Nous avons trouvé pour vous: 8 jobs dans kortrijkpour 'onthaal medewerker'

Manager onthaal & personeel Berchem

Carrefour Belgium
Opdracht Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en beslissingen om de

Baliemedewerker bandencentrale | loon + veel extra's

selecthr.be
- Instaan voor een professionele ontvangst van de klanten in het filiaal - Beantwoorden van telefonische oproepen en beheren van de mailbox - Up-to-date houden van de klantengegevens in het systeem - Opmaken van de werkplanning voor de medewerkers - Meehelpen met de montage van banden met de collega's

Allround administratief medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot met zin voor uitdaging? Ben je georganiseerd, flexibel en hou je van afwisseling? Solliciteer dan nu voor de functie Allround Administratief Medewerker in een KMO in Wevelgem. Als Allround Administratief Medewerker in Wevelgem ben jij het aanspreekpunt binnen verschillende afdelingen: Eerstelijnstelefonie en algemene mailbox Onthaal, chauffeurs, klanten Administratieve ondersteuning

2de verantwoordelijke kassa Berchem

Carrefour Belgium
Opdracht Als Tweede Kassaverantwoordelijke bij Market organiseer je en coördineer je dagelijks, op basis van de input van de Manager Klanten, de front-end activiteit (kassa en onthaal). Je rapporteert aan de Manager Klanten. Verantwoordelijkheidsgebied Beheren van de geldstroom Onthaal en informeren van de klanten Het goede onthaal van de kassamedewerkers verzekeren Voor een vlotte doorstroming aan

Ploegleider productie

Start People
Description Jouw taken als PLOEGCHEF PRODUCTIE (5-10 WERKNEMERS): Aansturen, coachen & evalueren van een team (machinebedieners, heftruckchauffeurs, operatoren) Onthaal & opleiding van nieuwe medewerkers Oplossen van afwezigheden en planningsproblemen Actief deelnemen aan ploegvergaderingen Optimaliseren van het productieproces & voorstellen van verbeteringen Analyseren van storingen en coördineren van

Onthaalmedewerker

Bright Plus
Omschrijving: Voor een familiebedrijf in de regio Kortrijk, gespecialiseerd in de bouwsector, zijn we op zoek naar een enthousiaste en administratief sterke onthaalmedewerker. Ben jij het organisatietalent dat wij zoeken? Lees dan snel verder! Als onthaalmedewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf en draag je bij aan de dagelijkse vlotte werking van het bedrijf. Jouw taken omvatten: Onthaal van klanten,

Administratief verantwoordelijke Kortrijk

Select Human Resources NV
Als rechterhand van de site manager ga je aan de slag in een gevarieerde rol binnen een dynamisch team! Een greep uit jouw takenpakket: Facturatie, contracten en verzekeringen regelen. Eerste aanspreekpunt voor personeelsadministratie , onboarding en tijdsregistratie . Onthaal , telefoontjes en mails beantwoorden met een glimlach. Veiligheids- en kwaliteitsrapporten in een vingerknip voorbereiden. Diverse projecten van A tot Z aanpakken.

Freelance - Administratief bediende

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: Als freelancer werk je als Administratief bediende in Kortrijk dit voor een periode van enkele maanden. Je werkt 4 tot 5 dagen per week bij een groeiend KMO bedrijf actief in de bouwsector. Via Bright Plus Outsourcing Solutions behoud je vrijheid, vind je snel nieuwe opdrachten en vereenvoudig je administratie. Solliciteer snel op deze opdracht! Een greep uit jouw verantwoordelijkheden: • Je staat in voor alle office taken : onthaal,

Nous sommes prêts pour vous!