Nous avons trouvé pour vous: 7 jobs dans diepenbeekpour 'office assistant marketing'

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor klanten en een neus voor organisatie? Dan is deze job Office Assistant in Kortrijk misschien wel jouw volgende uitdaging! Solliciteer nu! Wat mag je doen als Office Assistant? 1. Klantenservice & communicatie Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende vragen via mail of telefoon. Je helpt klanten, handelaars

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot en een echte positivo? Dan is de job als Office Assistant in Oostende misschien wel jouw droomjob. Interesse? Solliciteer snel! Je bent verantwoordelijk voor het fysiek en telefonisch onthaal van bezoekers en klanten. Je staat in voor het algemeen beheer van het gebouw en hebt daarvoor contact met schoonmaakfirma's en groenonderhoud. Je ondersteunt

Assistant Administratif

Bright Plus
Description: Es-tu sociable et doté(e) d’un bon sens de la communication ? Souhaites-tu rejoindre une entreprise dynamique qui valorise la croissance individuelle ? Alors ce poste d’employé administratif à Bruxelles est fait pour toi. Postule rapidement ! Quelles sont tes responsabilités en tant qu’employé administratif ? Tu gères les salles de réunion, le matériel de bureau et la base de données de contacts. Tu assures la mise à jour du

Executive Assistant

Bright Plus
Description: Are you a detail-oriented professional with a passion for precision and organization? Would you like to work in a dynamic international company? Then apply for this position as Executive Assistant ! You will be the personal assistant to the association’s Director General. Your responsibilities will include administrative support, prioritization of tasks and organisational skills Administrative & Diary

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor structuur, communicatie en ondersteuning op hoog niveau? In deze veelzijdige rol als Management Assistant ben jij de spilfiguur die ervoor zorgt dat alles achter de schermen vlot verloopt. Je combineert administratieve nauwkeurigheid met klantgerichtheid en taalvaardigheid , en je houdt van afwisseling in je werk. Jouw verantwoordelijkheden als Management

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben je nauwkeurig ingesteld en hou je ervan om je collega’s te ondersteunen op administratief vlak? Dan is deze job als Management Assistant in Gent misschien wel iets voor jou! Solliciteer dan snel! Jouw takenpakket: Je zorgt voor het agendabeheer van de collega's: afspraken met cliënten, zittingen, ... Niks ontsnapt aan jouw aandacht! Je verzorgt de dagelijkse communicatie met klanten over hun dossiers, dit zowel per mail

Freelance Management Assistant

Select Human Resources NV
Agendabeheer & Administratieve ondersteuning Je beheert de complexe agenda van de manager en plant afspraken en vergaderingen efficiënt in. Je bewaakt deadlines en belangrijke data en stemt deze af met betrokken interne stakeholders. Je ondersteunt ook de bredere teamplanning en vergaderstructuur. Je volgt budgetten op, zowel voor het kantoor als voor de afdeling, inclusief onkosten van de manager. Communicatie & Coördinatie Je fungeert als eerste

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare