Nous avons trouvé pour vous: 87 jobs dans aalstpour 'back office medewerker'
Administratief Bediende / medewerker planning
Start People
Description
Als deeltijds administratief bediende / medewerker planning sta je in voor de volgende taken:
Je staat in voor het onthaal en ontvangt hierbij de bezoekers (klanten, chauffeurs, vaste medewerkers ...). Je behandelt de binnenkomende telefoons en mails.
Je staat in voor het opvolgen, verwerken en klasseren van de werfadministratie.
Je volgt het wagenparkbeheer op en plant hiervoor het
Administratief medewerker facturatie
Synergie
Heb je een neus voor cijfers en een oog voor detail? Ben je sterk in administratie en facturatie? Op zoek naar een job met glijdende uren en thuiswerk en waar je het verlof vrij kan kiezen? Dan hebben wij de geschikte uitdaging voor jou als medewerker facturatie!
Als bediende facturatie wordt jouw dag gevuld met:
Je bent verantwoordelijk voor de préfacturatie. Dit houdt in dat je de prestaties van de chauffeurs corrigeert en vervolledigt in ons AX pakket. Bij
Administratief medewerker
Synergie
Ben je administratief nauwkeurig? Kom je graag terecht in een allround ondersteunende functie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als administratief medewerker zal je ondersteuning bieden op verschillende vlakken:
Personeelsadministratie: werkuren bijhouden, loonfiches doorsturen naar de dienst,...
Behandelen van de binnenkomende telefonie
Facturen inboeken
Orders verwerken
Transportgegevens ingeven
Klanten ontvangen
...
Administratief Medewerker
Synergie
Als Administratief Medewerker kom je terecht in een diverse positie en ben je verantwoordelijk voor het verwelkomen van bezoekers , het beheren van de telefooncentrale en het ondersteunen bij financiële taken .
Jouw taken:
Je verwelkomt bezoekers en staat hen te woord.
Eveneens beheer je de telefooncentrale .
Je sorteert inkomende correspondentie en verzend uitgaande post .
Je reserveert vergaderzalen en organiseert cateringopdrachten.
Daarnaast
Administratief Medewerker
Start People
Description
?? Bent u perfect tweetalig (Nederlands/Frans) en zoekt u voornamelijk administratief werk?
Als Administratief Medewerker (m/v/x) zullen uw voornaamste taken zijn:
?? Orderbeheer: Zorgvuldig invoeren van bestellingen in het systeem.
?? Voorraadopvolging: Zorg voor een nauwkeurige opvolging van de voorraad en neem indien nodig contact op met leveranciers.
??? Logistieke Ondersteuning: Bied hulp aan
Administratieve Medewerker
Start People
Description
? Breng uw administratieve expertise naar de kwaliteits- en HR-afdeling.
U bent tweetalig Nederlands/Frans, solliciteer snel!!!
Als veelzijdige administratieve medewerker (m/v/x) zult u nauw samenwerken met verschillende afdelingen.
Als administratieve medewerker (m/v/x) omvat uw dynamische rol:
?? Administratief beheer: Voorbereiding van interne communicatie, rapporten
Administratief Medewerker – Parttime
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij administratief sterk en hou je van variatie binnen je takenpakket? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Roeselare misschien wel voor jou!
Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit ?
- Je staat in voor het opmaken van de leenovereenkomsten
- Je maakt de huurcontracten op
- Je volgt de algemene vergaderingen en maakt hiervan de verslagen op
- Je biedt administratieve
Magazijnier met administratieve skills
Synergie
Klaar voor een dynamische job? Sterk met administratie maar heb je ook een hands-on mentaliteit? Voor onze klant in Zele zijn we op zoek naar een gemotiveerde magazijnier met administratieve skills in dagploeg! Je zal werken in hun order/bestelling afdeling. Momenteel is dit ter vervanging voor een zwangerschapsverlof. Loopt alles goed? Ben jij tevreden? Is het bedrijf tevreden? Dan bekijken we zeker de opties op lange termijn!
Administratief medewerker
Synergie
Ben je sterk in administratie ? Hou je van variatie in je job ? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant in Zele zijn we op zoek naar een polyvalent administratief medewerker.
Je takenpakket zal eruit zien als volgt :
Je staat in voor het inboeken van de onkosten.
Je neemt het voorbereidend werk van de facturatiedienst voor je rekening.
Je bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor je collega's op de werkvloer, voor allerlei vragen kunnen ze
Administratief bediende planning
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je op zoek naar een uitdagende job waar communicatie, administratie en planning centraal staan? Dan is deze job als Administratief Bediende Planning in Lede de job voor jou! Interesse? Solliciteer snel!
Je takenpakket als Administratief Bediende Planning bestaat uit:
Verantwoordelijk voor het volledige beheer van chauffeursplanningen.
Ondersteuning bieden aan collega's
Administratief medewerker logistiek
Synergie
Ben je een crack in administratie ? Behaalde je een diploma in de richting administratie of logistiek ? Kom je graag terecht in een internationaal bedrijf waar het welzijn van de medewerkers voorop wordt gesteld? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Als administratief medewerker logistiek ziet jouw dag er als volgt uit:
Je bent
Administratief magazijnier met talenkennis
Synergie
Voor onze klant, een gevestigde waarde binnen zijn niche, gaan we op zoek naar een magazijnier met talenkennis.
Je job bestaat uit 50% administratief werk en 50% magazijnwerk.
Via mail of telefoon komt de vraag naar wisselstukken binnen. Als toonbankverkoper zoek je op om welke machine het juist gaat en ga je op zoek naar het juiste artikel aan de hand van het artikelnummer.
Daarna leg je de bon klaar voor de magazijniers. Zij zoeken het stuk, verpakken het
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes