Nous avons trouvé pour vous: 804 jobs pour 'office'
Reception Officer - Telefonist
Start People
Description
Onze klant in Antwerpen is op zoek naar een Reception Officer.
Je hebt dagelijks telefonie met klanten.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over herstellingen van wagens.
Je plant afspraken nauwkeurig in de agenda van de werkplaats.
Jij beheert de administratieve taken rond schadebeheer.
Jij beheert alle telefonische communicatie en schakelt oproepen door naar andere collega's.
Administratief bediende
Start People
Description
Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en werk je graag met computers? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor het correct en tijdig invoeren van klantorders in ons systeem. Je speelt een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van onze orderverwerking en draagt bij aan een tevreden klant.
Wat ga je doen?
Invoeren van binnenkomende orders in het systeem
Controleren van gegevens op
Allround administratief bediende
Start People
Description
Als administratieve spil van het bedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten, techniekers en collega’s. Je beheert de algemene mailbox, behandelt inkomende telefoons en registreert alles nauwkeurig in het interne computersysteem. Je zorgt ervoor dat informatie vlot doorstroomt naar de juiste personen en dat de planning van de techniekers efficiënt verloopt.
Jouw takenpakket omvat onder andere:
Beantwoorden van
Administratief logistiek bediende
Start People
Description
Onze klant is op zoek naar een Loketbediende voor hun vestiging in Antwerpen. Ben jij mondig en sta je graag anderen te woord? Ben je daarnaast administratief- en taalvaardig? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken.
Het loket is jouw verantwoordelijkheid en je hebt dagelijks contact met chauffeurs;
Je maakt transport rapporten (los/laad, weegnota's) op en upload het systeem dagelijks;
Je hebt dagelijks contact
Logistiek Administratief Bediende
Start People
Description
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Zoek je een afwisselende job waarin je écht het verschil maakt? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven! Voor onze klant zijn we op zoek naar een Polyvalent Administratief Bediende binnen de afdeling transportplanning .
Jouw takenpakket bestaat uit:
Verwerken en opvolgen van orders.
Beheren van de mailbox en communiceren
Administratief Bediende - tijdelijke opdracht
Start People
Description
Onze klant in Zwijndrecht is op zoek naar een Administratief bediende. Bekijk hieronder het takenpakket:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten via telefoon en e-mail.
Je analyseert klantbehoeften en stelt commerciële oplossingen voor.
Je doet aan upselling en cross-selling.
Je stelt contracten op.
Je denkt mee na over het verbeteren van de dienstverlening.
Klantgerichtheid staat voorop.
HR Officer
Start People
Description
Ben jij geïnteresseerd in een job als HR Officer en ben je op zoek naar een toffe uitdaging in een internationale setting? Dan hebben wij de kans van je leven!
Jouw takenpakket:
Administratieve ondersteuning aan de HR Business Partner;
Je verleent operationele steun in HR projecten;
Eerste screenings van mogelijke kandidaten;
Opvolgen van het tijdsregistratiesysteem;
Regulatory Compliance Officer
Start People
Description
Voor onze klant in Ieper, actief binnen de biochemische sector, zijn we op zoek naar een Regulatory Compliance Officer.
Wil jij graag werken in een bedrijf met internationaal bereik en ambitieuze groeiplannen? Lees dan zeker verder!
Binnen deze functie, op het snijvlak van Quality, R&D en wetgeving, zal je – na een interne opleiding – instaan voor volgende taken:
Correct opstellen van technische documenten en
HR & Payroll Officer
Start People
Description
Onze klant, één van de grootste producenten van deursets (binnendeuren en kozijnen) in Europa, is op zoek naar een gepassioneerde HR & Payroll Officer. Met 250 enthousiaste medewerkers, verdeeld over België en Nederland, blijft onze klant groeien en innoveren. Om deze continue groei te ondersteunen, zoeken wij een gedreven professional om ons HR-team te versterken.
Ben jij iemand die graag juridische vraagstukken
Maritiem Loketbediende
Start People
Description
Voor een aantal klanten, gelegen in de Antwerpse Haven (linkeroever) zijn wij op zoek naar een Maritiem Loketbediende .
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Het ontvangen van chauffeurs.
Het opzoeken van de juiste orders.
Het voorbereiden en controleren van documenten/CMR's.
Het opvolgen van het laden en lossen.
Het opvolgen van de stock en contact onderhouden met het magazijn.
Het onderhouden van contact
Administratief logistiek bediende
Start People
Description
Voor een aantal van onze klanten, gelegen in de Antwerpse Haven zoeken wij een Administratief Logistiek Bediende .
Volgende zaken behoren tot jouw takenpakket:
Verwerken en opvolgen van bestellingen en leveringen in het systeem.
Facturatie en controle van logistieke kosten.
Opvolgen van voorraadbeheer en aanvullen van stocklijsten.
Opstellen van rapporten en analyseren van logistieke gegevens.
Service Officer
Start People
Description
Voor onze klant, een grote speler in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Service Officer te Mechelen. Ben jij een klantgerichte service officer met een passie voor automotive? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen?
Het verwerken van online afspraken en voorbereiding
Opvolgen van facturen voor de door ons geleverde diensten
Voorbereiden van dossiers inzake onderhoudsverkzaamheden
Telefonisch contact
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare