Nous avons trouvé pour vous: 80 jobs pour 'sociale'

preventieadviseur sociale sector

selecthr.be
Ben je sociaal voelend en gefocust op een veiligheid op de werkvloer ? Als preventieadviseur niveau II speel je een essentiële rol in het waarborgen van de veiligheid en gezondheid van de medewerkers. De klemtoon ligt op arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie en infrastructuur.. Je doet dit samen in een team met 2 SHEQ-medewerkers.  Je werkt zowel intern op 2 vaste locaties (Eeklo en Gent) en extern bij klanten regio Gent. Taken: Je bedenkt en

Administratief medewerker

Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar! Jouw takenpakket: Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst Aanvragen van diverse vergunningen Beheren van administratieve mailbox Voorbereiden van facturatie Voorbereiden van loonverwerking Opmaken van sociale documenten Je staat klanten en medewerkers vlot telefonisch te woord

Student kinderdagverblijf

Synergie
Dossiers van kinderen administratief opvolgen en gegevens doorgeven aan ouders, boekhoudkundige dienst, … Spel-, ontwikkelings- en leeractiviteiten organiseren De kinderen begeleiden tijdens de activiteiten Samen met het team de activiteiten evalueren De kinderen opvangen en begeleiden bij het leren van de dagelijkse handelingen en de sociale omgangsregels Evenementen organiseren

Coordinateur d'équipe

Synergie
En qualité de coordinateur d’entreprise d’insertion sociale, Vous assurez un lien constant entre l’opérationnel, le social (RH et AS) et l’administratif. Vous rapportez directement à l’administrateur de Comet Services  Plus précisément, vos responsabilités seront les suivantes : Suivre, organiser et planifier le travail des équipes sur le moyen et long terme Superviser les équipes (évaluation, sensibilisation, KPI’s, …) Suivre, optimiser et développer la

Sales adviseur KMO met bedrijfswagen

Select Human Resources NV
Jouw takenpakket als sales adviseur KMO ziet er als volgt uit: Dagelijks klanten opbellen (90% warme leads, 10% cold calling) Ondernemers adviseren over hun sociale administratie en HR-oplossingen Volledig werken vanuit de binnendienst - geen externe klantenbezoeken Je ontvangt leads en draagt bij aan teamdoelstellingen

Payroll Officer

Select Human Resources NV
Verantwoordelijk voor de verwerking van de lonen voor arbeiders, bedienden, kaderleden en expats Beheer van tijdsregistratie en opvolging van de payrolladministratie Aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen over loonbrieven, belastingen en sociaal-juridische thema’s Opvolging van personeelsadministratie, zoals wijzigingen in arbeidsduur, ouderschapsverlof, detacheringen, sociale documenten,... Coördinatie met externe partners rond pensioenen,

HR Generalist

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij analytisch ingesteld, heb je een passie voor sociale wetgeving en voel je je helemaal in je element met tools zoals Excel en E-Blox? Dan is deze job als HR Generalist in Hasselt echt iets voor jou, Solliciteer nu! Jouw verantwoordelijkheden als HR Generalist In deze veelzijdige job ben jij mee verantwoordelijk voor een vlotte loonverwerking én een correcte opvolging van HR-processen. Je werkt in een hecht team dat transparantie,

Bediende personeelsadministratie - glijdende uren en home office

Start People
Description Voor een leuk koekjesbedrijf te Zonnebeke zijn we op zoek naar een Payroll officer . Jouw verantwoordelijkheden: loon- en personeelsadministratie. loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. opvolgen van de tijdsregistratie (Protime). aangeven en opvolgen van arbeidsongevalen, tijdskrediet, opleidingsverlof, etc. vragen van medewerkers rond sociale documenten, loon of tijdsregistratie

Verantwoordelijke personeel

Synergie
Als personeelsverantwoordelijke voor dit aannemersbedrijf sta je in voor: het opvolgen en aanwerven van arbeiders het verwerken van de loonadministratie, in samenwerking met de sociale diensten dagelijkse controle van het Track & Trace systeem en de uurregistratie de actieve zoekactie naar geschikte profielen en de vlotte communicatie met onder andere de VDAB, interimkantoren, scholen en sociale media het afnemen van sollicitatiegesprekken en het opnemen

Administratief bediende

Synergie
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van planningen voor zowel onze klanten als onze glazenwassers.  Daarnaast bied je administratieve ondersteuning aan onze operationele dienst en vraag je diverse vergunningen aan. Je beheert de administratieve mailbox, bereidt de facturatie voor en zorgt voor de voorbereiding van de loonverwerking en sociale documenten. Ook ben je het aanspreekpunt voor zowel medewerkers als klanten en sta je hen vlot telefonisch te woord.

Chauffeur CE / Parttime

Synergie
Ben jij een ervaren chauffeur met een rijbewijs CE, op zoek naar een flexibele parttime job in je eigen regio? Dan hebben wij de ideale job voor jou! Wat ga je doen? Je verzorgt korte ritten met vertrek vanuit Staden. Je levert goederen bij klanten in de regio West-Vlaanderen. Je werkt voornamelijk in de voormiddag, met flexibele uren in overleg. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten bij levering – een vriendelijke en sociale houding is dus een must!

HR & Payroll Officer

Select Human Resources NV
Als HR & Payroll Officer ben je het aanspreekpunt voor alles rond loonverwerkingen en personeelsadministratie. Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat en adviseert interne stakeholders over sociale wetgeving. Daarnaast krijg je de kans om betrokken te worden bij rekrutering, opleiding en andere HR-gerelateerde projecten.  Jouw takenpakket: Verwerking van de volledige payroll in samenwerking met SD Worx. Beheer van sociale documenten (in- en

Nous sommes prêts pour vous!