Nous avons trouvé pour vous: 38 jobs dans vilvoordepour 'office manager m v'

Assistent-manager

Start People
Description Ben jij een gedreven en enthousiaste teamspeler met een passie voor retail ? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meehelpen om onze winkel tot een succes te maken? Dan is deze functie als Assistent-manager bij Louis Delhaize in Kessel-Lo iets

Office manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een digital-minded doener met ervaring in een high-level dienstenomgeving (advocatenkantoor, consultancy, Big Four…)? Wij zoeken een representatieve, energieke Office Manager die ons kantoor professioneel runt én actief mee projecten trekt

Paradigm - Project Management Officer

Paradigm
Paradigm is de instelling van openbaar nut die verantwoordelijk is voor de digitalisering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Wij ondersteunen onze klanten - de Brusselse openbare instellingen - in hun digitale transitie. Werken voor Paradigm betekent een reële impact hebben op het dagelijkse leven van de Brusselaars.

Program Management Officer - Energy

Huxley Associates Belgium
One of our clients in the energy sector is looking for a program manager officer (PMO) to work in close collaboration with the program and project managers. Responsibilities include Planning, preparing & following-up on internal and external stakeholder's meetings. Preparing meetings and/or communication materials Reporting and

Smals - Digital Solution Manager Office

Smals
Het RIZIV is een belangrijke speler in de sector van de sociale zekerheid, met een dubbele missie: iedereen toegang bieden tot betaalbare gezondheidszorg van hoge kwaliteit en een adequaat vervangingsinkomen bieden in geval van arbeidsongeschiktheid of moederschapsverlof/vaderschapsverlof. Als strategische

Project Consultant - Office Manager

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: Als Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende projecten (3-12 maanden) in regio Brussel. Met jouw vast contract maak je deel uit van het snelstgroeiende detacheringsteam van België. Solliciteer nu voor deze uitdagende job! In dit eerste

Project Consultant - Office Manager

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Description: En tant que Project Consultant, vous travaillerez dans différents secteurs sur différents projets (3-12 mois) dans la région de Bruxelles. Avec votre contrat à durée indéterminée, vous ferez partie de l'équipe de détachement qui connaît la plus forte croissance en Belgique. Postulez dès maintenant pour cet

Administrative support Budget management part time

Start People
Description Team/division description The Circular Economy & Energy Business function combines 2 new businesses divisions within Toyota Motor Europe, supporting future mobility, carbon neutrality and sustainability. The objective of the Circular Economy division is to minimise use of

Freelance Management Assistants / Office Managers

Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region. Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their

Verantwoordelijke kassa & onthaal Lier

Carrefour Belgium
Opdracht Als kassaverantwoordelijke sta je in voor de planning en coördinatie van de kassa en onthaal activiteiten, inclusief de kluis en het administratieve beheer. Je superviseert de financiële stromen en beheert het rooster van ons personeel. Je werkt ook nauw samen

teamleader productie

Select Human Resources NV
Ben jij een geboren leider met passie voor productie ? Werken in een 3-ploegenstelsel schrikt je niet af? Dan is dit jouw volgende takenpakket: Aansturen & coachen van een sterk productieteam Waken over veiligheid , kwaliteit én productiviteit Actief bijdragen aan 5S , EHS en

Warehouse Coördinator

Select Human Resources NV
Als Warehouse Coördinator zal je zowel administratief als operationeel bijstaan in verschillende dagelijkse processen. Een greep uit jouw takenpakket: Je ontvangt chauffeurs bij aanmelding; Je verwerkt orders en maakt de nodige cmr's op; Registratie en opvolging van orders in het

Nous sommes prêts pour vous!