport en voor hun vestiging in 2030 zijn ze op zoek naar een Expediteur (export). Het takenpakket: Exportdossiers van A - Z behandelen; Contacten met internationale klanten & agenten; Nodige documentatie in orde brengen, in samenwerking met het back-off team; Onderhouden van klantencontacten Facturatie;

Process Operator sterilisatie

Start People
Description Zorgvuldig verhitten van maaltijden (sterilisatie/pasteurisatie) voor veiligheid en kwaliteit Waarborgen van maaltijd kwaliteit: uiterlijk, geur, smaak, kleur, verpakking Veiligheid van geproduceerde maaltijden (CCP): correcte hittebehandeling, koeling en opslag Volledige traceerbaarheid garanderen door nauwkeurige documentatie Streven naar het behalen van productiedoelen: minimum aantal geproduceerde stuks en minimale uitval

Storingstechnieker - Tiense Suiker

Start People
Description Het takenpakket van onze storingstechnieker ziet er als volgt uit : Analyseren en oplossen van technische storingen aan de productielijnen Voorbereiden en uitvoeren van preventief en predicatief onderhoud aan de productielijnen Technische begeleiding bij het afstellen en omstelle n van de verpakkingslijnen Up-to-date houden van technische documentatie (elektrische schema`s, stuklijsten, ..)

Export coördinator

Synergie
Wil jij een sleutelrol spelen in het exportproces? Als Logistiek Export Coördinator ben je verantwoordelijk voor het efficiënt organiseren van transport en het beheren van exportleveringen. Jouw taken omvatten: Verbeteren van levertijden door optimalisatie van transportorganisatie. Verzorgen van correcte documentatie en vergunningen. Vastleggen van efficiënte procedures. Klanttevredenheid waarborgen en risico's beperken. Contact leggen met transporteurs

Administratief & logistiek medewerker

Synergie
Als Administratief en Logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van administratieve taken tot logistieke ondersteuning. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder meer: Verwerken van inkomende en uitgaande bestellingen en zendingen Verzorgen van nauwkeurige administratie, inclusief facturatie en documentatie Coördineren van transport en logistieke activiteiten Onderhouden van contacten met leveranciers en

Douanedeclarant

Synergie
Opstellen van douanedocumenten voor zowel import als export. Verzekeren van nauwkeurige verwerking van douaneformaliteiten. Advies verstrekken aan interne afdelingen over douaneaangelegenheden. Communicatie onderhouden met douaneautoriteiten en andere relevante stakeholders. Nauwkeurige controle van douane-gerelateerde documentatie op juistheid en volledigheid. Bijhouden van veranderingen in douanewetgeving en omzetten naar operationele procedures.

Monteur

Synergie
Pré-assemblage Kwaliteitscontrole om ervoor te zorgen dat de montage aan de hoogste normen en veiligheidsvoorschriften voldoet Voorbereiding voor installatie Documentatie met betrekking tot de pré-assemblage werkzaamheden en eventuele aanpassingen aan de inrichting Samenwerking met collega's en teamleden om een efficiënte workflow te behouden en ervoor te zorgen dat projecten tijdig worden voltooid

Nous sommes prêts pour vous!