Nous avons trouvé pour vous: 933 jobs pour 'office'

HR Payroll Officer

Select Human Resources NV
Jouw impact als HR Payroll Officer Als Payroll-expert zorg jij samen met je team voor een feilloze loonverwerking en personeelsadministratie. Maar jouw rol gaat verder dan cijfers: jij bent ook een luisterend oor, een probleemoplosser en een betrouwbare partner voor je collega's.  Wat je concreet doet: Je verwerkt lonen en personeelsdossiers van A tot Z via E-blox Payroll. Je beheert het tijdsregistratiesysteem Protime. Je stelt arbeidsovereenkomsten op en

Junior Payroll Officer

Select Human Resources NV
Als (junior) Payroll Officer heb je volgende verantwoordelijkheden: Je bent samen met je HR-collega's verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de personeelsdossiers van zowel arbeiders als bedienden Je staat in voor het voorbereiden, verwerken, controleren en analyseren van de maandelijkse salarisgegevens Je staat in voor het administratieve beheer van sociale documenten en extralegale voordelen Je onderhoudt contacten met het sociaal secretariaat Je

Loketbediende 2 ploegen Kallo

Select Human Resources NV
Aanspreekpunt voor inkomende en uitgaande vrachtwagenchauffeurs Controleren van nummerplaten, douanedocumenten en afvulorders Uitvoeren van kwaliteitscontroles en stockvullingen Administratieve verwerking van het logistieke proces Communicatie tussen chauffeurs en interne afdelingen Oplossen van problemen en beantwoorden van klantvragen

Commercieel Administratief Medewerker NL/ENG

selecthr.be
Wat ga je doen? Je ondersteunt één of meerdere accountmanagers in hun dagelijkse werking. Je stelt prijslijsten en assortimentslijsten op en communiceert deze naar klanten. Je verwerkt bestellingen en volgt ze actief op: je houdt klanten op de hoogte bij wijzigingen. Je bereidt klantbezoeken voor en verzamelt daarvoor alle relevante gegevens. Je analyseert verkoopcijfers en vergelijkt marktprijzen. Je behandelt klantenklachten administratief en neemt

Administratief medewerker carrosserie

selecthr.be
Jouw verantwoordelijkheden Klanten onthalen en schadedossiers opstarten; Werkorders opmaken volgens binnenkomende vragen; Dossiers administratief opvolgen en bijwerken; Vervangwagens plannen en toewijzen; Offertes en bestekken opmaken via Informex; Onderdelen bestellen in overleg met werkplaatsverantwoordelijke; Facturatie verwerken bij dossierafsluiting; Nauw samenwerken met

Back Officer

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij die kandidaat die zich onderscheidt met het afleveren van een uitmuntende administratie en professionele service ? Omschrijf jij jezelf als communicatief en dynamisch ? Solliciteer dan op de vacature van Back Officer in Beringen. Niet alleen de aantrekkelijke jobinhoud maar ook de hechte bedrijfssfeer en mooie voorwaarden zullen jou weten te overtuigen. Een greep uit jouw veelzijdige takenpakket als Back Officer :

Administratief Medewerker - Tijdelijk

Bright Plus
Omschrijving: Door de stabiele groei van deze KMO gaan zij op zoek naar tijdelijke versterking als administratief medewerker. Hoe ziet jouw dag eruit als administratief bediende Je ondersteunt administratief bij het project rond uniforme verpakking en labels Je ontwerpt labels voor de klanten Je vraagt de nodige documentatie aan en implementeert deze in het systeem Je werkt actief mensen met adfeling als sales, productie en

Administratief Medewerker Logistiek

Bright Plus
Omschrijving: Ben je administratief sterk en heb je graag voldoende variatie in je job? Solliciteer dan op deze vacature als Administratief Medewerker Logistiek in Brugge! Je start op interimbasis met kans op vast contract. Welke taken zal jij uitvoeren? Je verwerkt de bestellingen in het ERP-systeem en volgt deze nauwgezet op. Je coördineert de ladingen en lossingen van de vrachtwagens, samen met het magazijn en transport. Je stelt de logistieke

Office Assistant Marketing

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij zowel creatief als administratief? Zoek je een dynamische job waarin elke dag vol variatie zit? Als Office Assistant Marketing in Hasselt , krijg je een uitdagende en afwisselende job waarin jouw bijdrage echt het verschil maakt. Interesse? Solliciteer nu! Hoe ziet jouw dag als Office Assistant Marketing eruit? Je werkt nauw samen met de Marketing Manager bij het uitwerken van commerciële marketing acties zoals folders, banners,

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Sta je te springen om aan de slag te gaan in een internationale omgeving? Kan je uitpakken met je administratieve skills? Jij bent de Administratief Medewerker waar deze organisatie in Kortrijk naar zoekt! Solliciteer vandaag nog! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Je bent het aanspreekpunt en onderhoudt contacten met de klanten. Je staat in voor de administratieve opvolging en ondersteuning van de octrooidossiers. Ook

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben je sterk in administratie en op zoek naar 'n nieuwe uitdaging in Kruisem? Dan is deze job iets voor jou! Wat kan je verwachten als Administratief Bediende bij deze familiale werkomgeving? Je staat in voor de voorbereiding en inboeken van aankoopfacturen. Je maakt verkoopfacturen op. Je zet de betalingen klaar in het systeem. Je houdt klanten- en leveranciersgegevens up-to-date. Profiel Wie zoeken wij voor deze job

Office manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een digital-minded doener met ervaring in een high-level dienstenomgeving (advocatenkantoor, consultancy, Big Four…)? Wij zoeken een representatieve, energieke Office Manager die ons kantoor professioneel runt én actief mee projecten trekt (digitalisering, CRM, AI, website, …).Interesse in deze vacature in Diegem? Solliciteer dan nu! Wat je doet: Kantoorbeheer & ontvangst klanten; Projecten coördineren & digitalisering trekken;

Nous sommes prêts pour vous!