Nous avons trouvé pour vous: 154 jobs dans berchem antwerpenpour 'office manager'

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatorisch talent met oog voor structuur en efficiëntie? Zoek je een dynamische job waarin elke dag vol variatie zit? Als Office Manager in Hasselt , krijg je een boeiende en veelzijdige rol waarin je echt het verschil kunt maken. Interesse? Solliciteer nu! Hoe ziet jouw dag als Office Manager eruit?: Je zorgt voor het beheer en de opvolging van aanbestedingen, contracten en bestellingen.

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken? Voor deze groeiende organisatie in Lubbeek zoeken we een Office Manager! Een dynamische job waar je het verschil maakt. Klaar voor deze uitdaging? Solliciteer nu en versterk dit team! Je taken zijn divers en uitdagend, met veel ruimte voor eigen initiatief en groei. Als Office Manager zal je je bezighouden met: Administratie: van het

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Kan jij verschillende ballen omhoog houden en kijk jij uit naar een nieuwe job boordevol variatie? Als Office Manager in Mechelen speel je een cruciale rol in deze dynamische organisatie. Solliciteer meteen! Een greep uit jouw takenpakket: Je staat in voor het travel management en organiseert evenement Je werkt mee aan de onboarding van nieuwe collega's Je staat in voor de schadegevallen en volgt deze

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor. Daarnaast beheer je de agenda's van de accountmanagers en geeft ondersteuning waar nodig. Solliciteer snel voor deze job in Kapellen! Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit: Je verzorgt het onthaal en warm welkom van de klanten. Je staat hen te woord bij vragen, dit kan fysiek zijn via telefoon of via mail. Je bent verantwoordelijk voor de

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Als Office Manager in Herentals krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het team. In deze brede functie werk je aan de verbetering van de processen en neem je diverse verantwoordelijkheden op jou. Taken en Verantwoordelijkheden: Finance & Controlling : Je beheert de facturatie naar klanten en zorgt voor een helder overzicht van de uitgaven en kosten. Je draagt bij aan het verbeteren van ons financiële systeem. IT & Marketing

Office Manager

Synergie Belgium NV
Ben je een geboren peoplemanager met een commerciële drive ? Haal je energie uit het opbouwen en onderhouden van samenwerkingsverbanden? Ben je daarbovenop klaar voor een job waar je zowel operationeel als structureel aan de slag kunt? Dan is onze openstaande functie als office manager misschien wel iets voor jou. Als kantoorverantwoordelijke: Stuur je jouw team van 3 consulenten aan. Draag je actief bij aan klantenwerving en onderhandel je over de

Office manager

Synergie Belgium NV
Als office manager of kantoorverantwoordelijke voor Synergie Geel LA, ben je verantwoordelijk voor de de goede interne werking en de coaching van je team van 5 consultants. Jij zorgt - met een eigen flair en aanpak - voor een enthousiast team én tevreden klanten en uitzendkrachten in jouw regio. Dit alles bij een degelijk en tegelijk informeel uitzendkantoor, dat je de nodige ondersteuning, opleidingen, een goede verloning, 32 verlofdagen en een bedrijfswagen

Executive Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Solliciteer nu voor een uitdagende job als Executive Office Manager in Hasselt , waar je een sleutelrol speelt in het ondersteunen van het managementteam binnen een innovatieve, internationale organisatie in de life sciences sector! Hoe ziet jouw dag als Executive Office Manager in Hasselt eruit? Je beheert en coördineert de administratieve processen en biedt efficiënte ondersteuning aan

Junior Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een geboren organisator met een passie voor administratie? Als Junior Office Manager in Kortrijk zorg je voor een vlot verloop van de dagelijkse kantooractiviteiten. Solliciteer nu voor deze job! Wat zijn jouw taken als Junior Office manager in Kortrijk? Je biedt administratieve ondersteuning aan de projectontwikkelaars zoals het opvolgen van EPB dossiers, postinterventie,

Office Manager - Vastgoed

Bright Plus
Omschrijving: Ben je op zoek naar een veelzijdige job als Office Manager-Vastgoed? Solliciteer nu voor deze job in Gent en zet de volgende stap in je carrière! Jouw takenpakket als Office Manager ziet er als volgt uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en partners en verzorgt inkomende en uitgaande correspondentie. Je beheert de vastgoedcontracten, huurovereenkomsten en andere belangrijke

Office Coördinator - bedrijfswagen

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor structuur en planning? Wil je werken in een dynamische en stabiele omgeving waar kwaliteit voorop staat? Dan is deze functie van Office Coördinator in Geel misschien wel helemaal jouw ding? Takenpakket / verantwoordelijkheden: Onthaal van klanten op kantoor, telefonisch en per mail. Ondersteuning van de dagelijkse werkorganisatie. Organisatie en

Office manager legal

Select Human Resources NV
Jouw rol Reisplanning: Boeken en organiseren van (internationale) reizen voor managers. Administratie: Vlotte opvolging van juridische dossiers en correspondentie. Agendabeheer: Plannen en coördineren van vergaderingen en afspraken. Teamondersteuning: Beheren van office-taken en ad-hoc support bieden.

Nous sommes prêts pour vous!