Nous avons trouvé pour vous: 191 jobs dans lebbekepour 'back office medewerker'
Logistiek administratief medewerker
Synergie
Ben je op zoek naar een administratief logistieke functie? Ga je graag administratief en communicatief aan de slag? Wil je graag terechtkomen in een stabiel & groeiend bedrijf? Lees dan zeker verder!
We zijn op zoek naar een logistiek administratief medewerker voor een firma regio Wetteren. Je slaagt je er steeds in de logistieke processen vlot te laten verlopen, waardoor de goederen op tijd de plaats van
Administratief Medewerker
Synergie
Ben je op zoek naar een administratieve, klantgerichte job? Sta je open voor een tijdelijke tewerkstelling van enkele maanden? Lees dan zeker verder!
We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker voor een bedrijf in Wieze. Je zal werken ter ondersteuning van het Customer Care Team.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je plaatst bestellingen en volgt deze op.
Je hebt contact met klanten en het interne sales team.
Je werkt hierbij met SAP.
Administratief medewerker
Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar!
Jouw takenpakket:
Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst
Aanvragen van diverse vergunningen
Beheren van administratieve mailbox
Voorbereiden van facturatie
Voorbereiden van loonverwerking
Opmaken van sociale documenten
Je staat klanten en
Administratief Bediende / medewerker planning
Start People
Description
Als deeltijds administratief bediende / medewerker planning sta je in voor de volgende taken:
Je staat in voor het onthaal en ontvangt hierbij de bezoekers (klanten, chauffeurs, vaste medewerkers ...). Je behandelt de binnenkomende telefoons en mails.
Je staat in voor het opvolgen, verwerken en klasseren van de werfadministratie.
Je volgt het wagenparkbeheer op en plant hiervoor het
Administratief Medewerker (tijdelijk)
Synergie
Voor de afdeling 'Verkeertechnieken' in Puurs gaan we op zoek naar een Administratief Medewerker die de komende drie weken beschikbaar is.
Jouw taken:
Beantwoorden van telefoongesprekken voor de dispatchafdeling
Plannen en organiseren van administratieve taken
Verwerken van gegevens in Excel en andere softwaretools
Administratief medewerker facturatie
Synergie
Heb je een neus voor cijfers en een oog voor detail? Ben je sterk in administratie en facturatie? Op zoek naar een job met glijdende uren en thuiswerk en waar je het verlof vrij kan kiezen? Dan hebben wij de geschikte uitdaging voor jou als medewerker facturatie!
Als bediende facturatie wordt jouw dag gevuld met:
Je bent verantwoordelijk voor de préfacturatie. Dit houdt in dat je de prestaties van de chauffeurs corrigeert en vervolledigt in ons AX pakket. Bij
Administratief medewerker
Synergie
Ben je administratief nauwkeurig? Kom je graag terecht in een allround ondersteunende functie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als administratief medewerker zal je ondersteuning bieden op verschillende vlakken:
Personeelsadministratie: werkuren bijhouden, loonfiches doorsturen naar de dienst,...
Behandelen van de binnenkomende telefonie
Facturen inboeken
Orders verwerken
Transportgegevens ingeven
Klanten ontvangen
...
Administratief Logistiek bediende
Synergie
Heb je een passie voor administratie en combineer je dit graag met facturatie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken! Als administratief logistiek bediende sta je in voor het voorbereiden van de facturatie en het administratief vervolledigen van de dossiers, zodat tevreden klanten duurzame partners worden en de inkomsten van de onderneming onder controle zijn:
Opstellen van het facturatiedossier
Controleren van
Administratief Medewerker Meldkamer
Start People
Description
Functie Administartief medewerker meldkamer
Ben jij een administratieve duizendpoot die niet schrikt van cijfers en deadlines? En die vlot klanten telefonisch bijstaat? Ja, lees dan verder.
Samen met je collega’s sta je in voor het dagelijks contractbeheer en facturatieproces van onze klanten en bied je ondersteuning in commerciële dossiers.
Te verwachten taken:
Aanmaken klanten en contracten in het
Administratief Medewerker Facturatie met 50% thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Als Facturatie Medewerker in Diegem ga je vooral administratieve ondersteuning bieden . Interesse? Solliciteer dan snel!
Je bent verantwoordelijk voor de controle van de facturatiegegevens.
Je bent de contactpersoon voor klanten voor vragen omtrent de facturatie.
Je zorgt voor administratieve opvolging met betrekking tot de facturatie.
Je stelt creditnota’s en/of supplementaire facturen op.
Je verwerkt
Administratief medewerker
Synergie
Het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings
Je doet de registratie en het beheer van werknemers in Checkin@work. Ook voor de werknemers van onderaannemers doe je dit. Daarnaast hou je wekelijks alle uurstaten bij
Interne bestellingen plaatsen voor het magazijn
Als administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor werf- en projectleiding
Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen
Het
Administratief Medewerker
Synergie
Als Administratief Medewerker kom je terecht in een diverse positie en ben je verantwoordelijk voor het verwelkomen van bezoekers , het beheren van de telefooncentrale en het ondersteunen bij financiële taken .
Jouw taken:
Je verwelkomt bezoekers en staat hen te woord.
Eveneens beheer je de telefooncentrale .
Je sorteert inkomende correspondentie en verzend uitgaande post .
Je reserveert vergaderzalen en organiseert cateringopdrachten.
Daarnaast
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes