Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans turnhoutpour 'customer service medewerker'
Customer Service Medewerker
Select Human Resources NV
Hoe ziet jouw takenpakket er uit?
Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van de Customer Service afdeling (B2C & B2B);
je verzorgt de dagelijkse communicatie met de klanten per mail en telefonisch;
je geeft de sales orders in en maakt/update de klantenfiches;
je zorgt voor de facturatie en de opvolging;
je ondersteunt de logistieke afdeling door de ingegeven orders af te werken en de verzendingsdocumenten op te
Customer Service Medewerker
Start People
Description
Samen met je collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en chauffeurs, je zorgt voor een vriendelijk ontvangst.
Je communiceert met de internationale klanten via telefoon, e-mail en face-to-face in verschillende talen.
Je staat in voor de ondersteuning van de klant bij vragen over producten, prijzen, leveringen en klachten.
Je luistert naar hun wensen en verwachtingen en geeft advies over onze producten
Customer service medewerker logistiek
Select Human Resources NV
Als Customer service medewerker logistiek ben je verantwoordelijk voor:
Opvolging van A-Z van klanten en transporteurs ;
je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten ;
administratieve verwerking van de inkomende orders;
opbouwen van langdurige klantenrelaties ;
je werkt nauw samen met de collega's van het douane-team en de magazijnverantwoordelijke.
Customer Service Specialist
Select Human Resources NV
In deze job van Customer Service Specialist – Internationale Handel zorg je voor een correcte afhandeling van aankoopcontracten voor de grondstoffen.
Meer specifiek omvat je takenpakket:
Het correct registreren van aankoopcontracten;
Het maken van afspraken met leveranciers en zorgen dat de juiste voorwaarden worden vastgelegd in contracten;
Het geven van duidelijke instructies aan leveranciers over hoe de goederen geleverd moeten worden en
Customer Support Engineer EV-energieoplossingen
Select Human Resources NV
Als Customer Support Engineer begeleid je nieuwe klanten bij de opstart van onze EV-oplossingen en bied je ondersteuning na verkoop. Daarnaast zorg je voor een vlotte samenwerking met interne teams en een nauwkeurig beheer van klantencontracten , voorraad en bestellingen.
Jouw taken:
Onboarden en ondersteunen van nieuwe klanten.
Beantwoorden van klantvragen en opvolgen van serviceafspraken.
Samenwerken met sales en andere
Salessupport Coordinator | Commerciële Binnendienst | Part-Time
4Retail bv
4Retail
is een dynamische en vooruitstrevende ‘food & beverage’ (FMCG) KMO met jarenlange ervaring binnen de FMCG. 4Retail (co-)ontwikkelt en vermarkt producten in o.a. segment koeken, cake, ontbijtgranen, ijs, vruchtensappen, a.o. onder eigen merk of bekende merken uit entertainment en voedingsbranche.
4Retail is vertrouwd met zowel de lokale als internationale markt, begrijpen wensen en behoeften van onze
The Fashion Store verkoper – verkoopster
Start People
Description
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven verkoper - verkoopster in onze? multi-brand fashion store The Fashion store. Als onderdeel van het team zul je deel uitmaken van een inspirerende omgeving waar klantenservice en fashion samenkomen. Ben jij ?klantgericht,?gepassioneerd door fashion ?en flexibel ? Solliciteer dan nu!?
Als verkoper - verkoopster in onze multi-brand fashion
Verkoper - verkoopster ZEB
Start People
Description
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven verkoper - verkoopster in onze multi-brand fashion store ZEB . Als onderdeel van het team zul je deel uitmaken van een inspirerende omgeving waar klantenservice en fashion samenkomen. Ben jij klantgericht, gepassioneerd door fashion en flexibel? Solliciteer dan nu!
Als verkoper - verkoopster in onze multi-brand fashion store ZEB is het
Verkoper - Verkoopster The Fashion Store
Start People
Description
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven verkoper - verkoopster in onze multi-brand fashion store. Als onderdeel van het team zul je deel uitmaken van een inspirerende omgeving waar klantenservice en fashion samenkomen. Ben jij klantgericht, gepassioneerd door fashion en flexibel ? Solliciteer dan nu!
Als verkoper - verkoopster in onze multi-brand fashion store is het jouw
HR Consultant Office Kempen
Start People
Description
Voor ons departement Office Limburg-Kempen zijn we op zoek naar een nieuwe collega die klaar is voor de volgende stap in zijn/haar carrière.
Als HR consultant zal je focus liggen op 'office-profielen': klanten & kandidaten die actief zijn in de bediende sector: administratief medewerkers, HR medewerkers, customer service medewerkers,...
Als HR
Technisch Administratief Bediende met goede kennis Frans
Select Human Resources NV
In de rol van Technisch Administratief bediende ben je de spil binnen de klantenservice. Jouw passie voor klantenservice en je uitmuntende communicatievaardigheden zullen het verschil maken.
Jouw dagelijkse taken omvatten:
Het onderhouden van persoonlijk telefonisch contact met de klanten.
Het bieden van deskundig advies en informeren van klanten over de beste oplossingen voor hun unieke behoeften.
Het creëren en nauwgezet opvolgen van op
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare