Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans diksmuidepour 'customer service medewerker'
Customer Service Medewerker - Thuiswerk
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je commercieel ingesteld, en administratief sterk? Dan is de job als Customer Service Medewerker in Roeselare misschien wel iets voor jou. Solliciteer snel via de sollicitatielink!
Takenpakket:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten zowel telefonisch als aan het onthaal.
Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling en volgt orders ook op van A-Z.
Je beheert klantendossiers op administratief vlak.
Je adviseert de
Customer Service Officer gezocht voor groeiende marktleider
Start People
Description
Voor onze klant zijn we op zoek naar een enthousiaste Customer Service Officer
Functieomschrijving
Als Customer Service Officer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en beheer je het volledige orderaannameproces. Je verwerkt bestellingen en afhaalopdrachten in Navision, in overleg met productie en transport. Je bent de verbindende schakel tussen het bedrijf en
Logistiek Administratief Medewerker
Start People
Description
Als Logistics & Customer Service Medewerker ben jij een onmisbare schakel binnen de dagelijkse werking van het bedrijf. Jij zorgt ervoor dat de bestellingen vlot verlopen van order tot levering,
Jouw takenpakket:
Je verwerkt orders nauwkeurig in ons ERP-systeem (Navision).
Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer en de nauwkeurige registratie van de stock.
Je houdt het overzicht over het
Administratief Bediende
Start People
Description
Voor onze klant, een gevestigde waarde en marktleider in hoogwaardige metalen producten, is Start People op zoek naar een ervaren en klantgerichte Customer Service Medewerker. Het bedrijf is een groeiend, financieel sterk bedrijf dat bekendstaat om zijn innovatieve oplossingen en professionele werkomgeving. Ter ondersteuning van hun verdere expansie zoeken we een gedreven professional die
Office Support - Ieper
Start People
Description
Start People is voor haar zustersmaatschappij Jobinson op zoek naar een project consultant (vast contract!) voor verschillende projecten.
Wat houdt deze functie in?
Als Project Consultant werk je op diverse opdrachten binnen sectoren zoals Office Support, Sales & Customer Support, Logistic Support en HR Support. Zo bouw je niet alleen aan je expertise, maar ook aan een sterk professioneel netwerk bij
Office Support - Oostende
Start People
Description
Start People is voor haar zustersmaatschappij Jobinson op zoek naar een project consultant (vast contract!) voor verschillende projecten.
Wat houdt deze functie in?
Als Project Consultant werk je op diverse opdrachten binnen sectoren zoals Office Support, Sales & Customer Support, Logistic Support en HR Support. Zo bouw je niet alleen aan je expertise, maar ook aan een sterk professioneel netwerk bij
Project Consultant met bedrijfswagen
Start People
Description
Ben jij klaar voor een avontuurlijke carrière vol uitdaging én de zekerheid van een vaste baan? Dan hebben wij de ideale functie voor jou.
Wij zoeken gedreven Project Consultants die graag willen bijdragen aan diverse projecten in een wereld vol afwisseling.
Als Project Consultant werk je aan boeiende opdrachten binnen uiteenlopende sectoren zoals Office Support, Sales en Customer Support, Logistic Support en HR
User Support & Client Follow-up administrator
Peps Interim Gent
Are you passionate about customer service and tech? Join a dynamic team where your versatility and people skills will truly shine!
As part of our department, you’ll be the go-to person for user suppor t and client coordination . Your responsibilities include:
Providing first-level support to users (handling requests, resolving common issues)
Diagnosing technical problems related to workstations, office software, and
Vivid Resourcing - Freelance MLOps & AI Consultants
Vivid Resourcing
For a global customer in West Flanders, I am searching for several consultant profiles around MLOps, Artificial Intelligence and Data. You'll build and operate production ML systems and analytics pipelines that turn product, inventory and customer data into reliable models and BI insights. You'll also collaborate closely with data engineers, data analysts, product owners and business stakeholders to productize
Contract administrator Eng/Fr
Peps Interim Mouscron
Your place in the team: Within the Commercial Operations department, you are part of the Contract Administration team, where you and four colleagues are responsible for invoicing. You report directly to the Contract Administration Team Leader. What will you do? • Invoice management: You ensure the correct execution of various invoicing flows. • Data Quality & Solutions: You monitor the accuracy of customer data and proactively resolve billing anomalies to prevent loss of
Sales assistant - Franse markt
Start People
Description
Voor een voedingsbedrijf zijn we op zoek naar een sales assistant voor de Franse markt .
Wat ga je doen:
beheren en coördineren van de klantendossiers.
nieuwe producten, projecten, stalen en verpakking opvolgen.
opvolgen van de stock in de externe magazijnen.
problemen, facturen, boetes behandelen en opvolgen.
back-up voor de customer service collega van de Franse regio: orderinput, planning, levering,
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare