Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs dans neder over heembeek brupour 'dossierbeheerder opleidingen'

Administratief Medewerker - Opleidingen

Start People
Description Voor onze klant te Lommel zijn wij opzoek naar een Administratief bediende . Je bent verantwoordelijk voor het volgende: Het creëren van evenementen, opleidingen en trainingen. Het registreren van deelnemers. Het versturen van uitnodigingen. Het maken van PowerPoint-presentaties. Het opmaken van rapportages over de resultaten van de deelnemers. Het uitwisselen van gegevens met de Belgische

Administratief medewerker

Synergie
Ben jij een krak in administratie? Houd je van afwisseling in je takenpakket en werk je graag ondersteunend voor verschillende diensten? Geniet je bovendien graag van wat extra verlofdagen ? Dan vind je hier dé geknipte job! Je zal ondersteuning bieden op administratief vlak rond opleidingen, preventie, verzekeringen en kwaliteit. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Organiseren van interne en externe opleidingen voor de medewerkers

Administratief bediende (tijdelijk)

Synergie
Sterke administratieve skills? Planmatig sterk? Meteen beschikbaar? Dan zoeken wij jou! Voor onze klant te Kapelle-op-den-Bos zoeken wij een tijdelijk administratief bediende voor een periode van 1 tot 3 maand. Jouw takenpakket als administratief bediende: Plannen van interne en externe opleidingen Verzorgen van de administratie van A tot Z rond interne en externe opleidingen Verwerken

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Wij zijn opzoek naar een enthousiaste administratieve medewerker! Je zal verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Je bent verantwoordelijk voor de praktische voorbereiding en logistieke organisatie van infosessies, congressen en opleidingen Je stelt een opleidingskalender op en voorziet voor elke opleiding een draaiboek Je bezorgt jouw collega’s van het communicatieteam de nodige input voor een periodieke communicatie naar de

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Heb je een passie voor bouw & vastgoed? Ben je een krak in administratie? Solliciteer dan zeker voor onze job als Administratief Bediende in Nevele! Je boekt de aankoopfacturen in Je staat in voor de telefonie en de mailbox Je stelt een opleidingsplan op en zorgt voor de inschrijvingen van opleidingen van de werknemers Je waakt over de database en maakt dat de klanten-en leveranciersgegevens steeds up-to-date zijn Profiel

Administratief Bediende

Synergie
Als Preventie Adviseur sta je in voor de administratieve opvolging en afhandeling van preventie en veiligheid. Kwaliteit ISO en veiligheid VCA zijn jouw verantwoordelijk, alsook het opvolgen van erkenningen en kwalificaties. Schadedossiers en klachten worden door jou behandeld. Je zorgt voor de aankoop en distributie van veiligheidskleding. Je organiseert de inschrijvingen voor diverse interne en externe opleidingen en je beheert hiervoor de agenda.

Administratief medewerker / preventie assistent

Synergie
Als Preventie Adviseur sta je in voor de administratieve opvolging en afhandeling van preventie en veiligheid. Kwaliteit ISO en veiligheid VCA zijn jouw verantwoordelijk, alsook het opvolgen van erkenningen en kwalificaties. Schadedossiers en klachten worden door jou behandeld. Je zorgt voor de aankoop en distributie van veiligheidskleding. Je organiseert de inschrijvingen voor diverse interne en externe opleidingen en je beheert hiervoor de agenda.

Coördinator opleidingen, preventie en veiligheid

Start People
Description Op vlak van preventie en veiligheid ondersteun je de dagleiding en de huidige preventieadviseur. Je voert risicoanalyses uit. Je ziet risico's en je helpt anderen deze ook te zien. Je maakt toolboxen op en communiceert hier duidelijk over naar de arbeiders toe. Je ondersteunt de hiërarchische lijn bij het uitvoeren van het dagelijks veiligheidsbeleid. Bijkomende administratieve taken bv het preventiebeleid,

Customer Service Opleidingsacademie

Start People
Description Als Dossierbeheerder op het departement Customer Service van onze opleidingsacademie, zal jij voornamelijk instaan voor: Je zal zowel online opleidingen als inhouse opleidingen organiseren Het administratieve beheer van data. Meer specifiek: klantengegevens, contractbeheer en facturatie. Je beantwoord af en toe telefonische oproepen en onderhoudt contact met de andere afdelingen. Je vergelijkt de

Customer Service medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Binnen deze dynamische en groeiende onderneming, ben jij met je collega's de administratieve en commercieel ondersteunende spil. Je krijgt er alle kansen om te groeien en er wordt sterk geïnversteerd in opleidingen om jou tot een Customer Service expert te maken. Je takenpakket omvat onder meer het volgende: Je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking van nieuwe en bestaande klanten. Ook de bijhorende facturatie (internationaal) neem

HR Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Als HR Assistant ben je verantwoordelijk voor verschillende HR taken. Zo neem je naast de HR administratie ook de rekrutering en de sociaal juridische vragen voor je rekening. Je staat in voor de loonsverwerking van de medewerkers. Dit zijn zowel bedienden als arbeiders. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat. Je organiseert mee personeelsevenementen en geplande opleidingen. Je houdt de personeelsdossiers up to date. Je

Projectmedewerker

Bright Plus
Omschrijving: Als projectmedewerker zal je verantwoordelijk zijn voor zowel de coördinatie van de open opleidingskalender, de administratieve opvolging van de maatopleidingen als het beheer van de mailboxen. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en het communiceren van de open opleidingskalender. Je beheert de verschillende mailboxen. Je overlegt dagelijks met de projectcoördinatoren over de stand van

Nous sommes prêts pour vous!