Nous avons trouvé pour vous: 24 jobs dans zellikpour 'administratief bediende aankoop'

Administratief bediende aankoop

Synergie
Je verantwoordelijkheden houden in: Dagelijkse ondersteuning van de Category Manager, waarbij je een sleutelrol speelt in het succes van het team. Nauwgezette verificatie van aankoop- en verkoopprijzen om de financiële integriteit te waarborgen. Actief beheer van de voorraad en plaatsing van doordachte bestellingen voor zowel non-stock als stock artikelen. Professionele voorbereiding van prijslijsten, waarbij je zorgt voor nauwkeurigheid en

Administratief bediende inkoop

Synergie
Als administratief bediende ben je vooral bezig met leverancierscommunicatie. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en opvolgen van bestellingen bij leveranciers. Je onderhoudt voortdurend contact met leveranciers en zorgt voor een efficiënt en gestroomlijnd bestelproces. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de communicatie met de dienst logistiek. Je onderhandelt over prijzen en levertermijnen, houdt gegevens up-to-date, registreert

Administratief bediende aankoopdienst

Synergie
Je zal samen met je collega's het volledige aankoopgebeuren beheren. Dit zorgt voor een uitgebreid en afwisselend takenpakket met een gezonde mix van cijfers en communicatie. Een greep uit dit takenpakket: Je staat mee in voor een correcte dataverwerking en prijsupdate van het volledige productgamma Administratief verwerken van de bestellingen bij de leveranciers. Hierbij is een belangrijke factor het opbouwen van een goede band met de contactpersonen hier. Controle

Administratief bediende aankoop - Turnhout

Synergie
Je nieuwe rol omvat: Het gebruik van ons geavanceerde ERP-systeem voor het plaatsen en verzenden van bestellingen. Administratieve opvolging en planning van inkoopactiviteiten. Een nauwe samenwerking met R&D, logistiek en administratie om de bedrijfsvoering efficiënt te laten verlopen. Het onderhouden van sterke relaties met zowel leveranciers als klanten. aankoop - magazijn - techniek

Deeltijds administratief Bediende aanbestedingen m/v/x

Start People
Description Wat zullen jouw taken zijn als administratief bediende aanbestedingen? Je maakt deel van onze dienst ´Sales machines´. Je verzorgt het administratieve dossier horende bij openbare aanbestedingen (Jij beheert en verwerkt alle technische en administratieve gegevens voor de dossiers en zorgt dat de dossiers tijdig naar de aanbestedende dienst worden gestuurd). Je maakt offertes op. Je

Administratief bediende publieke aanbestedingen

Synergie
Je staat in voor de invoer en het beheer van data in ons systeem. Daarboven ben jij ook verantwoordelijk voor het opmaken van brieven, presentaties en rapporten. Als administratief bediende projecten behoren volgende zaken tot je takenpakket: “het indienen van openbare aanbestedingen, verzorgen van de opmaak van getuigschriften en het actualiseren van referentielijsten.” Vervolgens behartigt onze administratief bediende

Administratief bediende

Synergie
Ben jij communicatief sterk? Een echte teamplayer? Interesse in de transportsector? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Als administratief bediende ziet jouw takenpakket er zo uit: Offertes opmaken. Dossiers opmaken. Het organiseren en opvolgen van het transport. De facturatie van de aankoop en verkoop. Bijkomende administratieve taken.

Administratief bediende

Synergie
Je staat in voor de voorbereiding van laadorders in het ERP pakket, (SAP) en volgt de correcte afhandelingen op in het ERP-systeem (SAP) & TMS Software. Je bent communicatief en helpt graag mensen verder aan een balie. Je doet administratieve taken voor teamleaders & supply chain manager van de sites. Je rapporteert aan de supply chain manager van de site. Je bent het aanspreekpunt van externen.

Administratief Bediende - tijdelijke opdracht

Start People
Description Voor onze klant in Kuurne zoeken we een voltijdse bediende facturatie voor een tijdelijke opdracht . Jouw taken als bediende facturatie: Facturen inscannen en verwerken. Facturen inboeken in SAP. Leveringen en retours opvolgen. Gegevens updaten in het systeem. Statistieken aankoop- en leveranciersfacturatie. Administratieve ondersteuning aankoop. Company Onze klant is een

Administratief Bediende Artikelbeheer

Start People
Description Als Administratief bediende Artikelbeheer ben je verantwoordelijk voor het: Creëren en onderhouden van artikelen in NAV en PIM-systemen. Verzamelen en valideren van productinformatie om ervoor te zorgen dat deze accuraat en compleet is. Samenwerken met datamanager, inkoopmedewerkers en Category Manager om hen te assisteren bij datagerelateerde taken. Communiceren met leveranciers om commerciële gegevens,

Administratief Bediende

Synergie
Als Preventie Adviseur sta je in voor de administratieve opvolging en afhandeling van preventie en veiligheid. Kwaliteit ISO en veiligheid VCA zijn jouw verantwoordelijk, alsook het opvolgen van erkenningen en kwalificaties. Schadedossiers en klachten worden door jou behandeld. Je zorgt voor de aankoop en distributie van veiligheidskleding. Je organiseert de inschrijvingen voor diverse interne en externe opleidingen en je beheert hiervoor de agenda.

Administratief Bediende

Synergie
Als 'verantwoordelijke dienst na verkoop' ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van klantvragen en -problemen na aankoop. Je fungeert als eerste aanspreekpunt, waarbij je luistert naar de behoeften van de klant en hen ondersteunt bij het vinden van oplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plannen van de dagelijkse werkzaamheden voor een team van vier medewerkers, en je zorgt voor heldere communicatie van deze planning naar zowel je team als de klanten.

Nous sommes prêts pour vous!