Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans lierpour 'office partner'
Logistiek administratief medewerker
Start People
Description
Voor een internationaal bedrijf in volle groei zijn we op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker die mee wil bouwen aan een efficiënte en klantgerichte logistieke werking. Je ondersteunt de General Manager bij de coördinatie van logistieke en administratieve processen en draagt actief bij aan de optimalisatie van de supply chain.
Jouw verantwoordelijkheden:
Je onderhoudt nauwe contacten met logistieke partners
Account Executive
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij zowel administratief als communicatief sterk? Dan is deze vacature als Account Executive bij een dynamische speler in Boom . Werknemers staan hier op de eerste plaats. Solliciteer meteen!
Hieronder een greep uit jouw takenpakket:
Je beheert klantendossiers van A tot Z
Je staat de klanten op een servicegerichte manier te woord
Je bent verantwoordelijk voor planning, kwaliteit en correcte rapporteringen
Je bent meester in de
Logistiek dossierbeheerder Import
Start People
Description
Voor onze klant, op locatie in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder Import .
Je behandelt importdossiers van A-Z;
Je maakt en controleert de nodige documenten, zoals de CMR’s etc;
Je behandelt alle douanegerelateerde zaken;
Je hebt contacten met verschillende partners, transporteurs, etc;
Je verwerkt de facturatiegegevens aan het einde van het proces;
...
Executive Management Assistant - bedrijfswagen
Select Human Resources NV
• Als Executive Management Assistant beheer je agenda’s en plan je afspraken proactief in;
• Je regelt interne en externe communicatie in Nederlands, Frans en Engels;
• Je organiseert vergaderingen en events, inclusief voorbereiding en notuleren;
• Je neemt het volledige reisbeheer op: vluchten, hotels en transport;
• Je zorgt voor administratieve opvolging zoals documentbeheer en facturatie;
• Je bent het aanspreekpunt voor interne en
Fleet Officer
Start People
Description
Voor onze klant gelegen in de Antwerpse Haven zijn we op zoek naar een enthousiaste collega die het wagenparkbeheer combineert met HR-ondersteuning. Binnen de rol van Fleet Officer ben je verantwoordelijk voor:
Beheer van het volledige wagenpark (bestellingen, leveringen, in- en uitdienstname).
Samenwerking met leasepartner voor contracten, schadedossiers, offertes...
Aanspreekpunt voor collega’s en externe
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een passie in mode en sterke administratieve skills? In de job van Administratief Bediende kom je in Mechelen terecht bij een dynamisch bedrijf in de modesector. Solliciteer meteen.
Als Administratief Bediende focus je op de Franse markt:
Je fungeert als aanspreekpunt voor partners, sales & het hoofdkantoor in Duitsland
Je geeft bestellingen in en volgt leveringen op
Je behandelt telefoons,
Supervisor Administratie & Veiligheid
Select Human Resources NV
Wat ga je doen als Supervisor Administratie & Veiligheid ?
Teamcoach: Je stuurt jouw team aan, motiveert hen en ondersteunt hun groei.
Procesoptimalisatie: Je detecteert verbeterkansen en voert efficiëntiewinsten door.
Veiligheidsbewaker: Je volgt veiligheids- en milieuregels actief op en creëert een veilige werkomgeving.
Coördinator & communicatieschakel: Je zorgt voor vlotte afstemming met collega’s en externe partners.
Logistiek dossierbeheerder export
Start People
Description
Voor onze klant, op locatie in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder export .
Je behandelt exportdossiers van A-Z;
Je organiseert voor- en natransport;
Je maakt en controleert de nodige documenten, zoals de CMR’s etc;
Je behandelt alle douanegerelateerde zaken;
Je hebt contacten met verschillende partners, transporteurs, etc;
Je neemt staalnames en werkt alles administratief
Dossierbeheerder verzekeringen - Lier
Select Human Resources NV
Select HR werkt als exclusieve selectiepartner samen met KBC Verzekeringen voor de rekrutering van nieuwe medewerkers binnen hun lokale agentschappen. In het kader van dit partnership voeren wij de volledige zoektocht naar geschikte kandidaten en publiceren wij deze vacatures in naam van KBC Verzekeringen:
Binnen ons kantoor heerst een sterke teamgeest en een focus op kwaliteit. Zo willen we een lange termijn partner zijn
HR Support Officer
Start People
Description
Opvolgen van tijdsregistratie en verwerken van verlof- en afwezigheidsaanvragen
Beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers
Aanspreekpunt zijn voor medewerkers bij vragen over o.a. loon, sociale documenten en HR-gerelateerde zaken
Onderhouden van contacten met externe partners zoals uitzendkantoren, sociaal secretariaat, arbeidsgeneeskundige dienst en verzekeringskantoren
Opvolgen en beheren van werkkledij en
HR Recruiter
Start People
Description
Je beheert het volledige rekruteringsproces: van het opstellen van vacatures en screenen van cv’s tot het inplannen en voeren van sollicitatiegesprekken en het onthaal van nieuwe medewerkers.
Je werkt rekruteringsacties uit (bv. contacten met scholen, deelname aan jobbeurzen) en blijft alert voor nieuwe trends en kanalen (social media, LinkedIn, TikTok,…).
Je wordt actief betrokken bij verbeteringsprocessen en HR-projecten.
Planner | affiniteit bouw | Zwijndrecht
selecthr.be
Opstellen, opvolgen en bijsturen van de planning voor personeel, machines en transport;
Administratieve verwerking van timesheets, werkbonnen en projectdocumentatie;
Ondersteunen van het projectteam met administratie, rapportages en analyses;
Communicatie met interne afdelingen en externe partners;
Correcte archivering en opvolging van dossiers en planningsgegevens;
Controleren van certificaten van arbeiders en
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare