Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans puurspour 'hr payroll officer'
HR Payroll Officer
Select Human Resources NV
Je staat in voor een correcte uitvoering van de payroll en alle administratie die hieraan voorafgaat.
Je beheert de personeelsdossiers.
Je bent het aanspreekpunt voor personeel en management inzake sociale wetgeving, loons- en arbeidsvoorwaarden.
Je bent de vaste contactpersoon voor de externe leveranciers (Securex, Edenred,…).
Je werkt actief mee aan diverse projecten om enerzijds de dienstverlening en processen steeds te optimaliseren en anderzijds de
HR Officer met expertise payroll
selecthr.be
Als HR Officer sta je in voor volgende taken:
Je beheert het tijdsregistratiesysteem en je denkt actief mee in optimalisaties.
Je staat in voor de correcte loonverwerking van de medewerkers.
Je fungeert als aanspreekpunt voor de medewerkers inzake HR topics zoals sociale wetgeving, afwezigheden, loon, overuren, ...)
Je staat in voor de personeelsadministratie.
Je verzorgt het onthaal van de nieuwe medewerkers.
Je staat in contact met
Payroll Medewerker
selecthr.be
Ben jij gebeten door sociale wetgeving en administratieve processen? Heb je ervaring in payroll én interesse in de transportsector? Dan is deze functie als HR & Payroll Officer bij onze klant in regio Antwerpen (2040) misschien wel jouw volgende uitdaging!
Functieomschrijving
Als HR & Payroll Officer kom je terecht in het HR-team van de transportdivisie. In
Payroll Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een passie voor HR en op zoek naar een job in Lier ? Als Payroll Officer kom je terecht in een dynamische omgeving en hecht HR-team. Iets voor jou? Solliciteer meteen!
Jouw verantwoordelijkheden als Payroll Officer onder de loep:
Je ondersteunt bij de payroll van alle arbeiders en bedienden
Je bezorgt werknemers de juiste informatie over de loon-
Payroll Medewerker
selecthr.be
Ben jij nauwkeurig, discreet en krijg je energie van een veelzijdige administratieve HR-rol in een productieomgeving? Voor onze klant zijn we op zoek naar een HR Payroll & Administration Officer die mee instaat voor een correcte loonverwerking en vlotte personeelsadministratie.
Als HR Payroll & Administration Officer omvat je job volgende taken:
Je staat in voor de volledige
Payroll en administratie
selecthr.be
Ben jij nauwkeurig, discreet en krijg je energie van een veelzijdige administratieve HR-rol in een productieomgeving? Voor onze klant in Kallo zijn we op zoek naar een HR Payroll & Administration Officer die mee instaat voor een correcte loonverwerking en vlotte personeelsadministratie.
Als HR Payroll & Administration Officer omvat je job volgende taken:
Je staat in voor de
Payroll Officer
Start People
Description
Je verzorgt maandelijks, samen met het HR-Team, de payroll van alle bedienden en arbeiders.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen, met name rond sociale wetgeving en loon- en personeelsadministratie.
Je fungeert als back-up voor je collega’s binnen de Belgische HR-Hub op deze taken.
Je ontwikkelt een HR-specialisatie waarin je de lead neemt over de drie vestigingen
Junior Payroll Officer
Select Human Resources NV
Als (junior) Payroll Officer heb je volgende verantwoordelijkheden:
Je bent samen met je HR-collega's verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de personeelsdossiers van zowel arbeiders als bedienden
Je staat in voor het voorbereiden, verwerken, controleren en analyseren van de maandelijkse salarisgegevens
Je staat in voor het administratieve beheer van sociale documenten en extralegale voordelen
Je onderhoudt contacten met het sociaal
Payroll Officer
selecthr.be
Jouw rol:
Als Payroll Specialist ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking van A tot Z. Je bent de spilfiguur tussen HR, planning en medewerkers, en draagt bij aan het optimaliseren van payrollprocessen binnen een moderne HR-context. Concreet betekent dit:
Zelfstandig beheren van de payroll voor één of meerdere entiteiten binnen België.
Fungeren als aanspreekpunt voor collega's en leidinggevenden
HR Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Beschik jij over ervaring binnen HR en ben je op zoek naar een dynamische werkgever? In de job van HR Officer in Mechelen beheer je een allround takenpakket binnen rekrutering, HR-administratie en payroll. Solliciteer meteen!
Jouw veelzijdig takenpakket als HR Officer onder de loep:
Je staat in voor het uitschrijven en publiceren van vacatures
Door jouw
FREELANCE PAYROLL OFFICER
Select Human Resources NV
Als Freelance Payroll Officer sta je onder andere in voor volgende taken :
Correct verwerken en beheren van de loonberekening , analyse van payroll processen & uitschrijven van procedures, beantwoorden van payroll vragen enzovoort.
Payroll voor zowel arbeiders als bediendes.
Controles in Eblox
Loonadministratie en personeelsadministratie
HR officer
Select Human Resources NV
Als HR Officer ben je een spilfiguur in de dagelijkse werking van het HR-departement. Je ondersteunt het team in de Benelux, Finland, UK en Middle East, met een focus op rekrutering, administratie en payroll. Je werkt nauw samen met de HR Manager en collega’s binnen het internationale HR-team.
Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:
Rekrutering : ondersteunen bij het publiceren van
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare