Nous avons trouvé pour vous: 18 jobs dans bornempour 'management assistant'
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Haal jij energie uit het ondersteunen van anderen? Ben jij hands on, nauwkeurig en neem je graag initiatief? Dan is deze job zeker iets voor jou! Solliciteer snel voor de functie van Management Assistant!
Als Management Assistant ben je dagelijks verantwoordelijk voor volgend takenpakket:
Je staat in voor de opvolging en opmaak van dossiers, contracten en facturen;
Je regelt de organisatie van de
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Neem deze job op als een enthousiaste en gedreven Management Assistant om jouw verantwoordelijke binnen jouw serviceafdeling te ondersteunen. Dit doe je door een uitgebreid pakket aan administratieve verantwoordelijkheden op te nemen.
Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit:
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van kwaliteits- en risicoprocessen
Je beheert de agenda’s van jouw afdeling.
Je bent
Management Assistant in KMO-omgeving
Bright Plus
Omschrijving:
Als Management Assistant in Wijnegem ben je verantwoordelijk voor het organisatorisch en administratief ondersteunen van het management. Samen met je 2 administratieve collega's.
Je beheert de elektronische agenda en het travel management.
Door jouw sterke administratieve skills kan je veel informatie verwerken en digitaliseren. Je wordt betrokken in diverse IT-projecten en volgt de vooruitgang mee op.
Je
Management Assistant - kennis Duits
Bright Plus
Omschrijving:
Als Management Assistant sta je in voor het volledige reilen en zeilen op kantoor en streef je ernaar om de manager zoveel mogelijk te ontzorgen. Naast administratieve taken, neem je ook een aantal HR en analytischere taken voor je rekening:
Je staat in voor het agendabeer.
Je houdt de personeelsdossiers up to date en je volgt het nodige op.
Je verwerkt de lonen in de tool van Securex.
Je stelt arbeidscontracten op,
Medical Management Assistant - 4 dagen per week
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij administratief sterk en heb je werkervaring in de medische sector? Lees dan zeker verder! Als Office Assistant ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal en administratieve taken.
Je zal werken vanuit twee vestigingen in Wilrijk en Antwerpen.
Het gaat om een 4/5de tewerkstelling van 32u/week. Je werkweek bestaat uit 4 dagen, de vrije dagen worden onderling besproken met het team.
Hieronder een greep uit jouw
Management Assistant met sterke IT Skills
Bright Plus
Omschrijving:
In deze rol als management assistant ondersteun je de bevoegde director en zijn team. Het gaat om een gevarieerd takenpakket met ruimte voor initiatief.
Je bent de spil tussen de afdeling en andere departementen van de organisatie.
Je hebt contacten met leveranciers en externe partners.
Je doet het agendabeheer voor de leidinggevende. Je plant meetings en zorgt voor een goede organisatie en opvolging.
Je beheert mee de mailbox.
Je
Assistant Manager Operations
Synergie
Ben jij organisatorisch sterk en een echte initiatiefnemer? Dan zijn wij op zoek naar jou als Assistant Manager Operations!
Onderstaand jouw takenpakket:
Verantwoordelijk voor ondersteunende administratief-bestuurlijke taken.
Je vormt het aanspreekpunt en expert binnen het departement voor operationele processen.
Nauwe samenwerking met andere afdelingen.
Na het uitvoeren van analyses en rapporteringen, ook voorstellen formuleren voor procesverbeteringen.
Assistant Teamleader Assembly
Aertssen
Als assistent teamleader kom je terecht in onze gloednieuwe vestiging in Verrebroek. Je stuurt je team aan en samen zorg je ervoor dat de graafarmen op de kranen worden gemonteerd.
Je bent verantwoordelijk voor:
Het behalen van de opgestelde targets.
Het goede voorbeeld geven aan anderen.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor problemen op de werkvloer.
Het garanderen van de toevoer van werk, je komt de aantallen i.f.v. de dagplanning.
Assistant Teamleader Assembly
Aertssen
Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van een team van techniekers.
Je volgt de evaluatiegesprekken op.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor problemen op de werkvloer.
Je geeft het goede voorbeeld aan anderen en neemt je verantwoordelijkheid.
Je garandeert de toevoer van werk, je komt de aantallen na i.f.v. de dagplanning.
Je staat in voor het nazicht en herstellingen aan machines die voor klanten in opslag staan .
Je analyseert storingen, zorgt
Management en Personal Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
In deze job als Management/Personal Assistant kom je terecht in een dynamische en leuke omgeving , waar je je steentje kan bijdragen! Het bedrijf zelf is actief in de bouwsector maar heeft voornamelijk zijn stempel gedrukt door dit op een duurzame en groene manier aan te pakken. Hierdoor willen ze graag hun markt en projecten uitbreiden.
Kijk jij er naar uit om bij te dragen aan de groei van dit mooie bedrijf?
Als
Assistant Store manager
Synergie
Als rechterhand van de Storemanager geef je leiding aan een team van verkoopmedewerkers
Je organiseert het werk in de winkel vlot en doeltreffend en staat in voor de dagelijkse werkverdeling
je bent een voorbeeld voor je medewerkers en motiveert hen dagelijks tot het leveren van een uitstekende klantenservice
Assistent manager stockbeheer | Supermarkt
Carrefour Belgium
Opdracht
De Assistant Manager Stockbeheer verzekert dat alle goederen die langs de receptie binnenkomen worden gecontroleerd op vlak van kwantiteit, kwaliteit en administratie. Hij/zij staat ook in voor de terugzending van goederen naar de depots en leveranciers. Hij/zij stelt de in de winkel te behandelen goederen ter beschikking van het front office team. In deze functie rapporteer je aan de Back Office manager.
Verantwoordelijkheidsgebied
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes