Nous avons trouvé pour vous: 76 jobs pour 'hotel'
Loketbediende Kallo met wisselende daguren
Select Human Resources NV
Als Loketbediende sta je in voor volgende zaken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs
Je verwerkt de CMR's en orders en helpt de chauffeurs verder
Je voorziet het nodige papierwerk bij vertrek van de chauffeurs
Je staat voor een juiste dienstverlening naar collega's en klanten
Je werkt in een vroege en late dagshift: van 7.30u-15.30u en van 10-18.30u
Baliemedewerker (verkoop en magazijn)
Select Human Resources NV
Als Baliemedewerker ontvang je samen met je collega’s klanten aan de toonbank.
Je takenpakket is heel divers:
Je adviseert hen over de producten en registreert bestellingen.
Je staat ook in voor het aanvullen van de rekken, controleren van leveringen en het netjes houden van het magazijn.
Je vult gegevens aan in het computersysteem SAP (nieuwe versie in opstart)
Je werkt in een klein en hecht team.
Onderling maken jullie een planning en
Administratief medewerker onthaal en polisbeheer
Select Human Resources NV
Als polisbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel aan het onthaal als telefonisch of via mail. Je helpt hen met hun vragen over hun verzekeringen en zorgt voor een vlotte en correcte administratie.
Jouw taken:
Klanten vriendelijk ontvangen en verder helpen met hun vragen, je staat ook mee in voor het onthaal;
Groene kaarten en polisdocumenten opmaken en versturen;
Aanpassingen aan polissen doorvoeren
Loketbediende
selecthr.be
Als Loketbediende sta je in voor volgende zaken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs;
Je verwerkt de CMR's en orders en helpt de chauffeurs verder;
Je voorziet het nodige papierwerk bij vertrek van de chauffeurs;
Je staat voor een juiste dienstverlening naar collega's en klanten;
Je kan werken in drie ploegen:
Vroege shift (6u – 14u)
Dag shift (8u – 16u)
Late shift (14u – 22u)
Loketbediende
selecthr.be
Als Loketbediende sta je in voor volgende zaken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs;
Je verwerkt de CMR's en orders en helpt de chauffeurs verder;
Je voorziet het nodige papierwerk bij vertrek van de chauffeurs;
Je staat voor een juiste dienstverlening naar collega's en klanten.
Office assistant - receptie
Bright Plus
Omschrijving:
Voor onze klant in de regio van Hasselt zoeken wij voor een openstaande vacature een Office assistant - receptie. Wil jij graag het gezicht zijn van een gevestigde waarde en gerenommeerd bedrijf? Is jouw passie klanten, leveranciers en bezoekers onthalen in meerdere talen? En daarnaast ben jij een krak in organisatie en administratie? Dan ben jij de geknipte Office assistant - receptie voor onze klant te Hasselt!
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je begint
Loketbediende
Start People
Description
Geeft de maritieme sector jouw kriebels en ben je daarnaast ook iemand die graag midden in de Antwerpse haven werkt? Sta jij stevig in je schoenen en is een 9 to 5 job niks voor jou? Dan ben jij de loketbediende die we zoeken!
Jouw taken:
Ontvangen van chauffeurs aan het loket.
Controleren en opmaken van documenten (CMR's, laad -en losorders,...).
Opmaken van werkbonnen.
Administratieve verwerking van orders.
Onthaal Medewerker - deeltijds
Bright Plus
Omschrijving:
In deze tijdelijk functie van september tot februari als Onthaal Medewerker ben jij het gezicht van het kantoor. Je ontvangt de klanten met een glimlach en laat hen welkom voelen. Je taken zien er als volgt uit:
Je bent verantwoordelijk voor het onthaal
Je ziet toe op de algemene orde van de vergaderzalen
Je verwerkt de post
Je behandelt inkomende telefoons en e-mails
Je begeleidt de gasten naar de toegewezen vergaderruimte Profiel
Receptioniste (enkel op vrijdag)
Start People
Description
Als receptioniste ben je het visitekaartje van onze klant op vrijdag. Je zorgt voor een warm welkom en een vlotte communicatie met bezoekers, klanten en medewerkers.
Taken en verantwoordelijkheden:
Ontvangen en begeleiden van bezoekers
Beantwoorden en doorschakelen van telefoongesprekken
Beheren van de inkomende en uitgaande post en e-mails
Administratieve ondersteuning, zoals agendabeheer en het verwerken van
Loketbediende Kallo - 3 shiften
Select Human Resources NV
Ook als het druk is, hou jij als Loketbediende het hoofd koel. Je bent het aanspreekpunt voor chauffeurs die komen laden of lossen. Dankzij jou loopt alles op wieltjes!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ontvangt chauffeurs en helpt hen vriendelijk verder.
Je registreert gegevens in het systeem.
Je maakt documenten op en geeft die mee aan de chauffeurs.
Maritiem Loketbediende
Start People
Description
Voor een aantal klanten, gelegen in de Antwerpse Haven (linkeroever) zijn wij op zoek naar een Maritiem Loketbediende .
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Het ontvangen van chauffeurs.
Het opzoeken van de juiste orders.
Het voorbereiden en controleren van documenten/CMR's.
Het opvolgen van het laden en lossen.
Het opvolgen van de stock en contact onderhouden met het magazijn.
Het onderhouden van contact
Medewerker polissen en onthaal
Select Human Resources NV
Als polisbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel aan het onthaal als telefonisch of via mail. Je helpt hen met hun vragen over hun verzekeringen en zorgt voor een vlotte en correcte administratie.
Jouw taken:
Klanten vriendelijk ontvangen en verder helpen met hun vragen, je staat ook mee in voor het onthaal;
Groene kaarten en polisdocumenten opmaken en versturen;
Aanpassingen aan polissen doorvoeren
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare