Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans herentalspour 'office coordinator'
Verantwoordelijke kassa & onthaal Lier
Carrefour Belgium
Opdracht
Als kassaverantwoordelijke sta je in voor de planning en coördinatie van de kassa en onthaal activiteiten, inclusief de kluis en het administratieve beheer. Je superviseert de financiële stromen en beheert het rooster van ons personeel. Je werkt ook nauw samen met je manager voor het algemeen beheer van de kassa-activiteiten.
Verantwoordelijkheidsgebied
Klanten centraal stellen door naar hen te luisteren, hen te
Commercieel administratief coördinator
Select Human Resources NV
Jouw verantwoordelijkheden als Commercieel administratief coördinator:
Je staat in voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van de commerciële teams. Dit omvat onder meer:
Opstellen en beheren van offertes, rapporten, FAQ’s en presentaties.
Samenvatten van klantenbezoeken en voorbereiden van verkoopdossiers.
Structureren van klantinformatie, aanmaken van verkoopdocumentatie en intern delen via platforms (zoals SharePoint).
Mee uitdenken
Teamlead HR Administratie Uitzendkrachten
Select Human Resources NV
Als Lead HR Administrator ben jij dé expert onder onze HR Administrators binnen Select HR. Je zorgt voor een correcte, uniforme en efficiënte loonadministratie in alle regio’s. Tegelijk ben je een aanspreekpunt voor complexe dossiers, procesverbeteraar en coach voor collega’s.
Jij slaat de brug tussen onze consultants, administratieve collega’s en het HR-beleid. Dankzij jouw expertise en communicatieve kracht bouw je mee aan een sterke administratieve werking
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een ervaren management assistant en een zelfstandige duizendpoot? Heb jij daarnaast interesse in het technische aspect? Dan is deze job als Management Assistant in Olen op jouw lijf geschreven!
Wat houdt het in?
Je ondersteunt de technisch bedrijfsleider en zorgt ervoor dat alles op wieltjes loopt, zowel administratief als organisatorisch. Je krijgt veel autonomie en werkt in een klein, hecht team.
Daarnaast bestaan
Management assistant
Select Human Resources NV
Wat ga je doen?
Als Management Assistant bied je administratieve en organisatorische ondersteuning aan verschillende interne diensten. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt. Je hebt een centrale rol in het ondersteunen van de technische en projectmatige werking, waarbij discretie, nauwkeurigheid en zelfstandigheid cruciaal zijn.
Je verantwoordelijkheden:
Je beheert de algemene administratie: postverwerking, klassement,
Logistiek Coördinator
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een geboren organisator? Zoek je een rol waarin je jouw communicatieve én administratieve talenten dagelijks kunt inzetten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!
Voor een mensgerichte, dynamische speler in de logistieke sector regio Turnhout, zijn wij op zoek naar een Logistiek Coördinator. Je komt terecht in een warme, no-nonsense werkomgeving waar initiatief, zelfstandigheid en betrokkenheid écht gewaardeerd worden.
Jij bent hét unieke
Service Coördinator
selecthr.be
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten bij vragen of interventieaanvragen
Je plant de interventies en onderhoudsbezoeken van de service engineers in en bewaakt de opvolging
Je neemt proactief contact op met klanten om jaarlijkse onderhoudsafspraken te plannen
Je ondersteunt de administratieve verwerking, zoals urenregistratie en facturatie
Teamleader vaste nacht (tijdelijk)
Start People
Description
Ondersteunen van de Productiemanager en Productiesupervisor bij dagelijkse operationele en administratieve taken.
Aansturen, motiveren en opvolgen van een team productiemedewerkers.
Bijdragen aan de opmaak en opvolging van de productieplanning, met aandacht voor een optimale personeelsbezetting.
Uitvoeren en beheren van de bijhorende productie-administratie (urenregistratie, aanwezigheden, rapportages, enz.).
Toezien op de
Management & HR Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een scherp oog voor detail en een hart voor mensen? Wil jij deel uitmaken van een warme organisatie die zich inzet voor mens en maatschappij? Dan is deze kans precies wat je zoekt!
Waarden als samenwerking, betrokkenheid en werkplezier zijn hun drijvende krachten. Daarom zijn ze op zoek naar een gedreven en communicatieve collega die ons team komt versterken met vlotte en nauwkeurige administratieve opvolging.
Jouw functie bestaat uit
Business Services Coordinator
Arcadius bv
Major international player in the life sciences industry, based in Beerse (hybrid role: 3 days onsite, 2 days remote)We’re on the lookout for an organized, resourceful, and enthusiastic individual to join our client as a Business Operations Support Specialist - English working language - office: Beerse - 1 year contract, start asap - hybrid role: 3 days onsite, 2 days remote
We’re on the lookout for an organized, resourceful, and enthusiastic individual to join our client as a
Administratief bediende met kennis Frans
Select Human Resources NV
Hoe ziet jouw takenpakket er uit?
Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van de Customer Service afdeling (B2C & B2B);
je verzorgt de dagelijkse communicatie met de klanten per mail en telefonisch;
je geeft de sales orders in en maakt/update de klantenfiches;
je zorgt voor de facturatie en de opvolging;
je ondersteunt de logistieke afdeling door de ingegeven orders af te werken en de verzendingsdocumenten op te maken,
Kwaliteitsmedewerker
Select Human Resources NV
Als KWALITEITSMEDEWERKER ben je de schakel tussen kwaliteitscontrole, aankoop en productie.
Je werkt nauw samen met de QA Manager én de purchase- en productiemanagers. Je combineert administratieve nauwkeurigheid met controles op de werkvloer.
Jouw verantwoordelijkheden:
Je beheert de ingangscontrole van aangekochte goederen (zoals gember, kurkuma, kruiden uit containertransport), inclusief administratie, analyseresultaten opvolgen, producten blokkeren
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare