Nous avons trouvé pour vous: 1683 jobs pour 'office'
Office Assistant (snelle opstart voor fijn tijdelijke opdracht)
Select Human Resources NV
Wat ga je doen?
Administratieve ondersteuning:
Verwerken en registreren van facturen
Invoeren van orders in het systeem
Administratieve taken ter ondersteuning van de service- en onderhoudsafdeling
Receptie & onthaal:
Beantwoorden en doorschakelen van telefonische oproepen
Verwelkomen van bezoekers en hen begeleiden naar de juiste contactpersoon
Beheren en verdelen van binnenkomende post
Procurement Officer Automotive
Select Human Resources NV
Hoe zal je dag eruit zien?
Je staat in voor onderhandelingen met leveranciers in samenspraak met de procurement manager.
Je zal projecten beheren (o.a. tenders) en het opvolgen en opmaken van rapporten.
Je staat in voor het uitwerken en implementeren van procedures en beheren, opvolgen en beperken van de daarmee gepaard gaande risico's.
Administratieve ondersteuning omtrent onboarding en risk management van leveranciers zit ook in je takenpakket.
Je zal telefonisch
Office manager legal
Select Human Resources NV
Jouw rol
Reisplanning: Boeken en organiseren van (internationale) reizen voor managers.
Administratie: Vlotte opvolging van juridische dossiers en correspondentie.
Agendabeheer: Plannen en coördineren van vergaderingen en afspraken.
Teamondersteuning: Beheren van office-taken en ad-hoc support bieden.
Administratief medewerker
selecthr.be
Voor een familiale onderneming actief in industriële reiniging zijn we op zoek naar een administratief bediende ter versterking van het team. In deze functie ondersteun je je collega’s bij de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken binnen projectmatige dossiers.
Als administratief bediende omvat je job volgende taken:
Ondersteunen van collega’s bij administratieve voorbereiding en opvolging van projecten.
Administratief onthaalbediende mooi loon!
selecthr.be
Als Administratief onthaalbediende zal je:
Aan de ingang staan waar werknemers en bezoekers zich aanmelden;
Bezoekers en nieuwe werknemers ontvangen en de benodigdheden regelen (badge, verwittigen juiste personen,...);
Allerlei administratieve taken uitvoeren (facturen inboeken, broodjes bestellen, tikkingen nakijken,...);
Taken opvangen van de HR afdeling
Administratief bediende op de boekhoudafdeling
Start People
Description
Ben jij een nauwkeurige en georganiseerde professional met een passie voor cijfers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onze klant is op zoek naar een administratief bediende om hun boekhoudteam te versterken. Als administratief bediende op de boekhoudafdeling ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken die bijdragen aan de efficiënte werking van hun financiële processen.
Operations Officer - BNP
Start People
Description
In het kader van uw function, zal u verantwoodelijke zijn van de volgende taken :
Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden.
Notuleren van vergaderingen, voorbereiden van ondersteunende documenten voor commissies en management.
Gegevens inboeken en invoeren in interne software.
Documenten beheren (scannen, archiveren, ...).
Company
Kom werken bij BNP Paribas, een
Allround Administratief Medewerker
Start People
Description
Als Allround Administratief Medewerker ben jij de spil van onze organisatie. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt aan de balie en ondersteunt diverse administratieve taken.
Wat zijn de verantwoordelijkheden?
Beheer van de balie en eerste aanspreekpunt voor bezoekers
Ondersteuning bij administratieve en HR-gerelateerde taken
Schrijven en redigeren van documenten en
Administratief medewerker
Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar!
Jouw takenpakket:
Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst
Aanvragen van diverse vergunningen
Beheren van administratieve mailbox
Voorbereiden van facturatie
Voorbereiden van loonverwerking
Opmaken van sociale documenten
Je staat klanten en medewerkers vlot
Commercieel administratief bediende
Synergie
Ben jij een echte teamplayer, sterk in administratie en coördinatie? Dan is de job als Service Operations Administrator zeker iets voor jou! Hieronder een greep uit het takenpakket:
Dagelijkse opvolging van herstellingen, terugbetalingen, omruilingen en kwaliteitsbevragingen dit in samenwerking met andere afdelingen.
Mails beantwoorden m.b.t. prijzen, reparatie statussen, mogelijke wijzingen en dergelijke.
Ondersteuning bieden bij het management binnen de servicesystemen
Tijdelijk Administratief Bediende
Synergie
Als tijdelijk administratief bediende in dit grote bedrijf ondersteun je de aftersales/service representatives in hun administratie.
De binnenkomende tickets worden door jou per mail doorgestuurd naar de juiste instantie.
Je leest en verwerkt de interventieverslagen.
Daarnaast help je met de opmaak en voorbereiding van de facturatie.
Administratief medewerker Transport
Synergie
Ben je administratief nauwkeurig?
Werk je graag binnen de afdeling transport?
Klantencontact schrikt jouw niet af?
Lees dan zeker verder! Als Administratief Medewerker zal je
Transportfacturen controleren.
Administratieve ondersteuning bieden aan de transportplanning.
Verwerken van de transportdocumenten.
Contacteren van klanten met betrekking van de levering van hun bestellingen en andere vragen.
Instaan voor het behandelen van
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare