Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs dans kruisempour 'tijdelijk administratief bediende'
Tijdelijk Administratief Bediende
Synergie
Als tijdelijk administratief bediende in dit grote bedrijf ondersteun je de aftersales/service representatives in hun administratie.
De binnenkomende tickets worden door jou per mail doorgestuurd naar de juiste instantie.
Je leest en verwerkt de interventieverslagen.
Daarnaast help je met de opmaak en voorbereiding van de facturatie.
Administratief Bediende (tijdelijk)
Bright Plus
Omschrijving:
Spreekt de farmaceutische sector jou aan? Haal jij energie uit administratie, en ga je graag nauwkeurig te werk? Dan is deze tijdelijke job als Administratief Bediende in Schelle misschien iets voor jou! Solliciteer nu.
Jouw takenpakket onder de loep:
Je volgt de administratie op van A tot Z
Je geeft orders in, in SAP
Je volgt de automatische orders op en checkt de correctheid
Je helpt klanten via mail
Administratief Bediende - Tijdelijk
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot en nauwkeurig ingesteld? Dan is deze job als administratief bediende in regio Gent misschien iets voor jou. Solliciteer!
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je zorgt voor een vlotte opvolging en verwerking van de aanvragen.
Je staat in voor het administratief en financieel luik van de opdrachten.
Je bent een eerste aanspreekpunt voor de klanten, voornamelijk
Tijdelijk administratief medewerker
Synergie
Ben jij administratief sterk? Interesse in een tijdelijke opdracht met snelle opstart? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als tijdelijk administratief bediende zal je de aankoopafdeling ondersteunen met allerhande administratieve taken: gegevens verwerken in SAP, telefonie, doorschakelen naar de juiste collega,...
Tijdelijke administratief bediende
Start People
Description
Safety first! De afdeling veiligheid mag bij onze klant in de Antwerpse haven zeker niet ontbreken!
Voor deze afdeling zoeken wij een administratief bediende.
Als administratief medewerker ondersteun je de preventieadviseurs. Jouw takenpakket:
Meetings organiseren en uitwerken;
Je organiseert opleidingen en volgt dit op;
Het administratief verwerken en opvolgen van arbeidsongevallen;
Het
Administratief Bediende - tijdelijke opdracht
Start People
Description
Voor onze klant in Kuurne zoeken we een voltijdse bediende facturatie voor een tijdelijke opdracht .
Jouw taken als bediende facturatie:
Facturen inscannen en verwerken.
Facturen inboeken in SAP.
Leveringen en retours opvolgen.
Gegevens updaten in het systeem.
Statistieken aankoop- en leveranciersfacturatie.
Administratieve ondersteuning aankoop.
Company
Onze klant is een
Administratief bediende
Start People
Description
Op zoek naar een tijdelijjke functie? Je bent zeer sterk met basis boekhouden? Dan zijn we op zoek naar jou!
In deze functie zal je tijdelijke administratieve ondersteuning bieden aan de boekhoudafdeling.
Je takenpakket bestaat hoofdzakelijk in het inboeken en factuurcontrole.
Company
Onze klant is een producent en wereldwijde uitvoerder van heerlijke frietjes. Ben jij iemand die ervan houdt processen
Loketbediende (tijdelijk)
Synergie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van administratieve werkzaamheden op het gebied van ontvangst en afgifte van goederen. Je ontvangt de chauffeurs en leveranciers en houdt ze op de hoogte van de laad- en losprocedure.
Je voornaamste taken:
Op een klantvriendelijke manier te woord staan van chauffeurs en leveranciers
Accuraat verwerken van administratieve gegevens
Samen met de collega’s zorgen voor een strakke organisatie van de
Logistiek Assistent Spoedgevallendienst | 50% | Tijdelijk
Vitaz
Als lid van het multidisciplinair team, voer je als logistiek assistent ondersteunende taken uit onder de verantwoordelijkheid van de hoofdverpleegkundige. In het bijzonder sta je in voor:
dienst ondersteunende taken
interne bevoorrading en materiaalbeheer
het maaltijdgebeuren op de afdeling
het transport van patiënten
administratief ondersteunende taken
patiëntgerichte ondersteunende taken.
begeleiden van studenten
Expediteur Ocean - Tijdelijk
Start People
Description
Voor DHL Global Forwarding zijn wij op zoek naar een expediteur voor op de X-dock afdeling!
Je werkt op de Xdock afdeling in Machelen, waar vrachtwagens van verschillende klanten toekomen. In het magazijn worden deze gelost en gesorteerd per eindbestemming. Als administratief bediende zorg je voor alle documenten voor de vracht, zoals douane documenten en documenten voor zeevracht en baantransport.
Je opent operationele
Logistiek loketmedewerker m/v/x
Start People
Description
Voor onze klant in Tongeren zijn we op zoek naar een logistiek loketmedewerker . Dit voor een tijdelijke opdracht van zes maanden.
Afwisseling, administratie en contact met klanten spreken je aan? Dan ben jij de logistiek loektmedewerker die we zoeken!
Na een part time opleidingsperiode van 3 tot 4 weken(16u30 tot 20u30) voor het aanleren van het incoderen van gegevens zal je samenwerken met je collega's
onthaalmedewerker poli pediatrie | Tijdelijk
Vitaz
Je neemt binnen de poli pediatrie de volgende taken op :
Je staat in voor het onthaal van de ouders en de kinderen
Je ontvangt en behandelt het telefoonverkeer van het centraal nummer van pediatrie
Je plant de niet-dringende afspraken in de agenda van de artsen
Je biedt administratieve ondersteuning aan de artsen vb. ingeven van prestaties, typen van verslagen, opvolgen mails, plaatsen van bestellingen, …
Je zorgt voor het klassement van het
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes