Nous avons trouvé pour vous: 93 jobs dans diestpour 'dossierbeheerder'

Dossierbeheerder

Kadress & Rubels
Van het beheer van boekhoudkundige dossiers en gegevensinvoer , tot fiscale aangiftes en administratieve ondersteuning : jij kan het allemaal! Onze diverse klantenportefeuille bestaat uit vennootschappen, bedrijfsleiders en vrije beroepers. Jij biedt deskundig fiscaal en juridisch advies aan ons cliënteel om ze te helpen groeien en hun financiële doelen te bereiken. Je communiceert proactief en direct met collega's en vennoten om een efficiënte en effectieve

Teamlead Administratie

Bright Plus
Omschrijving: Als Teamlead Administratie in de autosector ga je op een positieve manier het team motiveren. Zo ontwikkel je samen met de collega’s dagelijks efficiënte oplossingen en je behoudt een overzicht over het hele werkingsproces. Jouw takenpakket bestaat daarnaast voornamelijk uit: • Je draagt de verantwoordelijkheid voor de totale administratieve opvolging van onze diensten. • Je Coördineert de leveringen aan klanten in verschillende landen.

Administratief medewerker

Synergie
Als administratief medewerker zal je takenpakket bestaat uit o.a.: Opmaken van offertes Afhandelen van de inkoopadeling Ondersteunen van het bestaand functionerend administratiebeleid Optimalisatie van bestaande procedures Verdere digitalisering van de reeds bestaande methoden

Administratief bediende

Synergie
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de administratie? Heb je een passie voor klantencontact, dit zowel telefonisch als via mail? Ben je bovendien naast het Nederlands ook het Engels en Frans machtig? Dan ben jij misschien wel dé geschikte administratief bediende voor een bedrijf te Langdorp!

Administratief bediende

Synergie
Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van ISO- en VCA-certificeringen. Je zorgt ervoor dat alle normen en procedures nauwlettend worden nageleefd. Je taken omvatten het voorbereiden en begeleiden van zowel interne als externe audits, waarbij je adequaat reageert op opmerkingen en gebreken die tijdens deze audits worden vastgesteld. Je speelt een cruciale rol in het informeren en sensibiliseren van collega's over risico's en procedures, en je

Commercieel administratief bediende

Synergie
Als Administratief Medewerker met Commerciële Taken ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en commerciële taken. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en zorgt voor een vlotte afhandeling van klantgerichte processen. Je hebt concreet de volgende taken als administratief commercieel bediende: Het verwerken van orders in het systeem Versturen van orderbevestigingen naar klanten Facturatie Opstellen en aanvragen van

Administratief Bediende Facturatie

Start People
Description Voor onze klant een groeiende KMO te Beringen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met ervaring of kennis binnen facturatie . Zoek jij een administratieve functie in een tof bedrijf met leuke werksfeer ? Ben jij zeer gemotiveerd en weet je van aanpakken? Lees dan zeker verder! Als administratief bediende ga je over de facturatie, maar zal je ook de service

Deeltijds administratief bediende

Synergie
Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Beheren van inkomende telefoongesprekken om een soepele en efficiënte ontvangst te garanderen. Verwelkomen van bezoekers met een klantvriendelijke aanpak. Plannen en beheren van vergaderruimtes om overlappingen te voorkomen. Uitvoeren van diverse operationele en administratieve taken ter ondersteuning van de afdeling. Administratieve opvolging van inkomende en uitgaande goederen in het SAP-systeem.

Administratief Bediende Facturatie

Start People
Description Sta jij administratief stevig in je schoenen en zie jij het zitten om de verantwoordelijkheid te dragen over een tijdige en correcte facturatie? Dan ben jij de administratief medewerker die wij zoeken voor onze facturatie afdeling voor onze vestiging in Olen. Taken en verantwoordelijkheden: Instaan voor de finale controle van dossiers Controle van werkbonnen op volledigheid en juistheid Berekenen en factureren dossiers van A

Sales Administration Officer

Bright Plus
Omschrijving: Voor een wereldwijde marktleider in Tienen van functionele voedingsingrediënten voor mens en dier zoeken we een Tijdelijke Sales Administration Officer. Deze job bestaat uit een nauwe samenwerking met de afdeling Sales en Export. Interesse? Solliciteer! Als Sales Administration Officer sta je in voor de volgende taken: Je creëert nieuwe klanten en registreert contracten in SAP voor een optimale gegevensbeheer; Je ondersteunt de Sales

Logistiek administratief bediende

Start People
Description Voor onze klant, een logistieke speler te Paal zijn wij op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende . Ben jij organisatorisch sterk en een krak in plannen? Zoek jij een job in de logistieke sector en ben jij c ommunicatief sterk? Lees dan zeker verder! Als Logistiek Administratief Bediende heb jij volgende taken: Organisatie van de inkomende en uitgaande transporten Je staat dagelijks in contact met verschillende

Administratief logistiek medewerker

Synergie
Je ondersteunt verschillende afdelingen binnen een groothandel. Het grootste deel van je dag ben je administratief werk aan het uitvoeren maar je zal zeker ook ingeschakeld worden in het magazijn om regelmatig even te helpen met het openen en in de rekken plaatsen van geleverde producten. Het administratief werk omvat onder andere het ingeven van bonnen van het geleverde materiaal, stocktellingen, bestellingen ingeven,... Je werkt voltijds van maandag tot

Nous sommes prêts pour vous!