Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans mouscronpour 'office manager'
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Zoek jij een nieuwe uitdaging waarin je administratie kan combineren met organiseren? Communiceer je vlot in het Frans en Engels? Dan is deze job als Management Assistant in Waregem iets voor jou! Solliciteer nu voor deze job!
Jouw taken als Management Assistant in Waregem omvatten:
Je ondersteunt de CFO bij het organiseren van vergaderingen, evenementen en afspraken, en zorgt voor een gestructureerde planning en
EHS Manager
Start People
Description
Ben jij een expert op het gebied van gezondheid, veiligheid en milieu? Wil je bijdragen aan het waarborgen van een veilige werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga jij doen?
Implementatie en administratie van de gezondheids-, veiligheids- en milieubeleid en -procedures om te voldoen aan de normen en eisen van de organisatie en wetgeving
Zorgen voor naleving van de geldende milieu-, gezondheid- en
Teamleader horeca
Glowi Jobs
Als teamleader horeca ben je verantwoordelijk voor vlot functioneren van horecagedeelte, daarbij heb je volgende taken :
- aansturen, coachen en motiveren van team
- personeelsplanning opstellen en verlofplanning opvolgen
- selectie van nieuwe medewerkers, flexi's en studenten
- netheid, service en klanten staan centraal
- met keukenteam brainstormen rond maandsuggesties
- iedere dag het operationele opvolgen
- administratieve taken, bestellingen
HR & Management Assistant - Horeca
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij klaar voor een veelzijdige rol waar HR en administratie samenkomen? Hou je van structuur, verantwoordelijkheid en vlot communiceren? Dan is deze job als HR & Management Assistant - Horeca in Wevelgem precies wat je zoekt. Solliciteer snel!
Jouw taken als HR & Management Assistant in Wevelgem omvatten:
Je bent het centrale aanspreekpunt voor het team en draagt actief bij aan een efficiënte personeelsplanning,
Logistiek Supervisor | vroege ploeg | €3800-€4600 bruto met bonus | Wevelgem
Select Human Resources NV
Als Logistiek Supervisor stuur je dagelijks je team aan en zorg je ervoor dat zowel de operationele als administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.
Wat ga je doen?
Leidinggeven aan een team van 5–20 medewerkers in logistiek en Pick Up & Delivery.
Motiveren, coachen en ontwikkelen van je teamleden.
Verbeteren van processen en oplossen van operationele knelpunten.
Toezien op veiligheid, milieu en naleving van regels.
Coördineren en
Assistent winkelmanager (supermarkt) - Regio Izegem
selecthr.be
Als (Assistent) Winkelmanager ben jij de motor achter een vlot draaiende winkel. Je combineert leidinggevende taken met operationeel werk en administratie.
Wat houdt jouw job in?
Leiding geven aan het team en zorgen voor een efficiënte werkverdeling.
Bestellingen plaatsen en opvolgen.
Administratieve taken uitvoeren en rapporteren aan de winkelverantwoordelijke.
Zelf meehelpen in de winkel waar nodig: aanvullen van rayons, kassawerk, orde en netheid.
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare