Nous avons trouvé pour vous: 39 jobs dans brucargopour 'employe administratif'

Dossierbeheerder Verzekeringen

selecthr.be
Als Dossierbeheerder Verzekeringen ben je een cruciale schakel in het verzekeringsproces. Je ondersteunt tijdelijk verschillende teams bij het beheer van dossiers voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Dit doe je vanuit het hoofdkantoor of je eigen thuiskantoor , met af en toe een bezoek aan andere vestigingen. Je adviseert klanten telefonisch en per mail over verzekeringen zoals auto, brand, aansprakelijkheid en

Dossierbeheerder Verzekeringen

Start People
Description Ben jij op zoek naar een stabiele job in een warm kantoor waar je elke dag mensen verder helpt? Onze klant, een kleinschalig verzekeringskantoor in Brasschaat, zoekt een dossierbeheerder die houdt van rust, structuur en kwaliteit. Je werkt in een team van 4 collega's, in een omgeving waar geen grote hiërarchie is en waar je op lange termijn je plek kan vinden. Doorgroeien in kennis en functietitel kan, maar zonder

Dossierbeheerder Verzekeringen

Start People
Description Ben jij op zoek naar een stabiele job in een warm kantoor waar je elke dag mensen verder helpt? Onze klant, een kleinschalig verzekeringskantoor in Brasschaat, zoekt een dossierbeheerder die houdt van rust, structuur en kwaliteit. Je werkt in een team van 4 collega's, in een omgeving waar geen grote hiërarchie is en waar je op lange termijn je plek kan vinden. Doorgroeien in kennis en functietitel kan, maar zonder

Administratief Bediende Verzekeringen

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een Administratief Bediende Verzekeringen met een hart voor klanten en een neus voor schadebeheer? Dan hebben wij dé parttime uitdaging voor jou in regio Aalst! Interesse? Solliciteer nu! Als Administratief Bediende Verzekeringen ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten bij schadeclaims. Je zorgt voor een vlotte en klantgerichte opvolging van dossiers in samenwerking met interne en externe

Dossierbeheerder Property Verzekeringen

selecthr.be
Jouw rol Beheer A-Z van Property-verzekeringsdossiers voor industriële klanten (50–500 medewerkers). Analyseer risico’s zoals brand, ABR en machinebreuk , maak offertes en volg premies op. Bereid audits voor en ondersteun Insurance Brokers bij klantbezoeken. Onderhandel met verzekeraars om de beste voorwaarden voor je klanten te bekomen. Zorg voor correcte administratieve opvolging van polissen en klantgegevens.

Dossierbeheerder verzekeringen - Lier

Select Human Resources NV
Select HR werkt als exclusieve selectiepartner samen met KBC Verzekeringen voor de rekrutering van nieuwe medewerkers binnen hun lokale agentschappen. In het kader van dit partnership voeren wij de volledige zoektocht naar geschikte kandidaten en publiceren wij deze vacatures in naam van KBC Verzekeringen: Binnen ons kantoor heerst een sterke teamgeest en een focus op kwaliteit. Zo willen we een lange termijn partner zijn voor onze klanten. Het team bestaat uit een

Administratief bediende verzekeringen

Glowi Jobs
Vacature: Administratief Bediende Verzekeringen (Ondernemingen). Locatie: Arendonk. Ben je een ervaren administratief talent met een passie voor verzekeringsdiensten, vooral in het segment van ondernemingen? Heb je een scherp oog voor detail en een natuurlijke affiniteit voor klantenservice? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Je komt terecht in een bedrijf waar een goede werksfeer, teamwork en groei centraal staan.

Administratief Medewerker Verzekeringen met Bedrijfswagen

Start People
Description Voor een familiaal verzekeringskantoor in Sint-Amandsberg zoeken we een rechterhand voor de zaakvoerder. Ben jij een administratief talent met minstens 2 jaar ervaring binnen een verzekeringskantoor? Dan ben jij degene die wij zoeken! Wat ga je doen? Je volgt verzekeringsdossiers nauwkeurig op; Je helpt klanten met plezier verder, zowel telefonisch, via mail en in ons kantoor; Je bereidt polissen, offertes en

Administratief bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratief bediende met commerciële flair? Zoek je een veelzijdige job waarin je zowel klantencontact als organisatorische taken combineert? Dan is deze job in Erpe-Mere iets voor jou! Als administratief bediende sta je in voor de volgende taken: Je staat in voor facturatie en het nauwkeurig verwerken van administratieve documenten. Je verzorgt het onthaal van klanten, zowel telefonisch als

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Klinken de woorden administratieve duizendpoot je als muziek in de oren? Én ben jij nu ook op zoek naar een job waarin je je organisatie- en communicatieve skills kwijt kan? Dan zijn wij op zoek naar jou! Geïnteresseerd? Solliciteer snel! Hoe zit je dag eruit? Als administratief bediende zorg je voor het onthaal van arbeiders en bedienden; Je zal ondersteuning bieden aan werfleiders en andere collega’s op

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Sta je graag in contact met klanten en ben je administratief sterk? Dan is de job als Administratief Bediende in Knokke misschien wel iets voor jou? Interesse? Solliciteer snel! Nieuwsgierig naar de taakinhoud? Kijk snel hieronder! Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten, en zorgt voor een vriendelijk onthaal Je plant afspraken in met klanten: telefonisch, per mail & face-to-face Je maakt samen met de

Administratief Bediende

Start People
Description Onze maritieme klant in Wijnegem is op zoek naar een administratieve duizendpoot. Zie jij jezelf passen in dit takenpakket? Je beheert alle inkomende telefonie en mailbeheer; Je behandeld documentatie in het online systeem; Jij verzorgt het onthaal en biedt ondersteuning op verschillende afdelingen; Jij bent het aanspreekpunt voor organisatorische zaken zoals zakenreizen etc; Je verzorgt de

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare