Nous avons trouvé pour vous: 1683 jobs pour 'office'

Office Assistant (snelle opstart voor fijn tijdelijke opdracht)

Select Human Resources NV
Wat ga je doen? Administratieve ondersteuning: Verwerken en registreren van facturen Invoeren van orders in het systeem Administratieve taken ter ondersteuning van de service- en onderhoudsafdeling Receptie & onthaal: Beantwoorden en doorschakelen van telefonische oproepen Verwelkomen van bezoekers en hen begeleiden naar de juiste contactpersoon Beheren en verdelen van binnenkomende post

Procurement Officer Automotive

Select Human Resources NV
Hoe zal je dag eruit zien? Je staat in voor onderhandelingen met leveranciers in samenspraak met de procurement manager. Je zal projecten beheren (o.a. tenders) en het opvolgen en opmaken van rapporten. Je staat in voor het uitwerken en implementeren van procedures en beheren, opvolgen en beperken van de daarmee gepaard gaande risico's. Administratieve ondersteuning omtrent onboarding en risk management van leveranciers zit ook in je takenpakket. Je zal telefonisch

Office manager legal

Select Human Resources NV
Jouw rol Reisplanning: Boeken en organiseren van (internationale) reizen voor managers. Administratie: Vlotte opvolging van juridische dossiers en correspondentie. Agendabeheer: Plannen en coördineren van vergaderingen en afspraken. Teamondersteuning: Beheren van office-taken en ad-hoc support bieden.

Administratief medewerker

selecthr.be
Voor een familiale onderneming actief in industriële reiniging zijn we op zoek naar een administratief bediende ter versterking van het team. In deze functie ondersteun je je collega’s bij de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken binnen projectmatige dossiers. Als administratief bediende omvat je job volgende taken: Ondersteunen van collega’s bij administratieve voorbereiding en opvolging van projecten.

Administratief onthaalbediende mooi loon!

selecthr.be
Als Administratief onthaalbediende zal je: Aan de ingang staan waar werknemers en bezoekers zich aanmelden; Bezoekers en nieuwe werknemers ontvangen en de benodigdheden regelen (badge, verwittigen juiste personen,...); Allerlei administratieve taken uitvoeren (facturen inboeken, broodjes bestellen, tikkingen nakijken,...); Taken opvangen van de HR afdeling

Administratief bediende op de boekhoudafdeling

Start People
Description Ben jij een nauwkeurige en georganiseerde professional met een passie voor cijfers? Dan zijn wij op zoek naar jou! Onze klant is op zoek naar een administratief bediende om hun boekhoudteam te versterken. Als administratief bediende op de boekhoudafdeling ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken die bijdragen aan de efficiënte werking van hun financiële processen.

Operations Officer - BNP

Start People
Description In het kader van uw function, zal u verantwoodelijke zijn van de volgende taken : Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden. Notuleren van vergaderingen, voorbereiden van ondersteunende documenten voor commissies en management. Gegevens inboeken en invoeren in interne software. Documenten beheren (scannen, archiveren, ...). Company Kom werken bij BNP Paribas, een

Allround Administratief Medewerker

Start People
Description Als Allround Administratief Medewerker ben jij de spil van onze organisatie. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt aan de balie en ondersteunt diverse administratieve taken. Wat zijn de verantwoordelijkheden? Beheer van de balie en eerste aanspreekpunt voor bezoekers Ondersteuning bij administratieve en HR-gerelateerde taken Schrijven en redigeren van documenten en

Administratief medewerker

Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar! Jouw takenpakket: Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst Aanvragen van diverse vergunningen Beheren van administratieve mailbox Voorbereiden van facturatie Voorbereiden van loonverwerking Opmaken van sociale documenten Je staat klanten en medewerkers vlot

Commercieel administratief bediende

Synergie
Ben jij een echte teamplayer, sterk in administratie en coördinatie? Dan is de job als Service Operations Administrator zeker iets voor jou! Hieronder een greep uit het takenpakket: Dagelijkse opvolging van herstellingen, terugbetalingen, omruilingen en kwaliteitsbevragingen dit in samenwerking met andere afdelingen. Mails beantwoorden m.b.t. prijzen, reparatie statussen, mogelijke wijzingen en dergelijke. Ondersteuning bieden bij het management binnen de servicesystemen

Tijdelijk Administratief Bediende

Synergie
Als tijdelijk administratief bediende in dit grote bedrijf ondersteun je de aftersales/service representatives in hun administratie. De binnenkomende tickets worden door jou per mail doorgestuurd naar de juiste instantie. Je leest en verwerkt de interventieverslagen. Daarnaast help je met de opmaak en voorbereiding van de facturatie.

Administratief medewerker Transport

Synergie
Ben je administratief nauwkeurig? Werk je graag binnen de afdeling transport? Klantencontact schrikt jouw niet af? Lees dan zeker verder! Als Administratief Medewerker zal je Transportfacturen controleren. Administratieve ondersteuning bieden aan de transportplanning. Verwerken van de transportdocumenten. Contacteren van klanten met betrekking van de levering van hun bestellingen en andere vragen. Instaan voor het behandelen van

Nous sommes prêts pour vous!