Nous avons trouvé pour vous: 92 jobs dans ekeren antwerpenpour 'office assistant'
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Als Office Assistant ben jij het visitekaartje van de onderneming. Bied jij graag administratieve ondersteuning en geef je bezoekers graag een warm welkom? Solliciteer dan nu voor deze job als Office Assistant in Nevele.
Als Office Assistant heb je volgende verantwoordelijkheden:
Je onthaalt bezoekers op een professionele manier.
Je bent het aanspreekpunt
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij op zoek naar een nieuwe job waar jij je administratieve vaardigheden kan benutten? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een dynamisch bedrijf. Interessant? Solliciteer meteen.
Wat zit er in het takenpakket van een Office Assistant?
Je regelt de opstart of stopzetting van zelfstandige activiteiten;
Je voert wijzigingen door voor bestaande zelfstandigen en zorgt voor
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Als Office Assistant ben jij het visitekaartje van de organisatie. Je werkt gestructureerd en zorgt voor ondersteuning van klanten en collega’s. Krijg jij hiervan energie? Solliciteer dan snel voor deze job in Gent!
Een greep uit jouw takenpakket als Office Assistant:
Je verwelkomt klanten en behandelt inkomende telefonie en mails.
Je ondersteunt je collega's bij administratie en
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een dynamische en sterk groeiende onderneming zijn we op zoek naar een ondernemende en veelzijdige Office Assistant. Je komt terecht in een warme, mensgerichte organisatie waar vertrouwen, zelfstandigheid en initiatief centraal staan. Klinkt dit als jouw ideale werkplek? Lees dan zeker verder!
Als Office Assistant ben jij het eerste aanspreekpunt van de organisatie en zorg je voor een
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor klanten en een neus voor organisatie? Dan is deze job Office Assistant in Kortrijk misschien wel jouw volgende uitdaging! Solliciteer nu!
Wat mag je doen als Office Assistant?
1. Klantenservice & communicatie
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende vragen via mail of telefoon. Je helpt klanten, handelaars en partners verder
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Heb je een passie voor persoonlijk contact? Zoek je een uitdagende job als Office Assistant in Destelbergen? Je bent een manusje-van-alles, dus breng die administratieve en organisatorische kant in jezelf maar naar boven.
Enthousiast om mee te stappen in dit verhaal? Bring it on! Solliciteer nu!
Welke leuke taken neem jij als Office Assistant voor je rekening?
Als zonnetje in huis verwelkom
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij op zoek naar een gevarieerde job waar je jouw communicatieve skills kan inzetten? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een familiale organisatie. Interessant? Solliciteer vandaag!
Jouw takenpakket onder loep:
Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten;
Je beheert de agenda van de manager en verzorgt de reizen;
Je organiseert mee aan events, teambuildings, ...;
Je bent verantwoordelijk
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot en een echte positivo? Dan is de job als Office Assistant in Oostende misschien wel jouw droomjob. Interesse? Solliciteer snel!
Je bent verantwoordelijk voor het fysiek en telefonisch onthaal van bezoekers en klanten.
Je staat in voor het algemeen beheer van het gebouw en hebt daarvoor contact met schoonmaakfirma's en groenonderhoud.
Je ondersteunt marketing en de
Office Assistant Legal
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail? Zoek je een job in een warm, familiaal advocatenkantoor in Hasselt? Dan is deze functie als Office Assistant Legal iets voor jou!
Jouw taken als Office Assistant:
Als administratieve rechterhand van de advocaten zorg jij voor een vlotte werking van het kantoor:
Dictaten uitschrijven via een digitaal systeem.
Juridisch Office Assistant
Select Human Resources NV
Als Office Assistant ben je de spilfiguur binnen de juridische afdeling. Je ondersteunt een dynamisch team van juridische experts en draagt bij aan het vlot functioneren van de afdeling.
Reisplanning: Organiseren en boeken van reizen voor managers, vaak in complexe internationale contexten.
Administratieve ondersteuning: Zorgen voor een vlekkeloze administratieve opvolging van dossiers en correspondentie.
Agendabeheer:
Office Assistant - Deeltijds
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij iemand die nauwkeurigheid en een goede work-life balance belangrijk vindt?
Dan is deze functie als Office Assistant - Deeltijds bij een stabiel en groeiend bedrijf in Merksplas iets voor jou!
Je komt terecht in een brede administratieve rol met focus op klantgerichtheid en accuraatheid.
Dankzij je rustige en gestructureerde aanpak draag je maatschappelijk doel.
Hieronder delen we alvast graag een greep uit jouw
Back Office Assistant - bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je op zoek naar de combinatie van werkzekerheid en boeiende projecten? Wil je voortdurend bijleren en je netwerk uitbreiden? Dat kan! Wij bieden je deze boeiende formule aan via Outsourcing Solutions. We bieden je de mogelijkheid om je ervaring optimaal in te zetten en extra kennis en vaardigheden te verwerven.
De projecten zijn bij bedrijven in de regio Limburg en Kempen, die actief zijn binnen diverse sectoren, zowel KMO's als multinationals.
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare