Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs dans kluisbergenpour 'office manager m v'
Management assistant
Synergie
Help je graag projecten begeleiden?
Werk je graag administratief en ondersteunend?
Zie je jezelf als de rechterhand van de manager?
Lees dan zeker verder!
Als Project Manager fungeer je als de rechterhand van de Project Directeur en ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van diverse projecten,
Logistiek Verantwoordelijke
Synergie
Je neemt de goederen in ontvangst en plaatst deze correct in het magazijn.
De adminsitratieve afhandeling van deze goederen neem je ook tot je verantwoordelijkheden.
Je takenpakket bestaat uit 50% goederenontvangst / magazijnwerk en 50% administratieve opvolging.
Je beheert en organiseert de
Verantwoordelijke HR en Boekhouding
Synergie
Ben je op zoek naar een job vol variatie en verantwoordelijkheid? Wil je je administratieve talenten de vrije loop laten en werken in een warm bedrijf?
Solliciteer dan nu voor de functie van Verantwoordelijke HR en Boekhouding!
Een greep uit je toekomstig takenpakket
Freelance – Management Assistant
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als Management Assistant voor onze klant in Moeskroen . Gedurende enkele maanden ondersteun jij op 3/5-fulltime basis het management team.
Je komt terecht in een dynamisch Belgisch familiebedrijf waar handson en flexibiliteit centraal
Administratief bediende
Synergie
Je staat in voor de voorbereiding van laadorders in het ERP pakket, (SAP) en volgt de correcte afhandelingen op in het ERP-systeem (SAP) & TMS Software.
Je bent communicatief en helpt graag mensen verder aan een balie.
Je doet administratieve taken voor
Administratief Assistent(e)
Synergie
Als Administratief Assistent voor de ventilatoren afdeling zullen je taken zijn:
Het maken van offertes in de ERP management software voor klanten
Nauwkeurig invoeren van terugkerende klantenorders
Het opstellen van terugkerende orders met leveranciers en het
Administratief medewerker
Synergie
Ga je graag administratief aan de slag?
Ben je graag nauwkeurig ingesteld?
Werk je zowel graag in team als zelfstandig?
Lees dan zeker verder!
In het kader van de verdere groei van dit internationale bedrijf, willen zij hun order entry team versterken met een Assistent Order Entry. Na het doorlopen van je
Administratief medewerker
Synergie
Ga jij altijd nauwkeurig te werk? Heb je een passie voor administratieve taken en ben je ook nog eens goed in communiceren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Bij dit bedrijf ga je van start als administratief bediende projectadministratie. Hieronder vind je een greep uit je toekomstig takenpakket:
Zorgen dat de aangeleverde
Parttime assistent HR - boekhouder
Synergie
Als HR Assistent sta je in voor de administratieve ondersteuning van de personeelsdienst.
Je zet vacatures open en nodigt kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek, waarna je eventueel een proefdag organiseert.
Je maakt contracten en verlofplanningen op, in samenwerking met de Office
Sales Assistant - Thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Hou jij van een afwisselende job met veel interne en externe contacten? Voor deze job als Sales Assistant in Estaimpuis ben jij de spilfiguur tussen de klanten en de interne werking.
Solliciteer nu voor deze job als je klaar bent om dit team te versterken!
In je nieuwe rol als
Commercieel medewerker
Synergie
Je kent Carglass® ongetwijfeld als dé hersteller van allerhande autoruiten over heel België. Ter ondersteuning van de filialen in regio Kortrijk, Ieper en Roeselare, is Synergie op zoek naar een tijdelijke commercieel medewerker. Je ondersteunt de Branch Manager op commercieel en administratief vlak. Je bent
Recruiter
Synergie
Bij dit groeiende team hebben ze behoefte aan een ervaren HR-Recruiter met een vleugje marketingvaardigheden om hun expansie te ondersteunen.
In deze rol werk je zij aan zij met de HR-Manager en HR Officer, je vormt samen een dynamisch HR
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes