Nous avons trouvé pour vous: 685 jobs dans kapelle op den bospour 'dossierbeheerder'

Administratief Bediende Backoffice

Bright Plus
Omschrijving: In deze job als Administratief Bediende Backoffice zal je werken in centrum Antwerpen. Je zal ondersteunen bij het verwerken van de post akten. Je komt terecht in een enthousiast team. Solliciteer snel! Jouw taken omvatten onder andere: Als Administratief Bediende Backoffice ben je verantwoordelijk voor de administratie van dossiers na ondertekening. Je houdt alle documenten nauwkeurig

Dossierbeheerder

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij sterk in analyseren, communiceren én wil je meewerken aan het bestrijden van fraude in de autosector? Dan zijn we op zoek naar jou! Voor een organisatie actief in de mobiliteitssector zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en kritische dossierbeheerder. Interesse in deze vacature? Solliciteer dan nu voor dossierbeheerder in Diegem. Je takenpakket: Ondersteunt autosectorbedrijven bij het verzenden van data; Informeert kopers van

Dossierbeheerder

Bright Plus
Omschrijving: Zoek je een rol als dossierbeheerder in Anderlecht met een flexibel uurrooster en een hecht team? Ben je nauwkeurig en werk je graag samen? Solliciteer vandaag nog en ontdek deze veelzijdige administratieve functie! Je volgt zelfstandig je dossiers op met werkgevers en lesgevers en behaalt je deadlines. Je vraagt informatie op bij adviseurs en lesgevers om dossiers te vervolledigen. Je verzamelt gegevens via verschillende kanalen voor

Dossierbeheerder

Start People
Description Ben jij enthousiast, positief ingesteld en gedreven? Heb je kennis van de maritieme sector door opleiding en/of ervaring? Dan ben jij de Dossierbeheerder die wij zoeken! Wat ga je concreet doen? Je meldt chauffeurs aan en stelt laad-/losinstructies op Je coördineert het laden, lossen, stuffen en strippen van goederen Je volgt dossiers en klanten nauwgezet op. Je boekt transporten en beheert

Dossierbeheerder

Actafim
Je denkt proactief mee met de klant en gaat actief op zoek naar manieren om hen te ondersteunen bij hun fiscale planning, sociale bijdragen, en eventuele herstructureringen. Daarbij werk je nauw samen met een accountant die je ondersteunt waar nodig, maar krijg je tegelijk een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Daarnaast verwachten we dat je up-to-date blijft met de nieuwste fiscale wetgeving en ontwikkelingen in de sector, zodat je onze klanten steeds optimaal

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij administratief sterk, klantgericht én spreek je vlot Nederlands, Frans en Engels? Heb je zin in een veelzijdige job binnen een familiaal en internationaal bedrijf als administratief bediende in Ninove? Solliciteer dan nu! Jouw takenpakket als Administratief Bediende? Als administratief bediende krijg je een gevarieerde functie waarbij je diverse domeinen ondersteunt: Klantendienst: Je beheert het

Dossierbeheerder verzekeringen

Select Human Resources NV
Als dossierbeheerder voor ondernemingsklanten word je een belangrijke schakel in de administratieve ondersteuning van drie commerciële adviseurs, waaronder de zaakvoerder. Je staat in voor de volledige administratieve opvolging van de dossiers van zelfstandigen en ondernemingen. Je takenpakket: Beheer van polisdossiers Opmaak en aanpassingen van contracten Behandeling en opvolging van schadedossiers Eerste aanspreekpunt voor klanten met

Administratief bediende

Start People
Description Wat ga je doen als administratief bediende Je biedt administratieve ondersteuning aan het customer service- en operations team. Je bent verantwoordelijk voor de laatste administratieve stappen in het proces, met een focus op facturatie. Je stelt facturen op voor afgehandelde zendingen. Je controleert of de afgesproken tarieven en verzonden volumes kloppen met de gemaakte afspraken. Bij afwijkingen (zoals een

Administratief Bediende

Select Human Resources NV
Wat ga je doen als Administratief bediende? Verwerken van in- en verkoopfacturen, werkbonnen en andere documenten; Ondersteunen van projectleiders en teamleden met administratieve taken; Beheren van projectdossiers en zorgdragen voor een tijdige en correcte rapportage; Communiceren met leveranciers, klanten en interne afdelingen; Zorgdragen voor de naleving van procedures en richtlijnen binnen het bedrijf; Beheren van administratie met

Administratief Medewerker

Start People
Description Voor onze klant actief in bouwmaterialen zoeken we een Administratief medewerker Planning natuursteen . Ben jij administratief sterk? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze job! Wat kan je verwachten als Administratief medewerker Planning natuursteen ? Je speelt direct in op wijzigingen en last-minute aanpassingen in de planning; Je coördineert en plant dagelijks onze productie, plaatsingsteams en opmeters;

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Heb jij een passie in mode en sterke administratieve skills? In de job van Administratief Bediende kom je in Mechelen terecht bij een dynamisch bedrijf in de modesector. Solliciteer meteen. Als Administratief Bediende focus je op de Franse markt: Je fungeert als aanspreekpunt voor partners, sales & het hoofdkantoor in Duitsland Je geeft bestellingen in en volgt leveringen op Je behandelt telefoons, e-mails en andere

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij sterk in administratieve ondersteuning en wil je in een jong, dynamisch team terecht komen? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Brussel iets voor jou! Solliciteer nu! Dit zijn jouw verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker dienst voor en na akte: Je geeft ondersteuning aan de (notariële) juristen waarvoor u bent aangesteld Je zorgt voor de voorafgaande opzoekingen voordat de (notarieel)

Nous sommes prêts pour vous!