Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans bruggepour 'verantwoordelijke boekhouding'

FINANCE MANAGER

Synergie
Als Finance Manager heb je een brede verantwoordelijkheid en zijn er veel verschillende taken waar je mee te maken krijgt. Hieronder geef ik je wat meer informatie over je kerntaken: Treasury: Als verantwoordelijke voor de treasury functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van de liquiditeit van de onderneming. Je coördineert de betalingscycli voor facturen en payroll, en je houdt de cash flow in de gaten. Daarnaast ben je

FINANCE EXPERT

Synergie
Ben jij een analytische finance professional die strategisch meedenkt en impact wil maken? Wil je deel uitmaken van een groeiend bedrijf en een sleutelrol spelen in de financiële processen? Dan is deze functie als Financieel Verantwoordelijke precies wat je zoekt! Jouw verantwoordelijkheden Beheer van de boekhouding van meerdere vennootschappen van A tot Z. Opstellen van maandresultaten en aftoetsen met budgetten.

Financial controller

Start People
Description Voor een chocoladebedrijf te Brugge zijn we op zoek naar een business controller. Binnen deze functie ben je de strategische partner voor het lokaal management bij financiële analyses van resultaten, ondersteunen van financiële bedrijfsprocessen en -projecten. Dit doe je voor de vestigingen in België en Nederland . Jouw verantwoordelijkheden: Analyseren van de financiële resultaten en

Boekhouder A-Z

Start People
Description Als bediende Finance behartig je de boekhouding van A tot Z . Jouw taken: dagelijkse boekhouding: klant- en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteiten kwartaal- en jaarafsluitingen, consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoor maandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftes diverse rapporteringen naar het

Account manager beleggingen ondernemers Brugge met bedrijfswagen

Select Human Resources NV
Help ondernemingen groeien en bescherm beleggingsportefeuilles Proactief nieuwe contacten leggen in de regio Kortrijk/Waregem Bouw en beheer een sterke klantenportefeuille Biedt deskundig financieel advies en fungeer als klankbord Word deel van een warm, collegiaal team

HR OFFICER

Synergie
Als HR Officer staat alles wat je doet in het teken van onze medewerkers. Samen met de verantwoordelijke van de personeelsdienst en de boekhouding bouw je verder aan een solide HR-afdeling. Je draagt bij aan het vinden van de juiste mensen door middel van: Een goed georganiseerd wervings- en selectieproces. Actieve inzet op het gebied van employer branding. Zorgvuldige opvolging van interim-dossiers. Je zet je volledig in voor het welzijn van de

Nous sommes prêts pour vous!