Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs pour 'secretariaat'
Secrétaire / Comptable
Start People
Description
Nous recherchons un(e) Secrétaire Comptable Bilingue h/f/x pour gérer à la fois des tâches administratives et comptables.
Le rôle consiste à partager son temps entre les responsabilités de secrétariat (50%) et de comptabilité (50%).
Ce poste requiert une maîtrise parfaite du français et du néerlandais, ainsi qu'une bonne connaissance en
Assistant de Direction
Select Human Resources NV
Votre mission :
Assister le responsable de votre département dans la gestion quotidienne du service et de fournir un support administratif, comprenant, notamment, les tâches suivantes :
• Gérer l’agenda
• Préparer des réunions
• Effectuer des reportings
• Assurer le suivi de dossiers
• Circulation de l’information entre les interlocuteurs internes et externes
• Effectuer diverses tâches administratives de type secrétariat ainsi que
Payroll & HRIS Expert
Start People
Description
Jouw rol
Als Payroll & HRIS Expert maak je deel uit van het centrale payrollteam van België. Jij zorgt ervoor dat alle loonverwerking correct en tijdig gebeurt. Dat betekent: loongegevens valideren, de input naar het sociaal secretariaat beheren en opvolgen bij fouten of vragen.
Daarnaast bewaak je de datakwaliteit in ons HR-systeem (AFAS) en ondersteun je de lokale HR-teams bij het correct registreren van mutaties, rechten en
Junior Klantenadviseur boekhouding
selecthr.be
Jouw rol
Als klantenadviseur boekhouding ben jij dé schakel tussen klanten, boekhouders en het sociaal secretariaat. Dankzij jouw nauwkeurigheid en vlotte communicatie zorg je dat alles rond facturatie, betalingen en incassobeheer op rolletjes loopt.
Concreet betekent dit dat je:
Klantenrekeningen beheert en zorgt voor een correcte afhandeling van betalingen en facturatie.
Klanten begeleidt en ondersteunt bij hun betalingsverkeer en de communicatie met
Adviseur Klantenboekhouding - Thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je cijfermatig sterk en communiceer je vlot met interne medewerkers en klanten? Solliciteer dan op de vacature als Adviseur Klantenboekhouding bij Liantis in Brugge!
Bright Plus is de rekruteringspartner van Liantis en wij maken graag kennis met jou. Is er een match? Dan stellen we jou graag voor!
Als Adviseur Klantenboekhouding speel je een belangrijke rol in het sociaal secretariaat, waar we werkgevers dagelijks ondersteunen bij hun
Payroll Advisor - 60% telewerk
Select Human Resources NV
In nauwe samenwerking met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor loontechnische en sociaal juridische vragen voor de verschillende klanten van het sociaal secretariaat.
Je staat in voor de loonverwerking van jouw klanten. Daarbij sta jij in nauw contact (met de personeelsdienst van) deze klanten en met jouw collega's;
Je beoordeelt de aangeleverde loongegevens en koppelt eventuele fouten of bemerkingen terug aan de klant;
Je beantwoordt sociaal-juridische en
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot die opzoek is naar een nieuwe afwisselende uitdaging? Dan is deze job in Gent wel iets voor jou. Solliciteer dan nu voor deze rol als Administratief Bediende !
Jouw takenpakket als Administratief Bediende:
Je verzorgt de administratie van het sociaal secretariaat
Je stelt overeenkomsten op via een op maat gemaakte software
Je helpt bij communicatie rond statuten en expense terugbetalingen
Je
Payroll Consultant
Select Human Resources NV
In nauwe samenwerking met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor loontechnische en sociaal juridische vragen voor de verschillende klanten van het sociaal secretariaat.
Je staat in voor de loonverwerking van jouw klanten. Daarbij sta jij in nauw contact (met de personeelsdienst van) deze klanten en met jouw collega's;
Je beoordeelt de aangeleverde loongegevens en koppelt eventuele fouten of bemerkingen terug aan de klant;
Je beantwoordt sociaal-juridische en
Payroll Advisor - 60% thuiswerk
Select Human Resources NV
In nauwe samenwerking met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor loontechnische en sociaal juridische vragen voor de verschillende klanten van het sociaal secretariaat.
Je staat in voor de loonverwerking van jouw klanten. Daarbij sta jij in nauw contact (met de personeelsdienst van) deze klanten en met jouw collega's;
Je beoordeelt de aangeleverde loongegevens en koppelt eventuele fouten of bemerkingen terug aan de klant;
Je beantwoordt sociaal-juridische en
Corporate HR & Payroll Officer
Acerta
Corporate HR & Payroll Officer Acerta Sociaal Secretariaat Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega’s – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en
Junior HR Medewerker
Glowi Jobs
Ben je geboeid door HR en heb je interesse in payroll en sociale wetgeving?
Wil je graag bijleren in een dynamische HR-omgeving en stap voor stap verantwoordelijkheden opnemen in de loon- en personeelsadministratie?
Dan is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
Je ondersteunt bij de maandelijkse loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat.
Je helpt mee bij het verwerken van sociale documenten en personeelsdossiers, van aanwerving tot
HR Assistant 4/5e
Glowi Jobs
Ben jij een doorwinterde HR persoon?
Voor een familiezaak ben ik op zoek naar een collega.
Als HR Assistant verkrijg je een brede waaier aan zowel soft als hard HR taken:
- Je bent het aanspreekpunt voor alle HR vragen voor een 50-tal collega's
- Je volgt de tijdsregistraties en afwezigheden op
- Je neemt de loonverwerking voor rekening bereidt alles voor voor het sociaal secretariaat
- Je staat nauw in contact met externe partners zoals
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare