Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans eigenbrakelpour 'sales assistant'
Sales Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot? Ben je bovendien een teamspeler en streef je naar een sterke onderlinge band binnen een bedrijf? Dan is deze rol van Sales Assistant perfect voor jou! Vraag je jezelf af hoe laat het is op dit moment? Tijd om te solliciteren, als je het mij vraagt!
Wie is de Sales Assistant en wat wordt er precies van jou verwacht:
Je voert verkoop- en bestelgegevens in en controleert
Sales Assistant
Synergie
Je stelt offertes op als sales assistant, bewaakt dossiers, stelt correspondentie op en lost problemen op
Contact met klanten: je onderhandelt met klanten om zo nieuwe bestellingen binnen te halen. Je denkt ook aan prospectie om zo op zoek te gaan naar nieuwe klanten
Je verzorgt de administratieve opvolging van bestellingen ( nakijken van beschikbaarheid van producten, planning,...)
Je helpt klanten ook telefonisch verder of je ontvangt hen in de showroom.
Inside Sales Assistant / Back Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Om de verdere groei te garanderen en het bestaande team te versterken, zijn wij momenteel op zoek naar een Internal Sales Assistant/ Back officer.
Je geeft voornamelijk administratieve en organisatorische ondersteuning aan het verkoopteam Trading van de afdeling Landelijk.
Jouw takenpakket bestaat als volgt:
Je ondersteunt het team bij het uitwerken van commerciële offertes en de volledige en doordachte uitvoering van deze
After-sales Service Employee
Start People
Description
You are responsible for performing administrative tasks for Reverse Logistics and Service, creating return references, collecting pa ckages and product support.
Main Duties ans responsabilities :
Create return references
Prepare credit notes
Managing the RM stock
Order Exchange units
Physical handling of undelivered repairs
Creating tracking numbers via portals
Return Request inbox management
Digital Campaign Assistant
Start People
Description
Context:
As a Commercial Assistant, you will have dedicated responsibility for your channel, whether it is towards grocery stores, Horeca or corporate market. Your responsibility will be to structure strategic territories and help our amazing sales force to succeed on a daily basis. In addition to create mailings towards our customers from different channels, you will carry out daily follow-up of dynamic needs, such as
Office Assistant
Synergie
Als Office Assistant bied je administratieve ondersteuning aan verschillende departementen (Sales, Marketing, Training).
Het opvolgen van e-mails en briefwisseling, vertalen, controle van gegevens, voorbereiden van meetings zijn één van de onderdelen van je takenpakket.
Polyvalent Administrative Assistant
Start People
Description
You will be responsible for the followed tasks :
Monitor and report the commercial performance of our client, i.e. prepare the monthly global commercial report in interaction with the Business Units: ensure data quality, report readability and compliance with deadlines.
Act as administrator of Salesforce, transversal CRM tool to support and monitor our client's commercial activity : lead our client's community of
Assistant responsable au rayon fruits et légumes
Synergie
TACHES:
Assister le responsable du rayon fruits et légumes
Gérer le rayon lorsque le responsable est absent
Établir les horaires (employés et étudiants)
Préparer les caisses, s'occuper des services et vente dans le périmètre caisse
Assurer le passage caisse des promos en utilisant les outils informatiques disponibles
Faire de la caisse, du réassort, du nettoyage, etc.
Assistant Shopmanager boutique Woluwé
Start People
Description
Représentant(e) de la politique commerciale et de la nouvelle image de notre partenaire, vous dynamisez votre point de vente (résultats, merchandising, mise en valeur des produits), tout en garantissant le meilleur conseil et service à nos clients. Vous êtes le bras droit du shop manager. Vous êtes responsable de la direction opérationnelle quotidienne du magasin dans l’établissement du planning
Executive Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een kei in organisatie? Ben je snel weg met systemen en tools? Houd je in stresssituaties het hoofd koel? Dan is deze vacature ideaal voor jou!
Je volgt mee projecten op.
Je maakt commerciële voorstellen op en registreert deze in het systeem.
Je registreert meetings en getekende offertes.
Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer van de partners.
Je bent verantwoordelijk voor de zakenreizen i.s.m. een reisbureau.
Audiology Technician
Synergie
De Audiology Technician is verantwoordelijk voor de installatie, reparatie, kalibratie en onderhoud van het geleverde medisch materiaal bij de diverse stakeholders
Je taken als assistant audiology zijn:
Je werkt nauw samen met de Nederlandstalige Technico commercieel om de installaties, calibraties en onderhoud uit te voeren bij de diverse klanten ( CLB: hoorcentra,...)
Voor de planning van je activiteiten werk je nauw samen met de Audiology coördinator
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes